Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 42

Θέμα: Ε46 Πρησμένοι θόλοι...

  1. #1
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.590
    Thanked
    6705
    Rides
    1

    Προεπιλογή Ε46 Πρησμένοι θόλοι...

    Αράχτε στον καναπέ, βάλτε καμιά βότκα κανά ξηροκάρπιο γιατί η ιστορία έχει αίμα βία και σεξ...
    Επίσης όσοι φοράτε μη μαμά ανάρτηση και ζάντα πάνω από 17 μην βάζετε πιτζάμες γιατί μετά το διάβασμα του θρέντ θα πάτε να ανοίξετε καπό.

    Πάω που λέτε στο συνεργείο που έβαλα την ανάρτηση γιατί άκουγα ένα θόρυβο
    στον κατσαρό δρόμο και καθώς λύνει ο μάστορας την βίδα του βάκτρου από το
    top mount μου λέει ρε αγόρι μου τον θόλο σου τον είδες?

    Δηλαδή αυτό......










    Ο δεξίς θόλος είχε πρηστεί και ασφαλώς και το αλουμινένιο top mount αφού
    είναι σφιχταγκαλιασμένα.Ο μάστορας μου είπε ότι δεν είμαι ο μόνος αφού το
    έχει ξαναδεί και σε 46 αλλά και σε 36άρια.Η λαμαρίνα του θόλου είναι ψιλή
    και δεν έχει ούτε νεύρα.Ευτυχώς δεν είχε σκίσιμο πουθενά.Να τονίσω ότι
    η ανάρτησή μου είναι μεν σφιχτή αλλά σε καμία περίπτωση κούτσουρο και ότι
    από τα 255.000χλμ που έχω τα 200 είναι με 17άρες και τα 18άρια τα έβαλα
    για καμιά 7-8 χιλιάδες, τα υπόλοιπα με 16άρες.Θεωρώ ότι οι θόλοι είναι ζωτικό
    μέρος του αμαξώματος και θα έπρεπε να είναι πιο ενισχυμένοι...Το καπό ρε γμτ
    είναι σκέτο μολύβι και οι θόλοι τσιγαρόχαρτο???
    Με τα πολλά παραγγέλνω τα πιατάκια που η ίδια η BMW διαθέτει, πέρνω και
    δυο καινούργια top mount (SWAG) και πάω για επισκευή.





    Πράγματι οι θόλοι αφού χτυπήθηκαν με ξύλινο τάκο πολύ προσεκτικά ήρθαν
    πολύ εύκολα.Μετά μπήκαν τα πιατάκια από κάτω τα οποία μας βοήθησαν να
    φέρουμε τον θόλο όπως έπρεπε δηλαδή flat.




    Κοιτάξτε πως είχαν γίνει τα μανίσια top mount.






    Αφού τα πέρασα και τα δυο (δεξί-αριστερό) φυσικά, άρχισα να ψάχνω για
    θολόμπαρα για να δέσει το γλυκό της ενίχυσης και να ησυχάσω από θόλους.
    Αλλά...
    Μετά από 500-600 χιλ ταξίδι παρκάρω και το πρωί μόλις πάω να φύγω ακούω
    έναν ανατριχιαστικό θόρυβο από μπροστά αριστερά.Ανόιγω καπώ και παρατηρώ
    ότι το ρουλεμάν του top mount έχει ανέβει πάνω και το αμάξι κάθετε μπροστά
    αριστερά πιο κάτω περίπου 1,5 πόντο!! Το πέρνω και παώ σε φίλο λαστιχά
    πολύ κοντά στο σπίτι, το σηκώνουμε στην ράμπα και κάθετε κάτω όλο το
    γόνατο! Αιτία? Eλλατωματικό top mount Έχω ξαναψωνήσει
    SWAG προιόντα, δεν είχα κάποιο θέμα αλλά τώρα ξενέρωσα.Παρατηρείστε την
    γραμμή κυκλικά που έχει υποστεί ρήξη το υλικό.






    Λύσιμο και το άλλο γόνατο και πάω πέρνω δυο LEMFERDER τα οποία δεν έχουν
    ΚΑΜΙΑ σχέση ποιοτικά με τα SWAG.Η διαφορά στην τιμή μικρή και σε καμιά
    περίπτωση δεν θα διάλεγα SWAG.Τα πήρα γιατί δεν είχα δει δίπλα-δίπλα πως
    είναι.

    Αριστερά SWAG δεξιά LEMFERDER.








    Εδώ το LEMFERDER με το πιατάκι σάντουιτς αν παρατηρήσετε καλά.




    Αφού δέθηκαν όλα εκρεμούσε η θολόμπαρα.Ήθελα γνήσια Μ3 αλλά καινούργια
    μετράει 280 ευρώ...Μεταχειρισμένη δεν έπαιζε εκτός από ebay.Κάποια στιγμή
    βρέθηκε δωρητής οργάνων ένα Μ3 αλλά ήταν σπασμένη μου είπε στο τηλ.
    ο αντ/τζης.Τσιμπάω τον compact και πάμε για αυτοψία! Ήταν σπασμένη η
    αριστερή βάση και φαινόταν εύκολη η κόλληση της (αλουμίνιο) Την πήρα
    λοιπόν (70ε) πήγα σε μηχανουργείο την κόλλησαν (15ε) πολύ καλά και τέλος
    την έτριψα και την έβαψα μόνος





    Έχει άψογη εφαρμογή και εμφάνιση και είναι πανάλαφρη.Πριν βάλετε μπάρα
    σκεφτείτε σοβαρά την μανίσια γιατί απέδειξε ότι στο στούκι είναι σχεδιασμένη
    να σπάει.

  2. The Following 30 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    A8hnaios (08-04-15), andreas_R (07-04-15), aristent (07-04-15), Bazil Van Sinner (07-04-15), BILL007 (07-04-15), Bitz (07-04-15), chrisgiapz3 (07-04-15), deepBLUE (07-04-15), Dimimav (07-04-15), diosak (07-04-15), EVERGET (07-04-15), gant (07-04-15), georggge46 (07-04-15), ghost-rider (07-04-15), giannis_compact (07-04-15), isou (07-04-15), katsaraios (07-04-15), Konstantinos E60 (07-04-15), Lambros46 (07-04-15), mark e92 (07-04-15), nikos1400 (07-04-15), Panos 316T (16-04-15), pilot (07-04-15), steliosm46 (08-04-15), tasos.kamv (07-04-15), Tsakirakos (07-04-15), Vassilis ///M (07-04-15), wheelman (07-04-15), zaharias (07-04-15), Βασιλης (07-04-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.590
    Thanked
    6705
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η μπάρα κάθισε μια χαρά πάνω από τον N42.Δεν ξέρω τι παίζει με τον Μ43 που
    είναι πιο ψηλά η εισαγωγή του.Μικρό παράπονο ότι βρίσκει λιιιγο στην μόνωση
    του καπώ η μέση της μπάρας που κάνει λίγο μύτη.Κατά τ'άλλα οι διαφορές που
    είδα είναι ότι τώρα στις μπαντιές που ξεκινάνε με αρκετά κομμένο τιμόνι βγάζει
    λίγα μούτρα και θέλει λίγο συνήθεια ή να το σπας πιο νωρίς με συμπλεκιά και
    λιγότερο τιμόνι ή αν δεν έχεις χώρο γι αυτό να το σπάς με χειρόφρενο και
    συνεχίζεις με το γκάζι.Η άλλη διαφορά είναι ότι περνά τις λακούβες πιο στιβαρά
    και με λιγότερες αντιδράσεις το μπροστινό.


    Αυταααααααααα....με τα αγαπημένα μας 46άρια που είναι όλο εκπλήξεις

  4. The Following 17 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    BILL007 (13-03-24), chrisgiapz3 (07-04-15), Civileng (07-04-15), ghost-rider (07-04-15), giannis_compact (07-04-15), isou (07-04-15), katsaraios (07-04-15), Lambros46 (07-04-15), Leonidas_E39 (07-04-15), menios (07-04-15), nikos1400 (07-04-15), Panos 316T (16-04-15), pilot (07-04-15), Tsakirakos (07-04-15), Vassilis ///M (07-04-15), wheelman (07-04-15), zaharias (07-04-15)

  5. #3
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    930
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πολυ χρησιμο θρεντ.
    εχω ακριβςω το ιδιο προβλημα στο 46αρη
    και στην ιδια μερια.
    Βutterfly effect...

  6. The Following User Says Thank You to andreas_R For This Useful Post:

    nikos valvetronic (07-04-15)

  7. #4
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να δουμε τα febi-bilstein ποσο θα αντεξουν...
    Νικο εχεις ελατηρια χαμηλωματος η Μ-πακ?

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  8. #5
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Eίναι όντως κοινό στα 46άρια. Οι θόλοι, τόσο το mushrooming όσο και κάποια σκισίματα (συνήθως πολύ μικρά) που έχουμε δει σε αρκετά αυτοκίνητα να συμβαίνουν, είναι κάτι που ο ψυχωτικός 46άρης τσεκάρει κάθε φορά που ανοίγει το καπό του. Όπως ακριβώς και με το πάτωμα, που όποτε βρεθεί το αμάξι μας στη ράμπα πάντα "επιθεωρούμε" το εν λόγω σημείο (εντελώς επιδερμικά φυσικά μιας και για να έχεις άποψη πρέπει να κατεβάσεις έστω και λίγο γέφυρα).

    Όντως αυτά είναι πολύ αρνητικά σημεία του αυτοκινήτου: Το σασί του 46 θα όφειλε να είναι πιο ενισχυμένο σε ορισμένα σημεία και με καλύτερη στρεπτική ακαμψία.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  9. The Following 6 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    BILL007 (07-04-15), chrisgiapz3 (07-04-15), nikos valvetronic (07-04-15), nikos1400 (07-04-15), Panos 316T (16-04-15), zaharias (07-04-15)

  10. #6
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.590
    Thanked
    6705
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να δουμε τα febi-bilstein ποσο θα αντεξουν...
    Νικο εχεις ελατηρια χαμηλωματος η Μ-πακ?
    Είναι ακριβώς τα ίδια! SWAG είναι το κουτί και τα τοπ μαουντ έχουν τυπωμένο febi Germany επάνω τους.Γιώργο εγώ φοράω coilover bilstein.

  11. #7
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.590
    Thanked
    6705
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο andreas_R Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πολυ χρησιμο θρεντ.
    εχω ακριβςω το ιδιο προβλημα στο 46αρη
    και στην ιδια μερια.
    Βάλε οπωσδήποτε τα πιατάκια είναι αρκετά ενισχυμένα και η διάμετρός τους
    πιάνει όλο τον θόλο.

  12. #8
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    930
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ποια μάρκα?
    Βutterfly effect...

  13. #9
    Εγγραφή
    20-05-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    1.586
    Thanked
    2083
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο andreas_R Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ποια μάρκα?
    Tα OEM
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI
    Ηταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σα να οδηγας ενα TORNADO - EUROFIGHTER Καταδιωκτικο - Πολεμικο

  14. The Following User Says Thank You to Lambros46 For This Useful Post:

    nikos valvetronic (07-04-15)

  15. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.228
    Thanked
    14131
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos valvetronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η μπάρα κάθισε μια χαρά πάνω από τον N42.Δεν ξέρω τι παίζει με τον Μ43 που
    είναι πιο ψηλά η εισαγωγή του.


    Αυταααααααααα....με τα αγαπημένα μας 46άρια που είναι όλο εκπλήξεις
    Δυστυχώς στο Μ43 θέλει ψάξιμο για να βρεις σωστή θολόμπαρα για το 46άρι, γιατί όντως η εισαγωγή είναι πιο πάνω και οι "ευθείες" μπάρες απο τα 6κύλινδρα βρίσκουν.

    Για το Μ43 σε Ε46 θέλει ιδανικά κάτι τέτοιο για να μην βρίσκει στην μόνωση του καπό




    Οσο για τις εκπλήξεις δυστυχώς όπως είπε και ο Νάσος παραπάνω, γνωστό και αυτό το θέμα με τους θόλους...
    Και για να είμαι ειλικρινής περίμενα να δω ένα τέτοιο θέμα πολύ καιρό στο φόρουμ μιας και είναι αρκετά γνωστό.
    Απλά ότι έχει να κάνει με σασί είναι μάλλον θέμα ταμπού (βλέπε πατώματα). Απο εμένα, μπράβο Νίκο για την παρουσίαση!


    Υ.Γ Πολλές φορές έχω φτάσει να σκέφτομαι, εμείς είμαστε τόσο ψυχάκια που ψαχνόμαστε όλη την ώρα και βλέπουμε όλα αυτά τα θέματα ή το Ε46 (γιατί γι'αυτό εχω προσωπική άποψη) είχε τελικά τόσο μεγάλες ατέλειες?
    Γιατί δύσκολα συναντάς ιδιοκτήτες απο άλλα αμάξια π.χ Ford, Nissan ή κάτι άλλο να λένε για τέτοια πράγματα...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 07-04-15 στις 10:57



  16. The Following 6 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (07-04-15), chrisgiapz3 (07-04-15), EVERGET (07-04-15), nikos valvetronic (07-04-15), Panos 316T (16-04-15), Vassilis ///M (07-04-15)

Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP