Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 15

Θέμα: Τρόπος - Διαδικασία πλυσίματος με δυο κουβάδες (2BM)

  1. #1
    Εγγραφή
    17-01-13
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    166
    Thanked
    260
    Rides
    1

    Προεπιλογή Τρόπος - Διαδικασία πλυσίματος με δυο κουβάδες (2BM)

    Το πιο σημαντικό πράγμα στην περιποίηση ενός αυτοκινήτου, είναι το πλύσιμο. Πλύσιμο με σωστά υλικά και σωστή τεχνική, έχει ως αποτέλεσμα χρώμα χωρίς αράχνες, γρατζουνιές κτλ. Αντίθετα, λάθος τεχνική στο πλύσιμο και λάθος προϊόντα, έχουν ως αποτέλεσμα εξασθένηση της προστασίας του αυτοκινήτου(κερί), δημιουργία αράχνης, ακόμα και πιο βαθιών γρατζουνιών rds.

    Σε αυτόν τον οδηγό, θα προσπαθήσω να περιγράψω το πιο ασφαλή τρόπο πλυσίματος, δίνοντας κάποιες βασικές πληροφορίες για τα προϊόντα που χρειάζονται.

    A)Τι θα χρειαστούμε:

    • Ένα σαμπουάν ασφαλές για τα κεριά μας, με καλή λίπανση, και καλές καθαριστικές ιδιότητες. Το Gloss Sampoo της Sonax είναι ένα από αυτά και μπορείτε να το βρείτε σχεδόν παντού. Μια άλλη επιλογή είναι το duragloss 901, το οποίο το βρίσκεται σε καταστήματα του εσωτερικού-εξωτερικού με προϊόντα detailing.
    • Ένα σφουγγάρι από μαλλί προβάτου(ή αλλιώς προβατάκι). Τα κλασσικά σφουγγάρια αυτοκινήτων, δεσμεύουν όλη τη βρωμιά στην επιφάνειά τους, και έτσι τη σέρνουμε στο χρώμα του αυτοκινήτου, χαράζοντας το, και δημιουργούν την ενοχλητική αράχνη. Τα σφουγγάρια-γάντια μικροΐνας είναι πιο αθώα από τα κλασσικά σφουγγάρια, αλλά δεν έχουν μεγάλη ίνα ώστε να κρατούν βαθιά μέσα τους την βρωμιά. Τα γάντια από μαλλί προβάτου από την άλλη, έχουν μεγάλη ίνα, και η βρωμιά εισχωρεί βαθιά μέσα τους. Έτσι δεν την σέρνουμε στο χρώμα καθώς πλένουμε το αυτοκίνητο, και δημιουργείται η ελάχιστη δυνατή αράχνη.
    • Δυο κουβάδες πλυσίματος. Στον ένα κουβά θα κάνουμε τη σαπουνάδα μας, και στον άλλον θα έχουμε καθαρό νερό. Θα περιγράψω παρακάτω για πιο λόγο χρειάζονται δύο κουβάδες. Οι κουβάδες πλυσίματος έχουν εσωτερικά στο κάτω μέρος τους ένα προστατευτικό δίχτυ. Το χώμα και η σκόνη του αυτοκινήτου(καθώς πλένουμε) «κάθεται» στο κάτω μέρος του κουβά. Το προστατευτικό δίχτυ δεν μας επιτρέπει να ακουμπήσουμε το σφουγγάρι μας στον πάτο του κουβά(όπου βρίσκεται το χώμα), και να το φέρουμε σε επαφή με το χώμα. Ένα αρνητικό τους είναι η τιμή τους(20+ ευρώ ο κουβάς). Επίσης μπορούμε να τους βρούμε μόνο σε μαγαζιά με προϊόντα detailing. Μπορούμε όμως να κάνουμε τη δουλειά μας με δυο απλούς φθηνούς κουβάδες σφουγγαρίσματος που τους βρίσκουμε παντού, με προσοχή να μην ακουμπάμε το σφουγγάρι στον πάτο του κουβά, ή σε απόσταση μικρότερη των 5 εκατοστών από τον πάτο.
    • Μια καλή πετσέτα στεγνώματος με μικροΐνες. Τα δέρματα-πετσιά(είτε συνθετικά, είτε φυσικά), δεν έχουν καθόλου πέλος. Έτσι αν τύχει και πιάσουν κάποιο μικροσκοπικό πετραδάκι, θα το σέρνουν σε όλη την επιφάνεια, γρατζουνώντας την. Υπάρχουν δύο είδη πετσέτας που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε: i) η waffle, ii) η κλασσική μικροΐνα.. Η waffle, είναι πετσέτα με «τετραγωνάκια». Το θετικό της είναι ότι αν τύχει και πιάσει κάποιο πετραδάκι, το κρατά στα τετραγωνάκια της, και δεν το σέρνει στην επιφάνεια. Η κλασσική μικροΐνα λειτουργεί με το ίδιο σκεπτικό, κρατώντας το πετραδάκι στην ίνα της. Όσο πιο μεγάλη και πιο πυκνή ίνα έχει, τόσο το καλύτερο. Υπάρχουν πολλές και αξιόλογες πετσέτες που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος. Αναφέρω δύο ενδεικτικά: i) waffle --> Sonus Der Wunder Microfibre Drying Towel ii) Μικροΐνα --> Chemical Guys
    Woolly Mammoth Mega Thick Super Dryer Towel . Μπορείτε να τις βρείτε σε καταστήματα με προϊόντα detailing.

    (Αν θέλουμε να κάνουμε πρόπλυση, θα χρειαστούμε τα εξής:
    α) Αν έχουμε πιεστικό, θα χρειαστούμε έναν αφροποιητή.
    β) Αν δεν έχουμε πιεστικό, θα χρειαστούμε ένα μπουκαλάκι με τρόμπα(σαν αυτό που έχουν για να ραντίζουν τα φυτά), ή ένα μπουκαλάκι με κεφαλή σπρέυ(σαν αυτό που έχουν στα κομμωτήρια). Μπορούμε να τα βρούμε και τα δύο σε καταστήματα με είδη κηπουρικής κτλ)


    B) Διαδικασία:

    1. Γεμίζουμε τον ένα κουβά μας με καθαρό νερό, και στον άλλο φτιάχνουμε την σαπουνάδα μας. Χρησιμοποιούμε πάντα την αναλογία σαμπουάν-νερού που αναφέρεται στη συσκευασία του σαμπουάν. Ένας τρόπος ώστε να έχουμε καλά ανακατεμένη σαπουνάδα, είναι να γεμίσουμε μέχρι την μέση τον κουβά μας, να προσθέσουμε το σαμπουάν, και έπειτα να συμπληρώσουμε με την υπόλοιπη ποσότητα νερού. Έτσι θα ανακατευτεί σωστά το σαμπουάν και θα δημιουργήσει πλούσιο αφρό. Αν ρίχναμε αρχικά το σαμπουάν και έπειτα το νερό, το σαμπουάν θα κόλλαγε στον πάτο του κουβά. Αν ρίχναμε αρχικά όλο το νερό, και στο τέλος το σαμπουάν, θα χρειαζόταν πολύ καλό ανακάτεμα του διαλύματος με το χέρι.
    2. Ρίχνουμε το προβατάκι στον κουβά με τη σαπουνάδα και το αφήνουμε 5 λεπτά να μουλιάσει.


    (Αν κάνουμε πρόπλυση, μετά το βήμα 2 ακολουθούμε τα παρακάτω.

    Ι) Δημιουργούμε ένα δυνατό μίγμα σαμπουάν-νερού στο δοχείου του αφροποιητή-μπουκαλιού με τρόμπα-μπουκαλιού με σπρέυ. Αν θέλουμε μπορούμε να αγοράσουμε ειδικό σαμπουάν πρόπλυσης-αφρού(το βρίσκουμε σε καταστήματα με προϊόντα detailing)
    ΙΙ) Ψεκάζουμε όλο το αυτοκίνητο με το διάλυμα και περιμένουμε 5 λεπτά να δράσει

    Αν δεν κάνουμε πρόπλυση, αγνοούμε την παρένθεση και συνεχίζουμε

    *Η πρόοπλυση θα βοηθήσει να φύγει μεγάλη ποσότητα χώματος-σκόνης από το αυτοκίνητο, και έτσι να είναι πιο καθαρή η επιφάνεια, όταν θα την περάσουμε με το σφουγγάρι )


    3. Ξεπλένουμε το αυτοκίνητο με το πιεστικό, ή το λάστιχο βρύσης.
    4. Βουτάμε το προβατάκι στον κουβά με τη σαπουνάδα.
    5. Πλένουμε ένα πάνελ(πχ, μια πόρτα), με οριζόντιες κινήσεις, ξεκινώντας από τα ψηλά, προς τα χαμηλά.
    Αν πλέναμε από τα χαμηλά προς τα ψηλά, όλη η βρωμιά που υπάρχει στα χαμηλά θα τη σέρναμε στα ψηλά. Αν πλέναμε με κάθετες κινήσεις, θα γινόταν το ίδιο. Πλένοντας με οριζόντιες κινήσεις από τα ψηλά προς τα χαμηλά, πετυχαίνουμε τη μικρότερη δυνατή ζημιά στο χρώμα.
    6. Βουτάμε στο προβατάκι στον κουβά με το καθαρό νερό, και το ξεπλένουμε. Θα καθαρίσει και θα είναι έτοιμο για το πλύσιμο του επόμενου πάνελ.
    7. Πλένουμε το επόμενο πάνελ.
    8. Επαναλαμβάνουμε τα βήματα 5-7 για όλο το αυτοκίνητο.
    9. Ξεπλένουμε με καθαρό νερό.
    10. Στεγνώνουμε το αυτοκίνητο. Καλό είναι να μην σέρνουμε την πετσέτα στην επιφάνεια, αλλά να την «ταμπονάρουμε». Έτσι θα πετύχουμε τη μικρότερη δυνατή ζημιά στο χρώμα.



    Με αυτόν τον τρόπο πλυσίματος, καταφέρνουμε να έχουμε ένα συνεχώς καθαρό σφουγγάρι, το οποίο δεν θα σέρνει την βρωμιά από το ένα πάνελ στο άλλο. Το σφουγγάρι θα λερώνεται λίγο πριν πλυθεί(στο τέλος κάθε πάνελ δηλαδή, αφού τότε θα κάνουμε τα χαμηλά).

    Αν δούμε ότι ο κουβάς με το καθαρό νερό μαυρίσει, τότε καλό θα ήταν να τον αδειάσουμε και γεμίσουμε με καθαρό νερό.

    Δοκιμάστε μια φορά αυτόν τον τρόπο πλυσίματος, και θα εκπλαγείτε από την βρωμιά που θα αποκτήσει ο κουβάς με το καθαρό νερό, καθώς και από τα πετραδάκια που θα «κάτσουν» στον πάτο του. Φανταστείτε ότι όλα αυτά, τα σέρνατε μέχρι τώρα από το ένα πάνελ στο άλλο.




    "Για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις ο οδηγός είναι copy-paste.
    Απλά άποψή μου, ένας τόσο καλός κ σημαντικός οδηγός, πρέπει να διαδίδεστε."
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dourios : 14-03-13 στις 02:44

  2. The Following 9 Users Say Thank You to Dourios For This Useful Post:

    BILL007 (14-03-13), bimmerm (14-03-13), katrin_bmw (14-03-13), kostas1.6 (14-03-13), ntinos (14-03-13), Panos 316T (14-03-13), panose30 (14-03-13), Ptboul (14-03-13), Vassilis ///M (14-03-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    3.290
    Thanked
    4213
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Να σημειώσω κι εγώ με τη σειρά μου...

    Καλύτερη ώρα πλυσήματος του αυτοκινήτου είναι τις πρώτες πρωινές ώρες ή τις απογευματινές εφόσον έχει δύση ο ήλιος....
    Σκοπό αυτός είναι να μην στεγνώνει η σαπουνάδα πάνω στην λαμαρίνα και γενικά όλο το αυτοκίνητο και χρειάζεται πάλι να ρίχνουμε νερό...

    Πάντα πλύσημο σε κρύα λαμαρίνα και όχι ζεστή...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Vassilis ///M : 14-03-13 στις 11:24

  4. The Following 6 Users Say Thank You to Vassilis ///M For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (14-03-13), BILL007 (14-03-13), Dourios (14-03-13), katrin_bmw (14-03-13), Ptboul (14-03-13), zaharias (14-03-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vassilis ///M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να σημειώσω κι εγώ με τη σειρά μου...

    Καλύτερη ώρα πλυσήματος του αυτοκινήτου είναι τις πρώτες πρωινές ώρες ή τις απογευματινές εφόσον έχει δύση ο ήλιος....
    Σκοπό αυτός είναι να μην στεγνώνει η σαπουνάδα πάνω στην λαμαρίνα και γενικά όλο το αυτοκίνητο και χρειάζεται πάλι να ρίχνουμε νερό...

    Πάντα πλύσημο σε κρύα λαμαρίνα και όχι ζεστή...
    Αλλα ουτε και το νερο - ειδικα αν εχει πολλα αλατα - πριν το σκουπισμα

  6. The Following 3 Users Say Thank You to ntinos For This Useful Post:

    Dourios (14-03-13), Ptboul (14-03-13), Vassilis ///M (14-03-13)

  7. #4
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και όλα αυτά για να πει ο επόμενος: "ζήτω το κορόϊδο που καθόταν και το έγλειφε για να το πάρω εγώ μπιτ παρά σε άριστη κατάσταση"....

    Παθών και μαθών.


    Μια καλή προστασία μια δυό φορές το χρόνο σε εξειδικευμένο και καλά πλυσίματα και τέλος. Ολα τα άλλα είναι υπερβολές. Εκτός να έχεις τίποτα super exotic car και να είσαι τρελλά "άρρωστος" . Τρελά όμως.

  8. #5
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο friendgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και όλα αυτά για να πει ο επόμενος: "ζήτω το κορόϊδο που καθόταν και το έγλειφε για να το πάρω εγώ μπιτ παρά σε άριστη κατάσταση"....

    Παθών και μαθών.


    Μια καλή προστασία μια δυό φορές το χρόνο σε εξειδικευμένο και καλά πλυσίματα και τέλος. Ολα τα άλλα είναι υπερβολές. Εκτός να έχεις τίποτα super exotic car και να είσαι τρελλά "άρρωστος" . Τρελά όμως.
    Το να πλενει κανεις το αυτοκινητο του ειτε επειδη γουσταρει να το βλεπει/νιωθει καθαρο, ειτε επειδη το "σεβεται" (με την οποια μεταφραση ο καθενας θελει να δωσει), σε καμια περιπτωση κατα την δικη μου αποψη δεν μπορει να θεωρηθει σαν τρελλα. Οι οποιες εξαιρεσεις απλα επιβεβαιωνουν τον κανονα αυτο.

    Ουτε θεωρω οτι καποιος μπορει να περιποιειται το αυτοκινητο του μονο αν θα κανει το ιδιο και ο επομενος (αν το ξερει δλδ, θεωρητικα)...

    Και ναι, δεν συναδει μποχα στην μασχλη / λιγδωμενο μαλλι / πουρι στα νυχια με αυτοκινητο που λαμποκοπαει. first things first που λενε



    Κλεινοντας την παρουσα φλυαρια μου....

    "Η καθαριοτητα ειναι η μιση αρχοντια" (γενικως)

  9. The Following 3 Users Say Thank You to ntinos For This Useful Post:

    aristent (14-03-13), Dourios (14-03-13), Vassilis ///M (14-03-13)

  10. #6
    Εγγραφή
    17-01-13
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    166
    Thanked
    260
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο friendgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και όλα αυτά για να πει ο επόμενος: "ζήτω το κορόϊδο που καθόταν και το έγλειφε για να το πάρω εγώ μπιτ παρά σε άριστη κατάσταση"....

    Παθών και μαθών.


    Μια καλή προστασία μια δυό φορές το χρόνο σε εξειδικευμένο και καλά πλυσίματα και τέλος. Ολα τα άλλα είναι υπερβολές. Εκτός να έχεις τίποτα super exotic car και να είσαι τρελλά "άρρωστος" . Τρελά όμως.

    Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου. Άλλα..
    Τι εστi καλά πλυσίματα?? πως είναι το καλό?? εεε λοιπόν για μένα αυτή η μέθοδος είναι μακράν η καλύτερη.
    κ δεν χρειάζεται να έχεις super exotic car για να είσαι τρελά άρρωστος.
    Πάει δεν πάει στο διάολο η μπέμπα μια γρατσουνιά λίγο αραχνιασμα την παλεύω προς το παρών, αλλά στην Ρένα μου "R1" μια δαχτυλιά να δω κ παθαίνω ψύχωση..
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dourios : 14-03-13 στις 14:09

  11. #7
    Εγγραφή
    27-11-11
    Μηνύματα
    420
    Thanked
    469
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εχουν γραφτει σε αλλα τοπικ για προστασιες και πλυσιματα καθως και προιοντα σχετικα με το θεμα,αλλα και η περιγραφη σου ειναι πολυ καλη.
    το πλυσιμο ειναι ασχολια.οπως και το κερωμα και ολα τα περι περιποιησης.αξιζει αν σου αρεσει.αν δεν σου αρεσει δεν αξιζει και το πας σε καποιον αλλο.
    ασχολιες υπαρχουν πολλες.για καποιους μερικες ασχολιες αξιζουν ενω οι ιδιες για καποιους αλλους οχι.ειναι θεμα γουστου.

    εγω οταν εχει ζεστο καιρο μαρεσει να το πλενω ,αλλα τον χειμωνα το παω σε αφροποιητη.
    το πλενω με 2 σφουγγαρια με μικροινες της Sonax https://www.mysonax.gr/autoshop/prod...id_product=232 και σαμπουαν Gloss Sampoo.ενα για τα χαμηλα μερη και ενα για το υπολοιπο.ενα τριτο συνθετικο για τις ζαντες και ειμαι οκ.
    δεν χρησιμοποιω 2 κουβαδες αλλα εναν.ομως πλενω με ελαχιστα ανοιχτο λαστιχο για να λιπανθει μαζι με το σφουγγαρι.νομιζω ειναι ο καλυτερος τροπος στο χερι αρκει να εχουμε ελαχιστα ανοιχτο το λαστιχο,να κανουμε και οικονομια...
    το στεγνωμα θεωρω οτι ειναι το προβλημα και πιστευω οτι εκει γινεται η δημιουργια της αραχνης.και εγω 2 πετσετες χρησιμοποιω οχι μεγαλες και ακριβες οπως στο παραπανω παραδειγμα,μια για τα πρωτα νερα και μια αμεσως μετα για να στεγνωσει.και μια για τα τζαμια.αλλα οσο και να ταμποναρεις πιστευω οτι αν δεν σκουπισεις κανονικα τα νερα δεν φευγουν και δεν στενγωνουν τελιως με αποτελεσμα να υπαρχει παντα ενα φιλμ που θα αφησει γραμμες η' αλατα ελαχιστα βεβαια για να τα διακρινεις ειδικα σε ανοιχτοχρωμα .

    τελικα δεν ξερω τι ειναι καλυτερο πλυσιμο οσον αφορα το χρωμα και το αποτελεσμα .το πλυσιμο στο χερι η' με αφρο? νομιζω και τα 2 καλα ειναι αρκει στο χερι να το κανεις προσεκτικα και στον αφρο να χρησιμοποιεις σωστα υλικα και σε καλες αναλογιες.
    στο στεγνωμα ομως εχεις μια επιλογη.τις πετσετες...οποτε η αραχνη δυσκολα αποφευγεται,εστω και αν μαυτον τον τροπο την καθυστερεις.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη bimmerm : 14-03-13 στις 16:53

  12. #8
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.531
    Thanked
    2728
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    χρησιμοποιω ενα σφουγγαρι της σοναξ οχι με μικροινες αλλα συνθετικο για πλυσιμο αυτοκινητου.να το αντικαταστησω?

  13. #9
    Εγγραφή
    17-01-13
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    166
    Thanked
    260
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dark knight Εμφάνιση μηνυμάτων
    χρησιμοποιω ενα σφουγγαρι της σοναξ οχι με μικροινες αλλα συνθετικο για πλυσιμο αυτοκινητου.να το αντικαταστησω?
    "• Ένα σφουγγάρι από μαλλί προβάτου(ή αλλιώς προβατάκι). Τα κλασσικά σφουγγάρια αυτοκινήτων, δεσμεύουν όλη τη βρωμιά στην επιφάνειά τους, και έτσι τη σέρνουμε στο χρώμα του αυτοκινήτου, χαράζοντας το, και δημιουργούν την ενοχλητική αράχνη. Τα σφουγγάρια-γάντια μικροΐνας είναι πιο αθώα από τα κλασσικά σφουγγάρια, αλλά δεν έχουν μεγάλη ίνα ώστε να κρατούν βαθιά μέσα τους την βρωμιά. Τα γάντια από μαλλί προβάτου από την άλλη, έχουν μεγάλη ίνα, και η βρωμιά εισχωρεί βαθιά μέσα τους. Έτσι δεν την σέρνουμε στο χρώμα καθώς πλένουμε το αυτοκίνητο, και δημιουργείται η ελάχιστη δυνατή αράχνη."

    To καλύτερο είναι αυτό που δείχνει στο βίντεο. τώρα εάν το αμάξι σου έχει αράχνες κ δεν είσαι του τύπου γυαλίζω κ κρατάω το αμάξι μ τσιτσι. τότε κράτα αυτό που έχεις αλλά να το ξεβγαζεις καλά κ συχνά.

  14. #10
    Εγγραφή
    27-11-11
    Μηνύματα
    420
    Thanked
    469
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dark knight Εμφάνιση μηνυμάτων
    χρησιμοποιω ενα σφουγγαρι της σοναξ οχι με μικροινες αλλα συνθετικο για πλυσιμο αυτοκινητου.να το αντικαταστησω?
    να το αλλαξεις και να παρεις μικροινας σαν αυτο που εχω στο λινκ.παλι της σοναξ ειναι ...εχει κατι μακρια κροσια αν διακρινεις που ρουφανε την βρωμια .ειναι πολυ καλο!το προβατακι ειναι το καλυτερο αλλα αν εισαι πολυ μερακλης!το συνθετικο κρατα το για ζαντες...

  15. The Following 2 Users Say Thank You to bimmerm For This Useful Post:

    dark knight (14-03-13), Dourios (14-03-13)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP