Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Θέμα: Αλλαγή σινεμπλόκ Ζ3

  1. #1
    Εγγραφή
    22-03-13
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    12
    Thanked
    19
    Rides
    1

    Προεπιλογή Αλλαγή σινεμπλόκ Ζ3

    Καλημέρα σε όλους! Ειχα πάει χθές να αλλάζω λάστιχα στο Ζ3 και να κάνω ευθυγράμμιση, μιάς και είχα παρατηρήσει οτι η φθορά στα πίσω ελαστικά ήταν πολύ μεγάλη. Είχαν φαγωθεί τόσο ώστε να βγούν τα λινά απο την εσωτερική πλευρά του ελαστικού. Γιαυτό και ήταν απαραίτητη η ευθυγράμμιση (παρατηρήθηκε πολύ μεγάλη αρνητική σύγκλιση, το καμπερ ειναι σε οκ τιμές).

    Δεν ήξερα όμως οτι δεν γίνεται ευθυγράμμιση στον πίσω άξονα τη Ζ3 (Ε30 γαρ). Μετά απο επίσκεψη σε εκειδικευμένο συνεργείο μου λένε οτι χρειάζομαι άλλαγή σινεμπλόκ γιατί είναι πολύ φθαρμένα/κομμένα και με την αλλαγή θα έθει στα ίσα του και ο πίσω άξονας.

    Οτι είναι απαραίτη αυτή η διαδικασία, δεν το συζητάω μιας και το αμάξι δεν έχει συντηρηθεί σωστά, το ερώτημα όμως είναι θα διορθωθεί και το πρόβλημα της ευθυγράμμισης του πίσω άξωνα?

    Για την εργασία που θα περιλαμβάνει να λυθέι ο πίσω άξονα και το κόστος των ανταλλακτικών μου είπαν περίπου 300 ευρώ. Δεν έιναι πολλά?

  2. #2
    Εγγραφή
    30-06-12
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    277
    Thanked
    430
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το αμαξι σου ειναι χαμηλωμενο?

  3. #3
    Εγγραφή
    22-03-13
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    12
    Thanked
    19
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οχι με τα εργοστασιακά ελατήρια και αμορτισέρ είμαι
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 31-10-13 στις 12:38

  4. #4
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3val Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... η φθορά στα πίσω ελαστικά ήταν πολύ μεγάλη. Είχαν φαγωθεί τόσο ώστε να βγούν τα λινά απο την εσωτερική πλευρά του ελαστικού ...
    Να ξερεις πως σε ενα Ζ3 παντα θα εχεις φθαρμενη την εσωτ. πλευρα των ελαστικων λογω της ρυθμισης καμπερ απο το εργοστασιο.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3val Εμφάνιση μηνυμάτων
    παρατηρήθηκε πολύ μεγάλη αρνητική σύγκλιση, το καμπερ ειναι σε οκ τιμές)
    Εδω οντως εχεις θεμα ...


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3val Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... Μετά απο επίσκεψη σε εκειδικευμένο συνεργείο μου λένε οτι χρειάζομαι άλλαγή σινεμπλόκ γιατί είναι πολύ φθαρμένα/κομμένα και με την αλλαγή θα έθει στα ίσα του και ο πίσω άξονας ...

    ... το ερώτημα όμως είναι θα διορθωθεί και το πρόβλημα της ευθυγράμμισης του πίσω άξωνα?

    Για την εργασία που θα περιλαμβάνει να λυθέι ο πίσω άξονα και το κόστος των ανταλλακτικών μου είπαν περίπου 300 ευρώ. Δεν έιναι πολλά?
    Αν τα σινεμπλοκ ειναι κατεστραμενα μπορει οντως με την αλλαγη τους να ξαναερθει το ψαλιδι σε εργοστασιακες τιμες.

    Δεν ειναι και στανταρακι ομως. Γιατι μπορει να την εχουν "ακουσει" που λενε τα ψαλιδια σου η' και ο αξονας ακομα (πιο δυσκολο αυτο βεβαια).

    Η εργασια που σου ζητανε ειναι ψιλο-οκει παντως.

    Εγω θα προτεινα, αν σου εχουν δωσει εκει που πηγες τις τιμες της ευθ/σης γραπτως να τις ανεβασεις να τις δουμε μηπως και δειχνουν ποιο κοντα σε καποια απο τις πιο πανω περιπτωσεις, μηπως λεω.

    Υπαρχει και μια πιο ουσιαστικη και οριστικη λυση, η τοποθετηση ενος κιτ στον πισω αξονα με το οποιο ρυθμιζεις καμπερ και συγκλιση και τελος τα προβληματα ειδικα με την πολυ επικινδυνη για την οδηγηση συγκλιση.
    Το κιτ ειναι με ΟΕΜ καμπεροβιδες απο Ε39 η' απο Μ3 Ε46 (ιδιες ειναι) και κατι λαμακια που τα κολλας στα σημεια που πιανουν τα ψαλιδια και ησυχαζεις σε βαθμο που σου γλυτωνει αυτο μεχρι και ψαλιδι ψιλο-στραβο, μεχρι ενος σημειου βεβαια.Το κιτ ολο παιζει καπου στο 100αρικο.

  5. The Following 3 Users Say Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    120ie87 (31-10-13), BILL007 (31-10-13), z3val (31-10-13)

  6. #5
    Εγγραφή
    22-03-13
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    12
    Thanked
    19
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!

    Θα ανεβάσω τις τιμές της ευθυγράμμισης μόλις τις έχω μπροστά μου.

    Ευχαριστώ πολύ και πάλι για τη συμβουλή!

  7. #6
    Εγγραφή
    30-06-12
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    277
    Thanked
    430
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NikoZ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Υπαρχει και μια πιο ουσιαστικη και οριστικη λυση, η τοποθετηση ενος κιτ στον πισω αξονα με το οποιο ρυθμιζεις καμπερ και συγκλιση και τελος τα προβληματα ειδικα με την πολυ επικινδυνη για την οδηγηση συγκλιση.
    Το κιτ ειναι με ΟΕΜ καμπεροβιδες απο Ε39 η' απο Μ3 Ε46 (ιδιες ειναι) και κατι λαμακια που τα κολλας στα σημεια που πιανουν τα ψαλιδια και ησυχαζεις σε βαθμο που σου γλυτωνει αυτο μεχρι και ψαλιδι ψιλο-στραβο, μεχρι ενος σημειου βεβαια.Το κιτ ολο παιζει καπου στο 100αρικο.
    Ρωτησα αν το εχει χαμηλωμενο, γιατι εμενα που ειναι εχω πολυ θεμα. (Ε36 compact)
    Γαι να γινει ρυθμιζομενο, μου ειχαν πει μονο με αλλαγη του αξονα απο Μ3 Ε30 ή Ζ3Μ, πραγμα ασυμφορο και δυσευρετο!!

    Ετσι αλλαζω τα πισω λαστιχα καθε 15-20.000 χλμ με μεταχειρισμενα σε καλη κατασταση. Συν οτι ειναι επικινδυνο σε βρεγμενο δρομο, μιας και οι τροχοι δεν ειναι παραλληλοι...

  8. #7
    Εγγραφή
    30-03-12
    Περιοχή
    Δάφνη
    Μηνύματα
    376
    Thanked
    472
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Όπως αναφέρθηκε...καμπερόβιδες και το φέρνεις εκεί που πρέπει!

  9. The Following 2 Users Say Thank You to zografias For This Useful Post:

    skaros (01-11-13), z3val (31-10-13)

  10. #8
    Εγγραφή
    22-03-13
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    12
    Thanked
    19
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zografias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όπως αναφέρθηκε...καμπερόβιδες και το φέρνεις εκεί που πρέπει!
    Θα ψαξω να το βρω το κιτάκι. Ευχαριστώ πολύ!!

  11. #9
    Εγγραφή
    22-03-13
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    12
    Thanked
    19
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skaros Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ετσι αλλαζω τα πισω λαστιχα καθε 15-20.000 χλμ με μεταχειρισμενα σε καλη κατασταση. Συν οτι ειναι επικινδυνο σε βρεγμενο δρομο, μιας και οι τροχοι δεν ειναι παραλληλοι...
    Το θέμα μου είναι το αυτοκίνητο να είναι στημένο σωσά για να αποφύγω άσκοπες φθορές και επικίνδυνες λύσεις και η συμπεριφορά του στο δρόμο να είναι και αυτή που θα πρέπει.

    Θα γίνει η αλλαγή των σινεμπλόκ μιασ και έιναι απαραίτητη και μετά αν δεν φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα, η λύση με τις καμπερόβιδες φαίνεται πολύ λογική.

    Ευχαριστώ πολύ για τις γνώσεις σας!

  12. The Following User Says Thank You to z3val For This Useful Post:

    NikoZ3 (31-10-13)

  13. #10
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skaros Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... μου ειχαν πει μονο με αλλαγη του αξονα απο Μ3 Ε30 ή Ζ3Μ


    Καμμια σχεση με την πραγματικοτητα ... οτι να'ναι σου ειπαν και ευχομαι οποιοι στο ειπαν να μην ειναι επαγγελματιες μπεμβεδακηδες κιολας. Ολα τα Compact, τα Ζ3, τα Ε30 και οι Μ εκδοσεις τους τις ιδιες βιδες φορανε στα ψαλιδια !

    Και για τα κιτ αναβαθμισης, που ειναι παληα ιστορια για τα αμερικανακια, τα ΟΕΜ εξαρτηματα που χρειαζονται απο την BMW ειναι,
    1) Βιδες : 33321095102
    2) Ροδελες : 33306786186
    3) Παξιμαδια : 33326760668
    Εκαστος κωδικος απο 4 τεμαχια.

    Συν αυτα :https://https://www.akgmotorsport.co...og/catalog.php

    Και ολα μαζι ειναι αυτα :


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skaros Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... ειναι επικινδυνο σε βρεγμενο δρομο, μιας και οι τροχοι δεν ειναι παραλληλοι...
    Ετσι ακριβως ειναι !!! Οι περισσοτεροι τα χαμηλωνουν για να τα βελτιωσουν κιολας αλλα τελικα τα χειροτερευουν αφου δεν υπαρχει απο το εργοστασιο δυνατοτητα ρυθμισης. Με το κιτ αυτο ομως αλλαζει η συμπεριφορα του δραματικα !!! Αλλο αμαξι γινεται !


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3val Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μετά απο επίσκεψη σε εκειδικευμένο συνεργείο μου λένε οτι χρειάζομαι άλλαγή σινεμπλόκ γιατί είναι πολύ φθαρμένα/κομμένα και με την αλλαγή θα έθει στα ίσα του και ο πίσω άξονας.


    Για την εργασία που θα περιλαμβάνει να λυθέι ο πίσω άξονα και το κόστος των ανταλλακτικών μου είπαν περίπου 300 ευρώ. Δεν έιναι πολλά?
    Το θεμα επισης ειναι τι σου ειπε πχ και αυτος που σου εκανε ευθιγραμμιση. Δλδ που πιστευει οτι μπορει να οφειλεται η πολυ αρνητικη συγκλιση ? Ειναι και στους δυο τροχους η' στον ενα μονο ? Το εξιδεικευμενο επισης ποια σινεμπλοκ εννοει πως θελουν αλλαγμα ? Της γεφυρας η' των ψαλιδιων ? Γιατι αν εννοει της γεφυρας δεν νομιζω να σου επηρεαζει την συγκλιση ειδικα αν εχεις και στους δυο τροχους ... Ο ευθυγραμμισας μετα την πρωτη μετρηση στο αμαξι σου, το εκανε λιγο μπρος-πισω για να δει μετα αν θα αλλαξουν οι τιμες οποτε και λογικα θα φταινε τα σινεμπλοκ η' οχι ? Και τελος αν το εξιδεικευμενο συνεργειο σου ειπε στο 300αρι για ολα τα πισω σινεμπλοκ (γεφυρας & ψαλιδιων) τοτε οκει οπως σου ειπα και πριν, αλλα αν ειναι για ενα απο τα δυο τοτε πεφτει δαγκωμα φοβαμαι.

  14. The Following 6 Users Say Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (04-11-13), BILL007 (01-11-13), Leonidas_E39 (05-11-13), skaros (01-11-13), VanVIC (02-11-13), zografias (05-11-13)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP