Ηταν ένα κρύο μεσημέρι. Η θερμοκρασία στους 20 βαθμούς. Η ασπρούλα ηρέμησε για λίγο μέχρι να πέσει η θερμοκρασία της. Οι συνεννοήσεις έγιναν πάλι με τον ίδιο συντάκτη του περιοδικού όπως και την προηγούμενη φορά.
Ο φωτογράφος δεν ήταν διαθέσημος εκείνη την στιγμή. Βγήκε ένας σχιστομάτης απο τα γραφεία που φαινόταν γνωστή φάτσα αλλά δεν ξέρω τι μου θύμιζε. Ο φωτογράφος ήταν απασχολημένος για να γίνει φωτογράφηση και παρουσίαση του αυτοκινήτου γιατί ο Ιαπωνας ήταν κάποιος απο τους γνωστούς drifters που είχε επισκευτεί για λίγο την χώρα μας όπως έμαθα στη συνέχεια και ο φωτογράφος θα πήγαινε μαζί του. Το χαμόγελο του Ιάπωνα όταν ξεκίνησα την μηχανή και άκουσε το γλυκό σφύριγμα των τουρμπινών ήταν όλα τα λεφτά.
Η ασπρούλα κατηφόρησε κάτω απο τα γραφεία του περιοδικού όπου δεθηκε ευλαβικά πάνω στο δυναμόμετρο. Αφού ρόλαρε για λίγο, τα λάστιχα ψεκάστηκαν με κόλλα μιας και η πρόσφυση θα ήταν αδύνατη στην κατάσταση που ήταν (ατιμο ΣΕΦ).
Ανέβασμα ταχυτητας, κούμπωμα 5ης που είναι 1:1 και το γκάζι κόλλησε στο πάτωμα. Το αποτέλεσμα φαίνεται παρακάτω:
Ξέρω, μ@λ@κία να μην φαίνονται τα νούμερα αλλά δεν γίνεται να τα ανακοινώσω μέχρι να κυλοφορήσει το περιοδικό. Οπότε στην αναμονή για το power techniques Νοεμβρίου όπου θα ανακοινωθούν στην στήλη dynofighters. Ελπίζω στην επόμενη μου άδεια να επιτρέπει ο καιρός φωτογράφιση και μέτρηση για να γίνει σωστή παρουσίαση στο περιοδικό.