Αρχικό μήνυμα απο
Christos 330
Παιδια ολα τα ελαστικα σε διαστασεις μεγαλες ειναι εξισου καλα . . .
Τωρα αναλογα τι θελει ο καθε ενας μας . . .
Μερικα ειναι σκληρα μερικα ξεραινονται ευκολα . . .
Απλα δεν μπορω να ακουω μαρκες οπως τσιν τσον γιαν σε αυτοκινητα που εχουν δυναμη
και χρειαζονται ποιοτικα ελαστικα . . .
Εγω απο την λιγη πειρα που εχω σε αυτον τον τομεα ειμαι αναμεσα σε 3 . . .
Νο1 continental 5p
Νο2 dunlop sport maxx
Νο3 pirelli pzero . . .
Σε Μ5 Ε39 που εχω βαλει προσωπικα σε σε φιλο μου τα conti 5 ειναι απολυτα
ικανοποιημενος και τα εχει κοντα 15 χιλιαδες χλμ . . .
Τωρα εχω ακουσει διαφορα κατα καιρους οπως με εναν φιλο μου που εχει 335 (400+++)
δεν του ειχαν αρεσει στα πρωτα χλμ . . .
Μετα το στρωσιμο ηταν μια χαρα . . .
Εγω πιστευω πως αν δεν εχεις προσωπικη αποψη απο 3-4 μαρκες δεν μπορεις να
καταλαβεις καποια πραγματα . . .
Οταν ειχα βαλει τα conti3, τον πρωτο καιρο τα ελαστικα δεν μου αρεσαν, γλιστρουσαν παραπανω απο οτι επρεπε για καινουριο λαστιχο, ειχα αρχισει να "σιχτηριζω" την ωρα και την στιγμη που τα εβαλα!!!
Μετα απο 1500-2000 χλμ ομως μεταμορφωθηκαν σε σημειο που δεν το πιστευα! στον ιδιο δρομο σε ιδιες στροφες το λαστιχο κολλαγε φοβερα!!
Απλα μου ειχε φανει περιεργο μιας και οσα λαστιχα ειχα βαλει υστερα απο 700 μαξιμουμ 1000 χλμ ηταν Οκ!
Το μονο μειον τους για μενα, σε σχεση με τα προηγουμενα ντανλοπ 9000 που ειχα, ηταν στο βρεγμενο, πιο συγκεκριμενα στο πολυ νερο η υδρολισθηση ηταν πολυ εντονη! το ντανλοπ ηταν το καλυτερο απο οσα ειχα φορεσει.
Ισως να ηταν και η χαραξη του ελαστικου, τι να πω.
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΟΣΟΥΣ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ....ΑΦΗΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ.