Τελικά αλλάζω γνώμη. Το πορτοκαλί μ αρέσει!!!
Αλλά δείτε και τους χρόνους του ΤΤ.
Τελικά αλλάζω γνώμη. Το πορτοκαλί μ αρέσει!!!
Αλλά δείτε και τους χρόνους του ΤΤ.
bill_m3 (27-03-11), Lefteris116 (27-03-11), Nick bmwlover (28-03-11), nik200 (28-03-11), Stathis (27-03-11), Vasilis (27-03-11)
το κόλλημα μου μέσα που έχω με τα τούρμπο...
τελικά μου έχουν αφήσει κουσούρι τα προηγούμενα
μου αυτοκίνητα...δεν ξέρω τι να πώ. όλα μπορώ να
τα δικαιολογήσω. τα ρημάδια τα τούρμπο πάνω στις
πλατφόρμες των ///Μ με τπτ...παρωπείδες φούλ.
όσο καλό και να είναι εδώ μου κάθονται...για να'μαι
και ειλικρινής, θα την πώ την αμαρτία μου. το ΤΤ,
τολμώ να πώ πως μου αρέσει και αυτό, αλλά και τα
νούμερα του...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
χμμμμ όχι πως έχει καμία σχέση η πούτσ@ με τη βούρτσα, αλλά τούτο εδώ το ΤΤ είναι ένας πύραυλος σε 4 ρόδες. Δείτε το 0-100 (0-60) και το 1/4 mile με του GT3.
Vasilis (27-03-11)
Θωμά, κοιτα στο flexibility που στο rs δινουν 1/5 ενώ στο Μ 4/5, οσο και στο ατμοσφαιρικό ινφινιτι.
Υποκειμενικές κρίσεις αυτές, αλλά αποτυπώνουν μια εικόνα.
Αυτό δε το κατάλαβα. Μήπως πρόκειται για λάθος? Δεν είναι flexible αυτή η μοτερούκλα?
Θα το κανω λιανά τοτε white boy:
Δύο ομόνυμα κλάσματα, 1/5 και 4/5, ποιό είναι μεγαλύτερο (και καλυτερο);
Αυτο το χρωματάΚ σ'αρέΣ;
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Εμενα γιατι μαρεσει περισσοτερο το TTRS
Παρατηρησατε και τις τιμες πωλησης????
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ttjohn : 27-03-11 στις 23:08