Παιδια δεν ξερω αν το λεω σωστα αλλα ξερετε ποιο ειναι καλυτερο αποδοτικα?κλειστο η ανοιχτο?
Παιδια δεν ξερω αν το λεω σωστα αλλα ξερετε ποιο ειναι καλυτερο αποδοτικα?κλειστο η ανοιχτο?
Κανενα !!!! Υποτιθεται οτι το κλειστο [βαρελακι] ειναι καλυτερο γιατι προστατευει απο την θερμοκρασια της μηχανης. Στην πραξη ομως ,αυτο που θα δεις ειναι μια τεραστια απωλεια δυναμης στα χαμηλα και αυξηση της καταναλωσης .... ! Το καλυτερο ειναι ενα πιο ελευθερο φιλτρακι [π.χ. ΚΝ] στο εργοστασιακο φιλτροκουτι !!
///M Arios (30-10-10), BILL007 (30-10-10), halkida116mpack (17-11-10)
Συμφωνω απολυτα!!!!
Και εγω.
ΜΗ βαλεις φιλτροχοανη...
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Παιδια η σειρα 1 φιλτροχοανη εχει απο το εργοστασιο...
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Και γω πανελ νομιζα στην αρχη κ εμεινα λαλακας..
παιδες μην μπερδεύεστε..αυτό το φίλτρο είναι το ίδιο μ'ένα τύπου ''πάνελ'', δεν σημαίνει πως είναι πιο ελεύθερο! Ίσως και να είναι αλλά εφ'όσον υπάρχει το φιλτροκούτι και όλοι οι μαμά ''πνίχτες'' κάνει την ίδια δουλειά με το πάνελ.
Συνήθως όταν λέμε ''φιλτροχοάνη'' σημαίνει πως έχουμε καταργήσει και το φιλτροκούτι και όλους τους πνίχτες
κατ'εμέ ΔΕΝ αξίζει σε,κατά τ'άλλα, μαμά μοτέρ! Κατά πάσα πιθανότητα θα κάνει χειρότερη δουλειά..κάτι παραπάνω ξέρει ο κατασκευαστής!
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
BILL007 (30-10-10), georggge46 (30-10-10)