Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 46

Θέμα: Έρευνα αγοράς για Ε39

  1. #1
    Εγγραφή
    01-07-17
    Μηνύματα
    13
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή Έρευνα αγοράς για Ε39

    Καλησπέρα στο forum.
    Βρίσκομαι σε έρευνα αγοράς για την 520 μοντέλο Ε39.
    Έχω βρει στο car πολύ δελεαστικές τιμές, πραγματικά χαμηλές...
    Η ερώτησή μου είναι η εξής:
    Εάν έχουμε δύο αυτοκίνητα Ε39 σε σύγκριση, όπου και τα δύο έχουν service book, είναι σωστά συντηρημένα, χωρίς τρακαρίσματα κλπ. κλπ.
    Το ένα έχει τιμή 3.000 με 200 χιλ. χλμ και το άλλο 6.500 με 120 χιλ. χλμ.
    Τα σχετικά λινκ ακολουθούν.
    Εσείς πως το βλέπετε ?
    Ποιά είναι η best value for money ?
    Αξίζει να δώσω 3.000 παραπάνω για μια διαφορά 80 χιλ. χλμ. ?
    Σημειώστε ότι και τα δύο λένε ότι είναι άψογα συντηρημένα.
    Μήπως αυτό που έχει διανύσει τα 200 χιλ. χλμ. έχει ήδη υποστεί τις φθορές και έχει αλλάξει τα ανταλλακτικά μέρη, ενώ το νεώτερο θα τα βρεί μπροστά του ?
    Μετά τις 200 χιλ. χλμ. τι να περιμένει ένας νέος κάτοχος της Ε39, από πλευράς θεμάτων συντήρησης /φθορών ?

    Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

  2. #2
    Εγγραφή
    29-06-16
    Μηνύματα
    30
    Thanked
    9
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    πας στην σποτμεκανικ.σκας κανα 50αρι το πολυ 70,και σου λενε με το νι και με το σιγμα τι αυτοκινητο κοιτας.μην εμπιστευεσαι μαντρά στα χιλιομετρα που γραφει το κοντερι.κατεμε κοιτα απο χερι να το παρεις......για τα δυο που κοιτας,δεν λες τπτ .εκατσε καποιο σε ακινησια?ποσο?ειναι εισαγωγη?ποσο εκατσε εξω?τι κυβικα ειναι?εχει καποιο αλλαγμενο μοτερ?λαστιχα?τα λαστιχα στα παρμπριζ μπρος πισω ειναι καλα?νεροχυτης?εχει αλλαγμενο καταλυτη καποιο?εχει πολλα,που αν δεν ασχοληθεις ή δεν ποιανουν τα χερια,θα τα πληρωσεις ακριβα.γιαυτο σε λεω,σποτμεκανικ......

  3. #3
    Εγγραφή
    01-07-17
    Μηνύματα
    13
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Ούτε που την είχα ακουστά την spotmechanic...Πολύ χρήσιμη υπηρεσία !!
    Με βγάζεις από μεγάλη φασαρία...Πού να τρέχω και να ψάχνω συνεργεία κλπ. κλπ. για έλεγχο.
    Τα link δεν τα έβαλα τελικά, για θέματα προσωπικών δεδομένων.
    Κάποιος ιδιοκτήτης, μπορεί να μην θέλει να δημοσιοποιηθεί η αγγελία του στο forum και να αρχίσουν σχολιασμοί...
    Με προβλημάτισες αναφέρονας ότι ένα αυτοκίνητο που έχει παραμείνει σε ακινησία (π.χ λόγω κατάθεσης πινακίδων) έχει θεματάκια...Τί είδους ?

    Και πάλι σε ευχαριστώ πολύ

  4. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.228
    Thanked
    14131
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλημέρα και καλωσήρθες στην παρέα μας!

    Το 39 είναι πολύ γερό σκαρί και να μην σε προβληματίζουν τα χιλιόμετρα που είναι φυσικό να έχει, μιλώντας για ένα αυτοκίνητο που πρωτοκυκλοφόρησε πριν απο 20+ χρόνια εν έτει 1996.
    Με ένα γρήγορο υπολογισμό με ελαφριά χρήση Ε39 με κάτω απο 200.000 δεν θα βρεις εύκολα. Ψάξε να έχει book service full ενημερωμένο αν γίνεται μιας και παράγοντας για να μην τρέχεις και δεν φτάνεις είναι η σωστή συντήρηση.Αλλιώς τα μοτέρ που πέρασαν απο το Ε39 είναι σκυλιά.

    Οσον αφορά στα λινκ εγω θα σου πω ότι καλύτερα να τα ποστάρεις (έχει σωθεί κόσμος απο αυτοκίνητα φυσαρμόνικες που τα είδαν σε φόρουμ και το έγραψαν μέλη) μιας και αυτός είναι ένας απο τους λόγους ύπαρξης της κοινότητας - να μοιραζόμαστε την πληροφορία και είναι σύνηθης πρακτική. Αμα κάνεις μια αναζήτηση στο φόρουμ θα δεις άπειρα αυτοκίνητα προς πώληση ποσταρισμένα που έχουν σχολιαστεί απο μέλη.

    Για τις υπηρεσίες τύπου spot mechanic δεν έχω προσωπική εμπειρία, ωστόσο θα εμπιστευόμουν καλύτερα ένα γνωστό εξειδικευμένο συνεργείο που οι μάστορες ξέρουν τα συγκεκριμένα μοντέλα που τα δουλεύουν και θα δουν πιο άμεσα τα "σημεία ενδιαφέροντος".

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 04-07-17 στις 13:13



  5. The Following 2 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    dark knight (19-07-17), nikos valvetronic (05-07-17)

  6. #5
    Εγγραφή
    01-07-17
    Μηνύματα
    13
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Bill ευχαριστώ για το καλωσόρισμα και για τις συμβουλές.
    Παραθέτω τα links, μήπως και κάποιος από το forum έχει προσωπική άποψη.
    Ευχαριστώ και πάλι.
    https://www.car.gr/8970375-bmw-520-f...ft-m-pack-2017
    https://www.car.gr/9871029-bmw-520
    https://www.car.gr/10181271-bmw-520-5-series-2-0-520i
    https://www.car.gr/9369258-bmw-520-39
    https://www.car.gr/9472096-bmw-520-i

  7. The Following User Says Thank You to CHRISTODOULOS For This Useful Post:

    BILL007 (04-07-17)

  8. #6
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στην θεση σου θα κοιταγα με το μοτερ το 2.200 που εχει ιδια τελη κυκλοφοριας και περισσοτερη δυναμη και ροπη.Το 150αρι το μοτερ δεν ειναι ειναι τιποτα ιδιαιτερο για αυτη την καροτσα και με A/C το αυτοκινητο απλα προχωραει και ΚΑΙΕΙ τα αντερα του να ξερεις.Δεν ξερω για τι χρηση το θες (ταξιδια μονο και καμια βολτα σου-κου) ή για καθημερινη μετακινηση μεσα στην πολη???Αν το θες για καθημερινο να ξερεις οτι καιει το αυτοκινητο αρκετα.

    Εχω εμπειρια και απο τα 2 μοτερ στο δικο μου Ε39 και μετα απο σχεδον 500.000 χλμ ειμαι ακριβης σε αυτο που σου λεω.Να τσεκαρεις αν εχει αλλαξει εγκεφαλο ABS στο παρελθον γιατι αν δεν εχει αλλαξει καποιος προηγουμενος ιδιοκτητης με μαθηματικη ακριβεια θα σκασει στα χερια σου η βλαβη.Εγω το εχω αλλαξει ήδη μια φορα με καινουργιο της BOSCH (600 ευρω) και μετα απο 4 χρονια ξαναχαλασε και θελει παλι αλλαγη (αλλα 600 ευρω για καινουργιο γιατι μεταχειρισμενο πολυ απλα μπορει να χαλασει παλι σε λιγες ημερες παλι).

    Ειναι μεγαλη αμαξαρα,πολυ ταξιδιαρικο εγω ανηκω στους λατρεις της Ε39 αλλα θελει προσοχη.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 04-07-17 στις 12:53
    insane in the ///Midbrain

  9. The Following 8 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    BILL007 (04-07-17), katsaraios (19-07-17), Laggispower (05-07-17), Leonidas_E39 (07-07-17), nikos valvetronic (05-07-17), Panagiotise46 (04-07-17), pilot (04-07-17), Ptboul (05-07-17)

  10. #7
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συμφωνω με οσα ειπαν τα παιδια παραπανω. Σε αυτα τα λινκ που ποσταρες δεν βρηκα κατι ενδιαφερον για τα δικα μου δεδομενα. Δεν ξερω μεχρι που εισαι διατεθημενος να φτασεις για να παρεις αυτοκινητο. Εγω προσωπικα θα κοιτουσα να παρω ενα αμαξι χωρις σοβαρο τρακαρισμα. Χιλιομετρα σε αμαξι 20 ετων σχεδον ουτε που θα κοιταγα, μετα απο τοσα χρονια θα χει αλλαξει 4 5 χερια.
    quattro ist fur sissies

  11. #8
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

  12. The Following 2 Users Say Thank You to savvas bmwdakias For This Useful Post:

    BILL007 (04-07-17), nikos valvetronic (05-07-17)

  13. #9
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    2745
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Επειδή βλέπω ότι σχεδόν όλα θα το χρειαστούν το σαλόνι τους...και όχι μόνο... Μήπως πρέπει να πάρεις κάποιο οικονομικό και να το φτιάξεις όπως θέλεις εσύ

  14. #10
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο savvas bmwdakias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνώ με τον φίλο Σάββα,στα αυτοκίνητα που έβαλες δεν θα αποφάσιζα για κάποιο,αντίθετα συμφωνώ με αυτά του Σάββα με προτεραιότητα στο 2.200,οδήγησε το και θα με θυμηθείς,έχει διαφορά με το 2.000.Βεβαια και το m-pack θα ήτανε προτεραιότητα για εμένα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 04-07-17 στις 17:37
    insane in the ///Midbrain

Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP