Το ΅Χρυσό ΤιμόνιΆ απονέμεται κάθε χρόνο στα πιο εντυπωσιακά νέα μοντέλα της αγοράς. Η διαδικασία επιλογής περιλαμβάνει ψηφοφορία των αναγνωστών και αξιολόγηση από μία επιτροπή την οποία απαρτίζουν οδηγοί αγώνων, τεχνικοί, εκδότες περιοδικών αυτοκινήτων και διακεκριμένες προσωπικότητες που φέτος εξέτασαν διεξοδικά 44 υποψηφιότητες. Το ΅Χρυσό ΤιμόνιΆ, στην 37η χρονιά του φέτος, θεωρείται ένα από τα πιο παραδοσιακά και διάσημα Ευρωπαϊκά βραβεία αυτοκινήτου.Οι υποψηφιότητες για το ΅Χρυσό ΤιμόνιΆ πέρασαν από απαιτητική διαδικασία επιλογής και το 2012. Εκτός από την άποψη των αναγνωστών και την ψήφο των αναγνωρισμένων μελών της κριτικής επιτροπής, μέτρησε η άποψη ειδικών της επικοινωνίας και καταξιωμένων επαγγελματιών από το χώρο της διαφήμισης. Το κοινό σε μεγάλο βαθμό και οι ειδικοί επέλεξαν τελικά τη διαφημιστική καμπάνια ΅xDrive MountainΆ της BMW που υπογραμμίζει τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος AWD xDrive. Όπως δήλωσε ο Ian Robertson, Mέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του BMW Group AG, Επικεφαλής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ του BMW Group AG, στην τελετή απονομής: «Αυτή η καμπάνια μας βοήθησε να πετύχουμε σημαντική αύξηση πωλήσεων του αριθμού οχημάτων με το ευφυές σύστημα AWD xDrive της BMW. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την επιτυχία της διαφήμισης». Το ΅xDrive MountainΆ είναι ένα φανταστικό μέρος όπου οι εποχές αλλάζουν καθημερινά και επικρατούν συνεχώς αντίξοες καιρικές συνθήκες. Χρησιμοποιήθηκαν τηλεοπτικά διαφημιστικά, έντυπες διαφημίσεις, αφίσες και online εμφανίσεις για να καταδείξουν πώς τα μοντέλα BMW με xDrive μπορούσαν να ανταπεξέλθουν στις διάφορες συνθήκες στο ΅xDrive MountainΆ και παράλληλα να προσφέρουν υψηλή οδηγική απόλαυση.