Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 12

Θέμα: [Ε46]DIY Αλλαγή φίλτρου αέρα ή πλύσιμο αν είναι aftermarket

  1. #1

    Προεπιλογή [Ε46]DIY Αλλαγή φίλτρου αέρα ή πλύσιμο αν είναι aftermarket

    Σε αυτό το thread θα δούμε βήμα βήμα πως αλλάζουμε φίλτρο αέρα σε Ε46.Θα μιλήσουμε για κινητήρες της σειράς Ν (Ν40,Ν42,Ν45,Ν46) ,μιας και στους Μ54 ειναι απλά πανεύκολο και προφανές!

    Το μηχανοστάσιο μας είναι έτσι


    Τραβάμε με μια πένσα τους δύο πείρους που βρίσκονται μπροστά για να ξεκλειδώσουν τα κλιπ
    Αυτά είναι τα κλιπ

    By mech5103

    Επίσης υπάρχει ένα γαντζάκι στο αριστερό μέρος της εισαγωγής ,δίπλα στο δοχείο του νερού.


    Αφού αφαιρέσαμε τους δύο πείρους, ξεκουμπωνουμε το γαντζάκι, η εισαγωγή βγαίνει!

    Σειρά έχει το φιλτροκούτι! Ξεβιδώνουμε τις δύο βίδες που το συγκρατούν με ένα καρυδάκι Νο 10. Όπως φαίνεται στην εικόνα


    Επόμενη κίνηση η φύσα του MAF...πιέζουμε τα κλιπ προς τα μέσα και τραβάμε.(Αυτή ίσως σας δυσκολέψει λίγο) .
    Μετά ξεβιδώνουμε τον κολιέ σύσφιξης με ένα σταυροκατσάβιδο ή ακόμα καλύτερα με ένα καρυδάκι Νο 6.

    Η φύσα του MAF αλλά και ο κολιές φαίνονται εδώ


    Τραβάμε λίγο να ξεκουμπώσει και από μια θηλιά που υπάρχει στο κάτω μέρος και παίρνουμε το φιλτροκούτι στα χέρια!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m-power_01 : 15-04-10 στις 23:23

  2. The Following 6 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (21-10-13), bmwcompactjohn (03-07-10), georggge46 (23-05-10), ghost-rider (22-05-10), spar@ (28-04-10), zaharias (15-04-10)

  3. #2

    Προεπιλογή

    Ξεβιδώνουμε με ένα σταυροκατσάβιδο τις βίδες που υπάρχουν στην κάτω πλευρά και το κρατούν σφραγισμένο!


    Και έτσι αποκαλύπτεται το φίλτρο μας!


    Αν είναι το εργοστασιακό ,απλώς τραβαμε προς τα πάνω και ξεκουμπώνει, τοποθετουμε το καινούριο και συναρμολογούμε!

    Σε περίπτωση που έχουμε αντικαταστήσει με κάποιο aftermarket ,ξεβιδώνουμε τον κολιέ που το συγκρατεί πάνω στον MAF


    Έτσι το έχουμε λύσει όλο




    Καθαρίζουμε το φίλτρο μας με το κιτάκι που δίνει ο κατασκευαστής του, σύμφωνα με τις οδηγίες του! Ψεκάζουμε μία ''ιδέα'' λαδάκι (που παρεχεται στο κιτ). Προσοχή το πολύ λάδι θα προκαλέσει ανεπανόρθωτη ζημιά στο MAF!

    Το φίλτρο μας μετά την συντήρηση του πρέπει να έχει γίνει σαν καινούριο



  4. The Following 3 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (21-10-13), ghost-rider (22-05-10), spar@ (28-04-10)

  5. #3

    Προεπιλογή

    Αφού έχουμε βγάλει όλα αυτά τα πλαστικά, είναι μία καλη ευκαιρία να πλύνουμε την μηχανή μας ,που έχει ''αποκαλυφθεί''. Μονώνουμε με νάυλον την εισαγωγή και την φυσούλα του MAF.


    Ένα καλό πλύσιμο μόνο κακό δεν κάνει!


    Τέλος είμαστε έτοιμοι να ακολουθήσουμε την αντίστροφη διαδικασία ,για να ολοκληρώσουμε την δουλειά μας!

  6. The Following 11 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (21-10-13), bill_m3 (16-04-10), bmwcompactjohn (03-07-10), ghost-rider (22-05-10), G_kaliteros (15-04-10), katsaraios (16-04-10), Kostas_1 (16-04-10), M_Dolce (21-04-10), Samaro (15-04-10), spar@ (28-04-10), zaharias (15-04-10)

  7. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.228
    Thanked
    14130
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ωραίος Σπύρο...Κάθε πότε καθαρίζεις το φίλτρο? (χιλιάδες χιλιόμετρα)



  8. #5
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Σπυρακο, τη μηχανη με νερακι μονο την επλυνες?
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  9. #6

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωραίος Σπύρο...Κάθε πότε καθαρίζεις το φίλτρο? (χιλιάδες χιλιόμετρα)
    Ανάλογα που κυκλοφορείς...αν μένεις σε κανα χωματοδρομο αλλαζει το πραγμα. Εγω οποτε εχω κεφια ...αλλα στα σιγουρα πριν τις 10.000

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σπυρακο, τη μηχανη με νερακι μονο την επλυνες?
    Η αληθεια ειναι πως δεν το ειχα προγραμματισει και μου ειχε τελειωσει το καθαριστικο. Και το πλακωσα με το πιεστικο! (Συνηθως χρησιμοποιω της turtlewax)

  10. The Following 3 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (21-10-13), ghost-rider (22-05-10), spar@ (28-04-10)

  11. #7
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    169
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    μπραβο σπυρο! πολυ καλο θεμα
    για τη μηχανη πρεπει να καληψεις κατι αλλο?
    η μονο την εισαγωγη? π.χ δυναμο? η τιποτε αλλο?

    ευχαριστω!!

  12. #8

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο G_kaliteros Εμφάνιση μηνυμάτων
    μπραβο σπυρο! πολυ καλο θεμα
    για τη μηχανη πρεπει να καληψεις κατι αλλο?
    η μονο την εισαγωγη? π.χ δυναμο? η τιποτε αλλο?

    ευχαριστω!!
    Τιποτε αλλο! Συναγερμο αν εχεις...καλυψε τον και αυτον!

  13. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    ghost-rider (22-05-10), spar@ (28-04-10)

  14. #9
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τιποτε αλλο! Συναγερμο αν εχεις...καλυψε τον και αυτον!
    μηπως καλο θα ηταν να σκεπαζοταν τα ballast ειδικα τα aftermarket που ειναι "εκτεθειμενα"?

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  15. The Following User Says Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    m-power_01 (16-04-10)

  16. #10

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    μηπως καλο θα ηταν να σκεπαζοταν τα ballast ειδικα τα aftermarket που ειναι "εκτεθειμενα"?
    Εγω τα εχω πλυνει απειρες φορες! Δεν ειχα θεμα...
    Αλλα ας πουμε σαν γενικοτρη οδηγια ,σκεπαστε οτι εχετε βαλει εσεις εξτρα! Δεν μπορει κανενας να εγγυηθει για την στεγανοτητα σε κατι που δεν το γνωριζει!

  17. The Following 3 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (16-04-10), ghost-rider (22-05-10), spar@ (28-04-10)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP