Στην θεση σου θα κοιταγα με το μοτερ το 2.200 που εχει ιδια τελη κυκλοφοριας και περισσοτερη δυναμη και ροπη.Το 150αρι το μοτερ δεν ειναι ειναι τιποτα ιδιαιτερο για αυτη την καροτσα και με A/C το αυτοκινητο απλα προχωραει και ΚΑΙΕΙ τα αντερα του να ξερεις.Δεν ξερω για τι χρηση το θες (ταξιδια μονο και καμια βολτα σου-κου) ή για καθημερινη μετακινηση μεσα στην πολη???Αν το θες για καθημερινο να ξερεις οτι καιει το αυτοκινητο αρκετα.
Εχω εμπειρια και απο τα 2 μοτερ στο δικο μου Ε39 και μετα απο σχεδον 500.000 χλμ ειμαι ακριβης σε αυτο που σου λεω.Να τσεκαρεις αν εχει αλλαξει εγκεφαλο ABS στο παρελθον γιατι αν δεν εχει αλλαξει καποιος προηγουμενος ιδιοκτητης με μαθηματικη ακριβεια θα σκασει στα χερια σου η βλαβη.Εγω το εχω αλλαξει ήδη μια φορα με καινουργιο της BOSCH (600 ευρω) και μετα απο 4 χρονια ξαναχαλασε και θελει παλι αλλαγη (αλλα 600 ευρω για καινουργιο γιατι μεταχειρισμενο πολυ απλα μπορει να χαλασει παλι σε λιγες ημερες παλι).
Ειναι μεγαλη αμαξαρα,πολυ ταξιδιαρικο εγω ανηκω στους λατρεις της Ε39 αλλα θελει προσοχη.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 04-07-17 στις 12:53
insane in the ///Midbrain