Διαβάστε το άρθρο
https://tothefloor.com/2012-nissan-g...deo-in-action/
Διαβάστε το άρθρο
https://tothefloor.com/2012-nissan-g...deo-in-action/
Ενα βελτιωμενο R35 με ψαγμενα διαφορικα τι θα κανει αραγε απο σταση και απο 1ες ρολλ ;
E89 Z4 sDrive35i DCT
Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels
Tuned by Ace Motorsport
Παναγίτσα μου!!!
Και το 599 όμως στο τέλος ε ????
gnx (26-01-11)
το R35 ειναι σφεντονα.
τελος
M3 CSL
"as quickly as possible hopefully without hurting the $20,000 transmission."
χαχα...ειχαν μαζευτει και περιμενανε να κανει κραου το κιβωτιο!!!!
μυρισε δισκιλα ομως το λαπτοπ μου! χαχαχαχα
ρε τον Μπιλ Γκειτς...χαχαχαχα
"ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)
S8N (26-01-11)
+1000 Χριστοφορε
Το μονο ψεγαδι που ειχε σαν αμαξι κατ εμε ηταν το κιβωτιο, που απο οτι φαινεται, το εχουν αντιμετωπισει και εχουν βρει λυση (ο χρονος θα δειξει βεβαια). Ειναι το καλυτερο value for money στην κατηγορια. Γιατι με αυτα τα λεφτα, το Porsche που παιρνεις, ειναι ενα Boxster S full extra με TV-Navi και 19αρες. Για καντε την συγκριση με αυτο να δουμε ποιο ειναι καλυτερο. Γιατι πολλοι προσπερνανε την αξια αγορας και το συγκρινουν με ενα αμαξι κατα πολυ ακριβοτερο (997 turbo, GT2 κτλ).
Να κανουμε το ιδιο και να συγκρινουμε το 997 με ενα Veyron η ενα Enzo, μιας και η τιμη δεν ειναι το ουσιαστικο μετρο συγκρισης και δεν το λαμβανουμε τοσο υποψιν στην συγκριση? Η τιμη αγορας ειναι για μενα (και νομιζω και για τους περισσοτερους εδω μεσα) καθοριστικος παραγοντας στην αγορα του αυτοκινητου.
Μπραβο στην Nissan που τα εβαλε με το θεριο και βγηκε ασπροπροσωπη. Και μακαρι να γινω καποτε ιδιοκτητης αυτου του ιδιαιτερου Ντατσουν. Το προτιμω αλλωστε απο την παντοφλα της Porsche, το Boxster.
Νικο, δεν νομιζω να ειναι ισοπέδωση ειδικά οταν ειναι Νισσάν.
Η Νισσάν για μένα, εκτός οτι ειναι κορύφαία εταιρία στην Ιαπωνία, ειναι και απ τις καλυτερες εταιρίες σπορ αυτοκινητων στον κόσμο.
Το λάθος της Νισάν ειναι οτι τόσα χρονια δεν εκανε σωστη προώθηση των μοντέλων που εβγαζε στην Ευρωπαική αγορά οπως εκανε τωρα με το GT-R.
Εαν πάρουμε σαν παράδειγμα την BMW, την Audi, την Μερσεντές, δεν εχουν να επειδείξουν τιποτα μπροστα στην Νισάν οσον αφορα σπορ αυτοκινητα μεταξυ δεκαετιας ΄90-2000, εκτος απο ποιοτητα λαμαρίνας και δέρματος και μερικα λαμπακια του check engine αναμένα.
Εμεις εδω στην κυπρο ειχαμε ευτυχως την τυχη να γνωρισουμε για τα καλά, μοντελα οπως
180SX, 200SX, 240SX
SUNNY GT-R
300 ZX
Skyline GT-S (με το RB-25 μοτερ)
Sylvia S14 και S15
και φυσικα τα Skyline GT-R 32,33,34, και 34 V-spec
Φυσικά γραφω μονο για σπορ μοντελα μιας και το θρεντ αναφερεται στο GTR και φυσικά εξαρτατε και απο τα γουστα του αγοραστη τι θα ηθελε. Παντως αυτα δεν ηταν "αμαξάκια" αλλα "φωτοβολίδες" στον δρομο.
Εγω προσωπικα θα προτημουσα στην ιδια τιμη να έπερνα ενα GT-R 34 v-spec αντι για μια Ε46 330 ci.
M3 CSL
Δεν το συζητώ, μια χαρά γκάζια ήταν ..στο "all around" τα χαλούσαν .. Το GT-R δεν έχει σχέση με τα υπόλοιπα ..είναι ασύλληπτα εξελιγμένο σε σχέση με τα άλλα..
αστειεύομαι Χριστόφορε (με την ισόπεδη παντόφλα) ..δεν θα με χαλούσε ένας σκαραβαίος cabrio 300 άλογα με 25Κ (και χαμηλότερα) που τα βρίσκεις τώρα ...φυσικά τα γούστα είναι σε όλους μας διαφορετικά, δεν θα τα χαλάσουμε εκεί..