Σελίδα 1 από 9 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 85

Θέμα: BMW μεταχειρισμενα με κατεβασμενα χιλιομετρα!

  1. #1
    Εγγραφή
    15-10-10
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    5
    Thanked
    25
    Rides
    0

    Προεπιλογή BMW μεταχειρισμενα με κατεβασμενα χιλιομετρα!

    Μια μεγαλη καλημερα προς ολους τους bmwfans μια που εδω και λιγο καιρο ειμαι και εγω μελος σαν ιδιοκτητης.

    Γραφω για να μοιραστω την εμπειρια μου μετα απο πολυ ψαξιμο για αγορα μεταχειρισμενης BMW. Η ανακαλυψη που εκανα ειναι οτι ειναι πολυ ευκολο και πολυ συχνο να βρεθει αυτοκινητο με κατεβασμενα χιλιομετρα. Υπαρχουν ηδη πολλα στην Αθηνα μερικα απο τα οποια ανακαλυψα εγκαιρα και την γλυτωσα. Θα ξερετε βεβαια οτι τα χιλιομετρα κρατουνται και μεσα στο κλειδι. Αυτο βεβαια αφου εχει πειραχτει το κοντερ μεταβιβαζεται και στο κλειδι οποτε και αυτο δινει τα ψευδη στοιχεια. Επισης οι διαφορες εξουσιοδοτημενες αντιπροσωπειες δεν ειναι on-line οποτε αν δεν βρεθει η συγκεκριμενη που το αυτοκινητο εκανε σερβις δεν μπορει να δωσει στοιχεια για το παρελθον του αυτοκινητου. Σε συνδεση ειναι μονο το δικτυο της ιδιας αντιπροσωπειας και μπορει να βρεθει ακρη.
    Επισης βρηκα αυτοκινητα απο κατασχεσεις οπως και εταιρικα με τα ιδια κουσουρια. Βρηκα τρακαρισμενο που ειχε επισκευαστει στον κοντινο αντιπροσωπο και γι' αυτο στον ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ελεγχο αγορας υποβιβαζε το τρακαρισμα και το ανεφερε σαν αλλαγη προφυλακτηρα και βαψιμο φτερου.
    Επισης βρηκα αυτοκινητα με αδειο βιβλιο σερβις ή βιβλιο σερβις που ειχε αφαιρεθει η σελιδα με τα στοιχεια του αυτοκινητου.

    Φυσικα μπορω να σας αναφερω συγκεκριμενους εμπορους στους οποιους βρηκα ''πειραγμενα'' αυτοκινητα με αποδειξεις και θα το κανω αν μου ζητηθει. Αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα. Γραφω συμβουλευτικα μετα απο την δικη μου περιπετεια. Και σαν συμπερασμα: μην εμπιστευεστε κανεναν, ουτε καν τις εξουσιοδοτημενες και κυριλε αντιπροσωπειες για τον ελεγχο αλλα ψαξτε βαθυτερα τα χαρτια του αυτοκινητου ακομα και αν χρειαστει να γυρισετε με αντιγραφο της αδειας ολα τα εξουσιοδοτημενα συνεργεια μεχρι να βρειτε το αρχειο του αυτοκινητου.

    Δεχομαι αποριες και ερωτησεις μια που κατεληξα να γινω λιγο περισσοτερο εμπειρος στα μεταχειρισμενα και ευτυχως το ψαξιμο μου ειχε ευτυχη καταληξη μια που βρηκα αυτοκινητο απο ιδιωτη με τπολυ καλη χρηση και αφου το ελεγξα στο εξουσιοδοτημενο συνεργειο που το παρακολουθουσε και ειχε καταγραφες στο πληρες βιβλιο σερβις.

  2. The Following 25 Users Say Thank You to BMW_pilot For This Useful Post:

    accnt (23-05-13), aristent (15-10-10), bakalos (08-02-12), BILL007 (15-10-10), Bitz (08-02-12), bmwcompactjohn (16-10-10), Dimitra Gk (08-02-12), gant (15-10-10), georgepap (28-10-10), jimdros (23-10-13), KalpasM3 (15-10-10), katsaraios (15-10-10), kodi (08-02-12), Logistakos (15-10-10), maintenance (15-10-10), mikdam15373 (08-09-11), NickE60 (15-10-10), nikos1400 (15-10-10), Panos 316T (15-10-10), Ptboul (15-10-10), Snoo (16-10-10), steliosm46 (09-02-12), Vasilis (15-10-10), Vassilis ///M (08-02-12), ΦΑΝΗΣ (15-10-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    καλοριζικο το αυτοκινητο σου κ σε ευχαριστουμε εκ των προτερων για τις πολυτιμες εμπειριες που αποκτησες απο την εν λογω αγορα σου και που θα χρειαστει να μοιραστεις μαζι μας!
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καταρχην
    εν bmwfans αδελφε!!! Καλοριζικο το νεο σου αμαξι!!!
    Τωρα για τα πειραγμενα χιλιομετρα... υπαρχουν και αλλα μερη εκτος του εγκεφαλου, που μπορει καποιος να ψαξει και να βρει τα πραγματικα χιλιομετρα του αυτοκινητου...

  5. #4
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18813
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αυτά τα φαινόμενα τα συναντάς παντού. Κι εγώ όταν έψαχνα για 5άρα είδα πράγματα και θαύματα, επίτρεψέ μου όμως να σου διηγηθώ μια ιστορία πρόσφατη:

    Γνωστός μου τρακάρει χοντρά πριν αρκετά χρόνια (2004 η 2005) στη Λ. Πειραιώς. Συγκεκριμένα, πέφτει με 100+ πίσω από Punto το οποίο χάνει τον έλεγχο, μπαίνει στην ΕΚΟ πριν το Praktiker και χτυπά με τη σειρά του ένα φρεσκοπλυμμένο Golf. Το Punto πιάνει φωτιά μες στο βενζινάδικο. Η τρελή πορεία όμως του αυτοκινήτου του γνωστού μου δε σταματά εκεί. Το punto δεν ανέκοψε την ταχύτητά του κι έτσι πέφτει εν συνεχεία πίσω από ένα opel astra cabrio. Το Astra κάνει τετ-α-κε, καβαλάει με το πλάι ένα πεζοδρόμιο αφήνοντας τον πίσω ημιάκαμπτο αυτούσιο στο οδόστρωμα και εμβολίζει την 3άρα του βενζινοπώλη η οποία με τη σειρά της χτυπάει ένα άλλο αυτοκίνητο, παρκαρισμένο κι αυτό πάνω στο πεζοδρόμιο. Ούτε όμως το Astra κατάφερε να ανακόψει πλήρως την ταχύτητα του Αρμαγεδώνα, ο οποίος τελικά σταμάτησε πάνω σε μια προπορευόμενη Ε39 BMW.

    Το αυτοκίνητο του γνωστού μου είχε διαλυθεί. Μαζεύανε τις μπίλιες των ρουλεμάν των τροχών από τον δρόμο, ο μπροστινός τροχός είχε χτυπήσει τον θόλο και είχε μετατοπίσει το δεξί A-pillar στη βάση του με το μαρσπιέ 25 εκατοστά πίσω. Όλοι οι αερόσακκοι είχαν ανοίξει, η 17άρα ζάντα παραμορφώθηκε τόσο που έσπασε χτυπώντας πάνω στη δαγκάνα, η κρεμαγιέρα της ZF κόπηκε στη μέση, η οροφή τσάκισε, τα τζάμια έσπασαν, τα μηχανικά τον ήπιαν και το αμάξι γενικά είχε γίνει σώβρακο. Η ασφαλιστική πλήρωσε συνολικά σε αποζημειώσεις 126.000 ευρώ.

    Το αυτοκίνητο αυτό λοιπόν πήγε σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο για να επισκευαστεί. Το κοστολόγιο ήταν 23.000 ευρώ. Ο γνωστός μου το έφτιαξε τελικά αλλού με μεταχειρισμένα και ιμιτασιόν ανταλλακτικά, ξοδεύοντας 8.500 ευρώ. Έπεσε τόσο κόψε-ράψε που ο φανοποιός άνοιξε δίπλα Χρυσό Ψαλίδι.

    Όπως καταλαβαίνεις το αυτοκίνητο αυτό δεν ήταν πια το ίδιο. Κανείς δε θα μπορούσε να του έχει εμπιστοσύνη αφού η ζημιά στα μηχανικά μέρη ήταν τεράστια και τα ανταλλακτικά που μπήκαν αμφιβόλου ποιότητας. Ο γνωστός μου λοιπόν συμπλήρωσε 108.000km και το πούλησε. Το πούλησε με 70.000km σε κάποιον ταλαίπωρο ο οποίος το πήγε σε τρεις φανοποιούς να το ελέγξουν και εξ' αυτών οι 2 το βρήκαν άψογο, ο δε τρίτος του είπε ότι έχει βάψει μόνο ένα φτερό.

    Τα χρόνια πέρασαν, το αυτοκίνητο άλλαξε ξανά χέρια και τελικά το πέτυχα πριν 2 χρόνια στο Μοσχάτο. Κάτι νέα παιδιά ήταν από πάνω και το κοιτούσαν. Τους έπιασα κουβέντα και έμαθα πως το είχαν αγοράσει πρόσφατα με μόλις 54.000 km από κάποιον μαντρά στο Κερατσίνι και με πλούσια προίκα από αξεσουάρ. Μάλλον τους χάλασα τη ζαχαρένια όταν τους είπα την ιστορία του. Μου έδειξαν το βιβλίο service και ήταν καινούργιο, με σφραγίδες και αυτοκόλλητα για service από το 2003 έως το 2008. Αυτό που δεν είχαν παρατηρήσει βέβαια είναι πως ενώ όλα τα υπόλοιπα βιβλία της εταιρείας ήταν μονόχρωμα, εκείνο ήταν πολύχρωμο, πράγμα που σήμαινε πως είχε εκδοθεί για μεταγενέστερο μοντέλο.

    Εκείνη την εποχή λοιπόν, με ένα 50ευρω σου γύριζαν το κοντέρ και με άλλο ένα σου έβγαζαν κάτι ποντικομαμήδες μέσα από την αντιπροσωπεία καινούργιο βιβλίο service. Κάτι λαμόγια που δούλευαν σε εξουσιοδοτημένα του έκαναν service καταχωρόντας πλαστά km ή χωρίς ν' ανοίγουν καν καρτέλα, οπότε ούτε από εκεί έβγαζες άκρη.

    Γενικά το μεταχειρισμένο θέλει ψάξιμο και έλεγχο από σοβαρούς επαγγελματίες. Εγώ έφαγα τον κόσμο να βρω καθαρό αυτοκίνητο με εξοπλισμό της αρεσκείας μου αλλά και πάλι θα το ήθελα με περισσότερα κυβικά. Απ' την άλλη, υπάρχει κόσμος άρρωστος με το αυτοκίνητό του. Τέτοια αυτοκίνητα, όταν τελικά βγουν προς πώληση, είναι κελεπούρια. Συνήθως όμως αυτά αγοράζονται από γνωστούς ή φίλους.

  6. The Following 3 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    gant (15-10-10), nikos1400 (15-10-10), z3 2.2 (15-10-10)

  7. #5
    Εγγραφή
    31-12-09
    Μηνύματα
    634
    Thanked
    268
    Rides
    1

    Red face

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτά τα φαινόμενα τα συναντάς παντού. Κι εγώ όταν έψαχνα για 5άρα είδα πράγματα και θαύματα, επίτρεψέ μου όμως να σου διηγηθώ μια ιστορία πρόσφατη:

    Γνωστός μου τρακάρει χοντρά πριν αρκετά χρόνια (2004 η 2005) στη Λ. Πειραιώς. Συγκεκριμένα, πέφτει με 100+ πίσω από Punto το οποίο χάνει τον έλεγχο, μπαίνει στην ΕΚΟ πριν το Praktiker και χτυπά με τη σειρά του ένα φρεσκοπλυμμένο Golf. Το Punto πιάνει φωτιά μες στο βενζινάδικο. Η τρελή πορεία όμως του αυτοκινήτου του γνωστού μου δε σταματά εκεί. Το punto δεν ανέκοψε την ταχύτητά του κι έτσι πέφτει εν συνεχεία πίσω από ένα opel astra cabrio. Το Astra κάνει τετ-α-κε, καβαλάει με το πλάι ένα πεζοδρόμιο αφήνοντας τον πίσω ημιάκαμπτο αυτούσιο στο οδόστρωμα και εμβολίζει την 3άρα του βενζινοπώλη η οποία με τη σειρά της χτυπάει ένα άλλο αυτοκίνητο, παρκαρισμένο κι αυτό πάνω στο πεζοδρόμιο. Ούτε όμως το Astra κατάφερε να ανακόψει πλήρως την ταχύτητα του Αρμαγεδώνα, ο οποίος τελικά σταμάτησε πάνω σε μια προπορευόμενη Ε39 BMW.

    Το αυτοκίνητο του γνωστού μου είχε διαλυθεί. Μαζεύανε τις μπίλιες των ρουλεμάν των τροχών από τον δρόμο, ο μπροστινός τροχός είχε χτυπήσει τον θόλο και είχε μετατοπίσει το δεξί A-pillar στη βάση του με το μαρσπιέ 25 εκατοστά πίσω. Όλοι οι αερόσακκοι είχαν ανοίξει, η 17άρα ζάντα παραμορφώθηκε τόσο που έσπασε χτυπώντας πάνω στη δαγκάνα, η κρεμαγιέρα της ZF κόπηκε στη μέση, η οροφή τσάκισε, τα τζάμια έσπασαν, τα μηχανικά τον ήπιαν και το αμάξι γενικά είχε γίνει σώβρακο. Η ασφαλιστική πλήρωσε συνολικά σε αποζημειώσεις 126.000 ευρώ.

    Το αυτοκίνητο αυτό λοιπόν πήγε σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο για να επισκευαστεί. Το κοστολόγιο ήταν 23.000 ευρώ. Ο γνωστός μου το έφτιαξε τελικά αλλού με μεταχειρισμένα και ιμιτασιόν ανταλλακτικά, ξοδεύοντας 8.500 ευρώ. Έπεσε τόσο κόψε-ράψε που ο φανοποιός άνοιξε δίπλα Χρυσό Ψαλίδι.

    Όπως καταλαβαίνεις το αυτοκίνητο αυτό δεν ήταν πια το ίδιο. Κανείς δε θα μπορούσε να του έχει εμπιστοσύνη αφού η ζημιά στα μηχανικά μέρη ήταν τεράστια και τα ανταλλακτικά που μπήκαν αμφιβόλου ποιότητας. Ο γνωστός μου λοιπόν συμπλήρωσε 108.000km και το πούλησε. Το πούλησε με 70.000km σε κάποιον ταλαίπωρο ο οποίος το πήγε σε τρεις φανοποιούς να το ελέγξουν και εξ' αυτών οι 2 το βρήκαν άψογο, ο δε τρίτος του είπε ότι έχει βάψει μόνο ένα φτερό.

    Τα χρόνια πέρασαν, το αυτοκίνητο άλλαξε ξανά χέρια και τελικά το πέτυχα πριν 2 χρόνια στο Μοσχάτο. Κάτι νέα παιδιά ήταν από πάνω και το κοιτούσαν. Τους έπιασα κουβέντα και έμαθα πως το είχαν αγοράσει πρόσφατα με μόλις 54.000 km από κάποιον μαντρά στο Κερατσίνι και με πλούσια προίκα από αξεσουάρ. Μάλλον τους χάλασα τη ζαχαρένια όταν τους είπα την ιστορία του. Μου έδειξαν το βιβλίο service και ήταν καινούργιο, με σφραγίδες και αυτοκόλλητα για service από το 2003 έως το 2008. Αυτό που δεν είχαν παρατηρήσει βέβαια είναι πως ενώ όλα τα υπόλοιπα βιβλία της εταιρείας ήταν μονόχρωμα, εκείνο ήταν πολύχρωμο, πράγμα που σήμαινε πως είχε εκδοθεί για μεταγενέστερο μοντέλο.

    Εκείνη την εποχή λοιπόν, με ένα 50ευρω σου γύριζαν το κοντέρ και με άλλο ένα σου έβγαζαν κάτι ποντικομαμήδες μέσα από την αντιπροσωπεία καινούργιο βιβλίο service. Κάτι λαμόγια που δούλευαν σε εξουσιοδοτημένα του έκαναν service καταχωρόντας πλαστά km ή χωρίς ν' ανοίγουν καν καρτέλα, οπότε ούτε από εκεί έβγαζες άκρη.

    Γενικά το μεταχειρισμένο θέλει ψάξιμο και έλεγχο από σοβαρούς επαγγελματίες. Εγώ έφαγα τον κόσμο να βρω καθαρό αυτοκίνητο με εξοπλισμό της αρεσκείας μου αλλά και πάλι θα το ήθελα με περισσότερα κυβικά. Απ' την άλλη, υπάρχει κόσμος άρρωστος με το αυτοκίνητό του. Τέτοια αυτοκίνητα, όταν τελικά βγουν προς πώληση, είναι κελεπούρια. Συνήθως όμως αυτά αγοράζονται από γνωστούς ή φίλους.
    εχεις καμια συγγενια με τον γιωργο που εχει το 850csi? εστω και μακρινη....αν όχι εσυ ο ιδιοκτητης του bmw?

  8. The Following User Says Thank You to patriNOS For This Useful Post:

    jimdros (23-10-13)

  9. #6
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7409
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οσον αφορα τα χιλιομετρα, ενα καλο διαγνωστικο τα βρισκει πολυ ευκολα.

    Ενα διαγνωστικο της autologic τα βρισκει ευκολα ακομα και απο την μνημη απο τα φωτα και με αλλους τροπους.

    Σιγουρα και το GT-1 πρεπει να τα βρισκει.
    M3 CSL

  10. The Following 3 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    kplc16 (15-10-10), Nino (15-10-10), Z4 DCT (16-10-10)

  11. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δυστυχως υπαρχει τροπος να αλλαξουν εντελως τα χλμ απο παντου και να μην τα βρισκει κανεις!!! κοντερ/εγκεφαλος/κλειδι/κεντρικη μοναδα ελεγχου/εγκεφαλος φωτων

  12. The Following 2 Users Say Thank You to gyiama For This Useful Post:

    BILL007 (15-10-10), NickE60 (15-10-10)

  13. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    δυστυχως υπαρχει τροπος να αλλαξουν εντελως τα χλμ απο παντου και να μην τα βρισκει κανεις!!! κοντερ/εγκεφαλος/κλειδι/κεντρικη μοναδα ελεγχου/εγκεφαλος φωτων
    ..και εύκολα...

    μόνο από το ιστορικό του αυτοκινήτου μπορεί να τα βρει ...που συζητιέται κι αυτό..

  14. The Following User Says Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    BILL007 (15-10-10)

  15. #9
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γυριζουν τα χιλιομετρα δυστυχως. Πλεον ευκολα. Θελει προσοχη. Ιδιαιτερα στα παλια αυτοκινητα που εμφανιζουν πολυ λιγα χιλιομετρα. Η αληθεια ειναι πως αν καποιος μπει στον "κοπο" να γυρισει θα το ριξει κατω απο τα 100.000. Οποτε και εκει θελει πιο πολυ ψαξιμο. Περισσοτερες πιθανοτητες εχουν να ειναι αθωα αυτοκινητα με 100.000+ χιλιομετρα. Θεωρητικα παντα.
    Καθε φορα ας εχουμε υποψιν μας οτι ενας μεσος οδηγος κανει πανω κατω 15.000 χιλιομετρα το χρονο. Δεν ειναι απολυτο, αλλα σαν αρχικος μπουσουλας μπορει να δουλεψει..
    Τα τρακαρισματα ολο και απο καπου θα φανουν τωρα. Απο τις ποντες των κομματιων που αλλαχθηκαν, απο τις τσιχλες, απο τα σβησιματα του βερνικιου στο εσωτερικο των εκαστοτε τεμαχιων.. Απο το πως ειναι βαμμενες οι βιδες αν μιλαμε για μπροστινα φτερα, και φυσικα απο διακενα και εναλλαγες χρωματισμων. Αν και στα τελευταια ενας καλος φανοποιος δεν την παταει. Το φρεσκαρισμα ειναι εντοπισιμο στις περισσοτερες των περιπτωσεων απο τους μετρητες παχους βαφης. Θελει πολυ τεχνη για να μην πιασουν το φρεσκαρισμα οι μετρητες και συνηθως δεν γινεται τετοια δουλεια.
    Τελος, τα περισσοτερα πλαστικα και λοιπα που μπορουν να υπαρχουν πχ πισω απο τη μετωπη, εχουν σταμπαρισμενη επανω τους ημερομηνια εξοδου απο το εργοστασιο. Καλο ειναι να ειναι αυτη(η ημερομηνια των πλαστικων τεμεχιων) πριν την ημερομηνια εξοδου του αυτοκινητου απο το εργοστασιο...

  16. #10
    Εγγραφή
    07-07-10
    Περιοχή
    halkida
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    761
    Thanked
    761
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτά τα φαινόμενα τα συναντάς παντού. Κι εγώ όταν έψαχνα για 5άρα είδα πράγματα και θαύματα, επίτρεψέ μου όμως να σου διηγηθώ μια ιστορία πρόσφατη:

    Γνωστός μου τρακάρει χοντρά πριν αρκετά χρόνια (2004 η 2005) στη Λ. Πειραιώς. Συγκεκριμένα, πέφτει με 100+ πίσω από Punto το οποίο χάνει τον έλεγχο, μπαίνει στην ΕΚΟ πριν το Praktiker και χτυπά με τη σειρά του ένα φρεσκοπλυμμένο Golf. Το Punto πιάνει φωτιά μες στο βενζινάδικο. Η τρελή πορεία όμως του αυτοκινήτου του γνωστού μου δε σταματά εκεί. Το punto δεν ανέκοψε την ταχύτητά του κι έτσι πέφτει εν συνεχεία πίσω από ένα opel astra cabrio. Το Astra κάνει τετ-α-κε, καβαλάει με το πλάι ένα πεζοδρόμιο αφήνοντας τον πίσω ημιάκαμπτο αυτούσιο στο οδόστρωμα και εμβολίζει την 3άρα του βενζινοπώλη η οποία με τη σειρά της χτυπάει ένα άλλο αυτοκίνητο, παρκαρισμένο κι αυτό πάνω στο πεζοδρόμιο. Ούτε όμως το Astra κατάφερε να ανακόψει πλήρως την ταχύτητα του Αρμαγεδώνα, ο οποίος τελικά σταμάτησε πάνω σε μια προπορευόμενη Ε39 BMW.

    Το αυτοκίνητο του γνωστού μου είχε διαλυθεί. Μαζεύανε τις μπίλιες των ρουλεμάν των τροχών από τον δρόμο, ο μπροστινός τροχός είχε χτυπήσει τον θόλο και είχε μετατοπίσει το δεξί A-pillar στη βάση του με το μαρσπιέ 25 εκατοστά πίσω. Όλοι οι αερόσακκοι είχαν ανοίξει, η 17άρα ζάντα παραμορφώθηκε τόσο που έσπασε χτυπώντας πάνω στη δαγκάνα, η κρεμαγιέρα της ZF κόπηκε στη μέση, η οροφή τσάκισε, τα τζάμια έσπασαν, τα μηχανικά τον ήπιαν και το αμάξι γενικά είχε γίνει σώβρακο. Η ασφαλιστική πλήρωσε συνολικά σε αποζημειώσεις 126.000 ευρώ.

    Το αυτοκίνητο αυτό λοιπόν πήγε σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο για να επισκευαστεί. Το κοστολόγιο ήταν 23.000 ευρώ. Ο γνωστός μου το έφτιαξε τελικά αλλού με μεταχειρισμένα και ιμιτασιόν ανταλλακτικά, ξοδεύοντας 8.500 ευρώ. Έπεσε τόσο κόψε-ράψε που ο φανοποιός άνοιξε δίπλα Χρυσό Ψαλίδι.

    Όπως καταλαβαίνεις το αυτοκίνητο αυτό δεν ήταν πια το ίδιο. Κανείς δε θα μπορούσε να του έχει εμπιστοσύνη αφού η ζημιά στα μηχανικά μέρη ήταν τεράστια και τα ανταλλακτικά που μπήκαν αμφιβόλου ποιότητας. Ο γνωστός μου λοιπόν συμπλήρωσε 108.000km και το πούλησε. Το πούλησε με 70.000km σε κάποιον ταλαίπωρο ο οποίος το πήγε σε τρεις φανοποιούς να το ελέγξουν και εξ' αυτών οι 2 το βρήκαν άψογο, ο δε τρίτος του είπε ότι έχει βάψει μόνο ένα φτερό.

    Τα χρόνια πέρασαν, το αυτοκίνητο άλλαξε ξανά χέρια και τελικά το πέτυχα πριν 2 χρόνια στο Μοσχάτο. Κάτι νέα παιδιά ήταν από πάνω και το κοιτούσαν. Τους έπιασα κουβέντα και έμαθα πως το είχαν αγοράσει πρόσφατα με μόλις 54.000 km από κάποιον μαντρά στο Κερατσίνι και με πλούσια προίκα από αξεσουάρ. Μάλλον τους χάλασα τη ζαχαρένια όταν τους είπα την ιστορία του. Μου έδειξαν το βιβλίο service και ήταν καινούργιο, με σφραγίδες και αυτοκόλλητα για service από το 2003 έως το 2008. Αυτό που δεν είχαν παρατηρήσει βέβαια είναι πως ενώ όλα τα υπόλοιπα βιβλία της εταιρείας ήταν μονόχρωμα, εκείνο ήταν πολύχρωμο, πράγμα που σήμαινε πως είχε εκδοθεί για μεταγενέστερο μοντέλο.

    Εκείνη την εποχή λοιπόν, με ένα 50ευρω σου γύριζαν το κοντέρ και με άλλο ένα σου έβγαζαν κάτι ποντικομαμήδες μέσα από την αντιπροσωπεία καινούργιο βιβλίο service. Κάτι λαμόγια που δούλευαν σε εξουσιοδοτημένα του έκαναν service καταχωρόντας πλαστά km ή χωρίς ν' ανοίγουν καν καρτέλα, οπότε ούτε από εκεί έβγαζες άκρη.

    Γενικά το μεταχειρισμένο θέλει ψάξιμο και έλεγχο από σοβαρούς επαγγελματίες. Εγώ έφαγα τον κόσμο να βρω καθαρό αυτοκίνητο με εξοπλισμό της αρεσκείας μου αλλά και πάλι θα το ήθελα με περισσότερα κυβικά. Απ' την άλλη, υπάρχει κόσμος άρρωστος με το αυτοκίνητό του. Τέτοια αυτοκίνητα, όταν τελικά βγουν προς πώληση, είναι κελεπούρια. Συνήθως όμως αυτά αγοράζονται από γνωστούς ή φίλους.
    για αλλη μια φορα με....με εσκασες απο το γελιο

Σελίδα 1 από 9 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP