Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 16

Θέμα: Ταίριασμα Χρώματος? / Τοπικό Βάψιμο?

  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή Ταίριασμα Χρώματος? / Τοπικό Βάψιμο?

    Το θρεντ 'Ε60 μαζεματάκια' με ώθησε να φτιάξω τούτο δω μιας που είναι ιδανική περίπτωση να καταλάβετε μερικά πραγματάκια για το τοπικό βάψιμο που μερικοί επώνυμοι και μη διαφημίζουν.

    Κοιτάξτε, για να λέμε και του στραβού το δίκιο. Δεν είμαστε μάγοι. Εφαρμόζουμε συγκεκριμένη τεχνική, αυτή που έχουμε εκπαιδευτεί και που η εταιρεία έχει πληρώσει χιλιάδες ευρώ. Δε πήραμε ένα βαφέα και είμαστε έτοιμοι. Εκτός από τις ΗΠΑ, έχω φτάσει μέχρι και το Stavanger της Νορβηγίας για εκπαίδευση & σεμινάρια.

    Υπάρχουν και κανόνες τους οποίους δεν παραβαίνεις σε καμία περίπτωση. Δεν μπορείς να κάνεις σβησίματα σε ΟΛΑ τα χρώματα και το πιο σημαντικό.....εξαρτάται από το σημείο που είναι η ζημιά.

    Στου Άρη το αυτοκίνητο ας πούμε, παρότι που το συγκεκριμένο γκρι είναι από τα πιο δύσκολα χρώματα στο σβήσιμο, η γρατζουνιά που είχε στη πόρτα (ευτυχώς) έφτανε λίγο πριν τη μέση της πόρτας. Έτσι παρότι επικίνδυνο, είχαμε τουλάχιστον την ευκαιρία να μη του 'πατήσουμε' με χρώμα όλη πόρτα, κάτι δηλαδή που θα έκανε το κλασσικό φανοποιείο / βαφείο. Εάν γινόταν αυτό δλδ 'ξερό' βάψιμο, θα είχαμε σίγουρα διαφορά με τη πίσω πόρτα.

    Αυτή είναι λοιπόν και η μαγκιά και τα πλεονεκτήματα του τοπικού βαψίματος. Το συγκεκριμένο Ε60 ήταν το τέλειο παράδειγμα για να καταλάβει και ο πλέον άσχετος, που, τι και πως. Και όχι κάτι 'δήθεν' τοπικά βαψίματα που βλέπω από 'άλλους' και τα σβησίματά τους είναι τούφες τούφες. Εσείς οι ίδιοι μου τα χετε πει....δυστυχώς στο βωμό του χρήματος γίνονται τα λάθη.

    Όχι βέβαια ότι δεν υπάρχουν και αλλού καλλιτέχνες. Έχω γνωρίσει μαστόρια και μαστόρια που είναι παθιασμένοι με τη δουλειά τους. Το έχω ξαναγράψει και αλλού.

    Θα γράψω εδώ μερικούς κανόνες να ξέρετε και εσείς οι ίδιοι, όταν έρθει η στιγμή.

    Έχουμε και λέμε:

    1) Σε επίπεδες επιφάνειες ΔΕΝ γίνονται τοπικά βαψίματα. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!!!!! Τα επίπεδα κομμάτια βγαινουν (καπώ, πορτ-μπαγκαζ) μπαίνουν φούρνο και βάφονται ολόκληρα! Αν πρόκειται για ουρανό, μπαίνει όλο το αμάξι φούρνο. Αν ακόμα δε με πιστεύετε, δείτε το Ε93 Μ3 του φίλτατου Νίκου (Merlin).

    2) ΔΕΝ υπάρχουν χρώματα της BMW, της VW, της Porsche, της Toyota etc... Έρχονται μερικοί και μου λένε: 'Μα στην αντιπροσωπεία βάφουν με τα χρώματα της Mercedes!' Τα χρώματα ΔΕΝ τα φτιάχνουν οι παραπάνω εταιρείες. Υπάρχουν εταιρείες χρωμάτων που προμηθεύουν τους κατασκευαστές. Οι εταιρείες χρωμάτων φτιάχνουν το χρώμα σε μεγάλες ποσότητες και όταν τελειώσει τούς προμηθεύουν ξανά με καινούριο. Ο προμηθευτής μιας εταιρείας (πχ bmw) μπορεί μελλοντικά να αλλάξει λόγω καλύτερης, για παράδειγμα, προσφοράς από κάποιο ανταγωνιστή. Έτσι δημιουργούνται οι λεγόμενες ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ κωδικών και βλέπουμε σε ένα κωδικό, 2 ή 3 ή 4 ή μέχρι και 8 διαφορετικές παραλλαγές. Έτσι γίνοται τα λάθη. Έτσι όταν πάς να βάψεις 'ξερά' πόρτα με πόρτα θα σου βγει *^#&%Ρ^%! ΑΝ λοιπόν γίνεται, ΑΝ έχεις τις γνώσεις και το κατάλληλο εξοπλισμό πας για 'τοπικό'.

    3) Όταν λοιπόν το αυτοκίνητο φύγει από το εργοστάσιο που το έχει βάψει το ρομπότ και πάει αργότερα για επισκευή κάπου έξω σε κάποιο φανοποιείο, chances are πως αν βαφεί ξερά 1 κομμάτι σε κάποια από τις 2 πλευρές του αυτοκινήτου, θα έχει διαφορά στην απόχρωση με το διπλανό panel. Εξήγησα τους λόγους παραπάνω. Προσέξτε όμως και το άλλο: Υπάρχουν 5 μεγάλες εταιρείες παγκοσμίως που φτιάχνουν χρώμα. Η Ferrari βάφει για παράδειγμα στο εργοστάσιο με PPG τα τελευταία 3 χρόνια. Παλιά έβαφε με Dupont και την άλλαξε. Εμείς στα μαγαζιά μας βάφουμε με PPG. Άρα έχουμε εξαιρετικά πατήματα στα ferrari και γενικά σε όλο το Fiat group, σωστά? Σωστά, αλλά υπάρχουν και κάποιες εξαιρέσεις που θα εξηγήσω πιο κάτω(*).

    Το χοντρό θέμα δημιουργείται όταν για παράδειγμα στα εργοστάσια αλλάζουν προμηθευτή και το γεγονός ότι κανένα εργοστάσιο ΔΕΝ ενημερώνει τις κεντρικές αντιπροσωπείες. Και δεν υπάρχει λόγος, γιατί αν το έκανε θα γινόταν ακόμα μεγαλύτερο το μπάχαλο. Σκεφτείτε: Πόσους dealers έχει η BMW για παράδειγμα σε ολόκληρη την υφήλιο ?? Υπάρχει περίπτωση λοιπόν όλοι αυτοί να αλλάξουν εταιρία χρωμάτων στα συνεργεία / φανοποιεία τους ??? Από τη μια μέρα στην άλλη ??? Και τι θα γίνει στα αυτοκίνητα που βάφτηκαν ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙΝΗ στη στιγμή στο εργοστάσιο, ΠΡΙΝ αλλάξουν εταιρεία ??? Δηλαδή από εκείνη τη στιγμή και μετά αν αλλάξει και εταιρεία ο αντιπρόσωπος θα πατάνε τα χρώματα, αλλά από όλα τα προηγούμενα αν έρθει κάποιο από εκείνα για βάψιμο, δεν θα πατάει το χρώμα τώρα από τη καινούρια εταιρεία?? ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ!!! Η λύση που δεν μπορεί να εφαρμοστεί είναι η εξής: Όλα τα συνεργεία να έχουν και τις 5 (!!) εταιρείες χρωμάτων μέσα στα συνεργεία τους και όταν έρχεται ένα αυτοκίνητο να γίνεται inquiry στο εργοστάσιο: "Εεεεεε γεια σας, μου λέτε παρακαλώ το συγκεκριμένο VIN με τι μάρκα χρώμα το βάψατε???", απάντηση.... "Ααααααντε γεια" . Γι αυτό δεν ενημερώνει κανείς κανέναν, και πολύ απλά προσπαθούν μεταξύ τους οι εταιρείες (χρωμάτων) να ψιλο-συμφωνούν μεταξύ τους όταν φτιάχνουν ένα κωδικό / μια παραλλαγή. Αλλά επειδή δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρχει 100% match, γι αυτό φτιάχνεται αναγκαστηκά πλέον μία καινούρια παραλλαγή από εταιρεία σε εταιρεία. Το ξέρω, έχετε μπερδευτεί μέχρι τώρα, αλλά μέσα από ένα πληκτρολόγιο δεν μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα...sorry.

    4) Αλλά ακόμα κι ΑΝ ζούσαμε σε ένα τέλειο κόσμο και, ΑΝ είχαν, λέω τώρα, ΟΛΑ τα συνεργεία στο κόσμο ΟΛΕΣ τις εταιρείες χρωμάτων στα συνεργεία τους και, ΑΝ όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν στα headquarters τους τμήμα εξυπηρέτησης των dealer τους για θέματα "με τι χρώμα βάφτηκε?", φανταστείτε τα χλδς inquiries κάθε μέρα..... Το ιδανικό θα σκέφτεστε, έτσι ?Καμία απόκληση ? Λάθος! Υπάρχουν παράγοντες όπως η εξωτερική θερμοκρασία, το μπεκ του πιστολιού, η υγρασία τη συγκεκριμένη στιγμή, η κίνηση του βαφέα, η απόσταση που πρέπει να ριχτεί το χρώμα (ανάλογα και το μέταλλο), ΟΛΑ αυτά επηρεάζουν την τελική απόχρωση του panel που βάφεται και το πως θα κάτσει το μέταλλο / η πέρλα πάνω στη λαμαρίνα (*η εξαίρεση που έλεγα παραπάνω).

    Δεν είναι λοιπόν τόσο εύκολο, όσο μερικοί νομίζουν. Γιατί υπάρχει και η άλλη, η εύκολη λύση:

    Βάφουμε .....ολόκληρη τη πλευρά του αυτοκινήτου και δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά !!!

    Για ότι απορία, ξέρετε, εδώ είμαστε

  2. The Following 11 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    aristent (25-04-10), BILL007 (25-04-10), Driver M (25-04-10), gant (25-04-10), Jimmakos (03-06-11), munchen (25-04-10), NickE60 (25-04-10), Ptboul (26-04-10), skandalis447 (26-04-10), Stamatis (25-04-10), stratos (25-04-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Επίσης στη BMW παρόλο που δεν βάφουν πάντα με PPG, έχουμε όπως βλέπετε και σεις ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ πατήματα.

    Πρόσφατα βάψαμε ///Μ6 ασημογαλάζιο όλο το πίσω φτερό συν/γού & με σβήσιμο στη πόρτα του συν/γού και πραγματικά δεν μπορούσες να καταλάβεις που ήτανε βαμμένο το αμάξι.

    Στα Mercedes όμως και σε κάποιες παρτίδες αυτοκινήτων το μέταλλό τους βγαίνει πιο έντονο, άρα δουλεύουμε συνέχεια σβηστά!!

  4. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    Jimmakos (03-06-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Με την ευκαιρία του πολύ χρήσιμου θέματος του Κώστα, στο 2ο βίντεο εδώ βλέπουμε τη διαδικασία της εργοστασιακής βαφής του αμαξώματος ενός Ε46, από τη φωσφάτωση ώς το βερνικάρισμα και μετά την είσοδο στο φούρνο στους 120 βαθμούς κελσίου...

  6. The Following 2 Users Say Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    aristent (25-04-10), Jimmakos (03-06-11)

  7. #4
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κώστα το alpine weiss της bmw, δεν είναι μεταλλικό, τι είναι όμως; ακρυλικό η το περίφημο 2Κ που έλεγαν οι βαφείς παλαιότερα;
    Επίσης βάφεται με την μία η πέφτει και βερνίκι διάφανο στο τέλος.
    Ρωτώ επειδή το σετάκι που δίνει η αντιπροσωπεία γιά μικροεπισκευές, έχει 2 φυαλίδια, ΄ένα με χρώμα και το άλλο με βερνίκι
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  8. #5
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κώστα το alpine weiss της bmw, δεν είναι μεταλλικό, τι είναι όμως; ακρυλικό η το περίφημο 2Κ που έλεγαν οι βαφείς παλαιότερα;
    Επίσης βάφεται με την μία η πέφτει και βερνίκι διάφανο στο τέλος.
    Ρωτώ επειδή το σετάκι που δίνει η αντιπροσωπεία γιά μικροεπισκευές, έχει 2 φυαλίδια, ΄ένα με χρώμα και το άλλο με βερνίκι
    Ναι Κώστα, μου είχες πεί οτι έχει μια ιδιομορφία το συγκεκριμένο χρώμα όταν σε είχα ρωτήσει για το δικό μου. Enlighten us
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 25-04-10 στις 17:12

  9. #6
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κώστα το alpine weiss της bmw, δεν είναι μεταλλικό, τι είναι όμως; ακρυλικό η το περίφημο 2Κ που έλεγαν οι βαφείς παλαιότερα;
    Επίσης βάφεται με την μία η πέφτει και βερνίκι διάφανο στο τέλος.
    Ρωτώ επειδή το σετάκι που δίνει η αντιπροσωπεία γιά μικροεπισκευές, έχει 2 φυαλίδια, ΄ένα με χρώμα και το άλλο με βερνίκι
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι Κώστα, μου είχες πεί οτι έχει μια ιδιομορφία το συγκεκριμένο χρώμα όταν σε είχα ρωτήσει για το δικό μου. Enlighten us
    Το alpine white ή wheiss - όπως σας ευχαριστεί - (κωδ. 300) υπάρχει στο χρωματολόγειο της BMW από το 1986 και το φόρεσε η πρώτη Μ3 η Ε30. Τότε λεγόταν alpine white I. Στη σειρά 90/92/93 λέγεται Αlpine Weiss III. Παλαιότερα τα χρώματα ήταν βερνίκι & χρώμα σε ένα. Είχες μία γρατζουνιά? Τέλεια! Έτριβες μ ένα ντουκοχαρτάκι, το γυάλιζες και χρώμα από το 'δίπλα' σημείο πήγαινε στη γρατζουνιά και την κάλυπτε.

    Με τα σημερινά χρώματα ΔΕΝ γίνεται αυτό. Χρώμα και βερνίκι είναι ξεχωριστά. Πρώτα πέφτει το χρώμα, μετά το βερνίκι. Γι αυτό το λόγο σου χουν δώσει και 2 μπουκαλάκια.

    Στράτο, δε νομίζω να αντιμετωπίσω πρόβλημα. Τη Παρασκευή παρέδωσα ένα 92 Μ3 που του φτιάξαμε 2 μικρές ζημιές ίδιο χρώμα κι αυτό με το δικό σου. Μία ήταν στο καθρέπτη και η άλλη στο προφυλακτήρα. Δεν αντιμετωπίσαμε κανένα problemo. Λογικά πρέπει να μας ενημέρωσαν τα αρχεία στο pc και τις καρτέλες με τις αποχρώσεις, άρα είμαστε ΟΚ.

  10. The Following 2 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    gant (25-04-10), stratos (25-04-10)

  11. #7
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Του Snoopy μας ας πούμε το καινούριο λευκό POLO, είχε μια μικρή επαφή με κολωνάκι στις 2 πόρτες από τη πλευρά του συν/γού.

    Δύο σβησίματα λοιπόν και στις δύο πόρτες, όταν στην αντιπροσωπεία θα τις βάφανε ολόκληρες και θα πλήρωνε και τα διπλάσια (τουλάχιστον). Όσο για το ταίριασμα, ας μιλήσει ο ίδιος...

  12. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    Stamatis (25-04-10)

  13. #8
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.123
    Thanked
    23228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Του Snoopy μας ας πούμε το καινούριο λευκό POLO, είχε μια μικρή επαφή με κολωνάκι στις 2 πόρτες από τη πλευρά του συν/γού.

    Δύο σβησίματα λοιπόν και στις δύο πόρτες, όταν στην αντιπροσωπεία θα τις βάφανε ολόκληρες και θα πλήρωνε και τα διπλάσια (τουλάχιστον). Όσο για το ταίριασμα, ας μιλήσει ο ίδιος...
    ναι.
    Προκειται για τελειο αποτελεσμα που δεν δειχνει καν επισκευασμενο.
    Η δουλεια ηταν εξαιρετικη.

    Αν εχεις φωτο, βαλε.

  14. #9
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το alpine white ή wheiss - όπως σας ευχαριστεί - (κωδ. 300) υπάρχει στο χρωματολόγειο της BMW από το 1986 και το φόρεσε η πρώτη Μ3 η Ε30. Τότε λεγόταν alpine white I. Στη σειρά 90/92/93 λέγεται Αlpine Weiss III. Παλαιότερα τα χρώματα ήταν βερνίκι & χρώμα σε ένα. Είχες μία γρατζουνιά? Τέλεια! Έτριβες μ ένα ντουκοχαρτάκι, το γυάλιζες και χρώμα από το 'δίπλα' σημείο πήγαινε στη γρατζουνιά και την κάλυπτε.

    Με τα σημερινά χρώματα ΔΕΝ γίνεται αυτό. Χρώμα και βερνίκι είναι ξεχωριστά. Πρώτα πέφτει το χρώμα, μετά το βερνίκι. Γι αυτό το λόγο σου χουν δώσει και 2 μπουκαλάκια.

    Στράτο, δε νομίζω να αντιμετωπίσω πρόβλημα. Τη Παρασκευή παρέδωσα ένα 92 Μ3 που του φτιάξαμε 2 μικρές ζημιές ίδιο χρώμα κι αυτό με το δικό σου. Μία ήταν στο καθρέπτη και η άλλη στο προφυλακτήρα. Δεν αντιμετωπίσαμε κανένα problemo. Λογικά πρέπει να μας ενημέρωσαν τα αρχεία στο pc και τις καρτέλες με τις αποχρώσεις, άρα είμαστε ΟΚ.
    Κώστα, το 2003 το E21 που είχα αγοράσει ηταν alpine white, φυσικά δεν θυμάμαι τον ακριβή κωδικό του χρώματος.
    Attached Images Attached Images
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  15. #10
    Εγγραφή
    20-03-10
    Περιοχή
    Ξάνθη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.727
    Thanked
    2862
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εμενα κυριε Monsta που μου εβαψαν τον πισω προφυλακτηρα, εχει αρχισει και μου σπαει το βερνικι... ποιος μπορει να ειναι ο λογος και θελει ξανα βαφη τωρα? ή μονο βερνικωμα?
    Μη τα συζητας αδερφε...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP