Σήμερα είχα την ευκαιρία να οδηγήσω τα Χ4 2.0d 190ps και Χ6 3.0d 258ps στο
πλάισιο της καμπάνιας GENERATION X που τρέχει τον τελευταίο μήνα σε
διάφορες πόλεις της Ελλάδος.Πήγα λοιπόν στο ραντεβού μου αρχικά για
το Χ4 που είχε κανονιστεί από το τηλ. στην BMW Τρικαλιώτης.Υπήρχαν όλα
τα Χ και ήταν όλα με M-pack και πολυυυυύ έξτρα εξοπλισμό.Μπαίνω στο
"δικό μου" Χ4 λοιπόν με συνοδηγό και αφού φτιάχνω κάθισμα-καθρέπτες ξεκινάω.
Κλασσική σφιχτή μπεμβεδίσια κύληση, ποιοτική αλλά κάποιες φορές ξερή λόγω
runflat και τεράστιων τροχών.Το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο με ότι
καινούργιο σύστημα προειδοποίησης υπάρχει και δεν έχω καμία διάθεση να
ψάξω και να δοκιμάσω πως δουλεύουν παρα την παρότρυνση του υπευθυνου.
Στον δρόμο με νοιάζει τι κάνει.Παρότι ο θόρυβος του κινητήρα είναι σκέτη
απογοήτευση το δε γκάζι του πολύ μέτριο και όμως το αμάξι μ'έφτιαξε με
το στήσιμό του.Γρήγορο σφιχτό τιμόνι με πολύ αίσθηση καμία πλαδαρότητα
του πλαισίου και ένα σαζμάν με πραγματικά σπόρ λειτουργία.Παρόλα αυτά
είναι μια αγορά που γίνεται καθάρα με εμφανισιακά κριτήρια πιστεύω γιατί
τα παραπάνω χαρακτηριστικά τα βρίσκεις και στα Χ1-Χ3 συν χώρους.
Παρκάρω το αμάξι με τις περιμετρικές κάμερες να βοηθάνε και βγαίνω από
το πολύ καλοφτιαγμένο σαλόνι.Τιμή αυτοκινήτου δοκιμής περίπου 80.000
Μόλις τελείωσα με πλησιάζει άλλος υπεύθυνος και πολύ ευγενικά μου
προτείνει να δοκιμάσω και το Χ6 μιας και υπάρχει χρόνος και διάθεση!
Εννοείτε πως δέχτηκα και τσουπ μέσα στο φουλ δέρμα εσωτερικό (και ταμπλό)
να ρυθμίζω θέση οδήγησης.Αυτό είναι ένα πραγματικό ΑΡΜΑ.Δεν υπάρχει
λογική στην αγορά του.Απλά αν μπορείς το παίρνεις, δεν υπάρχει κάτι πιο
exteme σε αγορά BMW πιστεύω.CATERPILLAR... νομίζεις ότι είσαι ο βασιλιάς
του δρόμου στο τιμόνι της.Το μοτέρ έχει και ήχο και δύναμη και διάρκεια,
τα άλογα του φαίνονται και με το παραπάνω ειδικά στο sport+ είναι
ακαριαίο σε όλα! Το σαζμάν φοβερό, το δοκίμασα κιόλας! Στο D μπορείς
να το δουλέψεις κατά βούληση από τα paddles και στο manual χτυπάς
κόφτη χωρίς να ανεβάζει ταχύτητα και επίσης δεν κάνει kick.Αυτά είναι!
Στον δρόμο βγήκα Μουδανίων και στρίβω για αεροδρόμιο.Δεν είδα με πόσα
μπήκα αλλά σίγουρα κάμποσα.Το τιμόνι πιστό, η ανάρτηση σίγουρη αλλά
στο τέλος της στροφής που έχει ένα γιαμπ κατάλαβα το βάρος του
αυτοκινήτου.Όχι ότι "χάθηκε" αλλά δεν του πολυάρεσε.Έπαιζα συνέχεια με
τα + - και το αμάξι ακολουθεί την όρεξη σου χωρίς περιστροφές.Γνήσιο
BMW λέω στον copilot.Κάντο ότι θες μου λέει! Στο φανάρι ΙΚΕΑ είμαι
πρώτος.Πράσινο και σανίδα όλες κόφτη και το Χ6 ξεμπαζώνει με θράσος
την άσφαλτο, πλησιάζω Μ.Αντύπα και κατεβάζω μέχρι τρίτη το φανάρι
πράσινο και μπαίνω δεξιά λίγο ανοιχτά και κλείνω νωρίς για να έχω χώρο
να απλώσω τον κώλο, δίνω μισό γκάζι και ρίχνει ένα μεγαλοπρεπές
μπαντιλίκι όλο με κώλο παρακαλώ ΟΧΙ με τα τέσσερα! Εντάξει προσωπικά
την παραδέχομαι την BMW γιατί δεν βάζει εύκολα νερό στο κρασί της.Το
αμάξι συμπεριφέρθηκε σαν ένα 46άρι.Στημένο ζυγισμένο και παιχνιδιάρικο.
Γι αυτό δεν δίστασα να το πιέσω, μου φαινόταν το οικείο, τόσο BMW!
Αυτές ήταν οι εμπειρίες μου από τα X
Να πω ότι όλο το προσωπικό του event ήταν ευγενέστατο και εξυπηρετικό
και μπράβο που στήσαν τέτοια καμπάνια σε τέτοιες εποχές με τόσο ακριβό
στόλο.(το Χ6 της δοκιμής πλησίαζε τα 150.000)