Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 3 από 3

Θέμα: Διαιρούμενη μπάρα θόλων και η αποτελεσματικότητά της

  1. #1
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή Διαιρούμενη μπάρα θόλων και η αποτελεσματικότητά της

    Σήμερα παρέλαβα από Γερμανία πίσω μπάρα θόλων διαιρούμενη Wiechers αλουμινίου. Tα πλήρη στοιχεία της μπάρας είναι:

    Racingline Aluminium Stut Bar hinten for BMW E46 6 Zylinder / 320d / 330d / 330ci / M3 / 318d, 4 Zylinder 316i / 318i, 316i / 318i Motortyp N42 / N46 ab Baujahr 2003

    Part-Nr.: 068007



    Βασικά η μπάρα ταιριάζει σε όλα τα Ε46 εκτός των convertibles.

    Με την παραλαβή και "αυτοψία" του κομματιού μου δημιουργήθηκαν σκέψεις σχετικά με την αποτελεσματικότητα μιας θολόμπαρας διαιρούμενου τύπου:

    Πολύ απλά μία διαιρούμενη μπάρα θόλων χρησιμοποιεί στην κατασκευή της μηχανικές αρθρώσεις, οι οποίες πιθανόν να ακολουθούν σε ένα ποσοστό τη σχετική κόνηση των θόλων κατά το Body roll, με αποτέλεσμα η μπάρα να μην μπορεί να αντισταθεί αποτελεσματικά στη στρέβλωση του σημείου. Αντίθετα, μία σταθερή μπάρα θόλων, χωρίς αρθρώσεις, ενισχύει πραγματικά την ακαμψία ανάμεσα των θόλων. Φυσικά κανείς δεν αμφισβητεί την πρακτικότητα των διαιρούμενων σε σχέση με τις σταθερές μπάρες...ίσως για χρήση δρόμου όπου οι απαιτήσεις είναι μικρές μία διαιρούμενη να είναι η χρυσή τομή.

    Η άρθρωση της Wiechers φαίνεται παρακάτω:




    Επίσης, έχω αμφιβολίες και για το όλο design concept της Wiechers που στα σημεία των αρθρώσεων δεν υπάρχουν "κόντρες" όπως στις αρθώσεις διαιρούμενων κομματιών άλλων εταιριών. Για παράδειγμα οι αρθρώσεις της AC-Schnitzer "συρταρωτού" τύπου που κοντράρουν σχετικά στην όποια ενδεχόμενη κίνηση της άρθρωσης. Βέβαια η μπάρα της ACS κοστίζει το τριπλάσιο από τη Wiechers και προφανώς δεν αξίζει για ένα αξεσουάρ όπως η πίσω μπάρα θόλων.



    Γνωρίζω πως κάποιοι έχετε χρησιμοποιήσει μπάρες της Wiechers ή άλλων εταιρειών οπότε όποιες σκέψεις πάνω στην αποτελεσματικότητα μίας διαιρούμενης μπάρας, του design της Wiechers πιο συγκεκριμένα, αλλά και όποια σύγκριση με σταθερές μπάρες θα ήταν εποικοδομητική.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. The Following 8 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    A8hnaios (14-09-12), bill_m3 (14-09-12), davids (14-09-12), doctore (14-09-12), Kostas_1 (14-09-12), Panos 316T (14-09-12), pilot (14-09-12), Vassilis ///M (14-09-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    20-03-11
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    158
    Thanked
    88
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πόσο κόστισε?

  4. #3
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    146 κομπλέ με μεταφορικά
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP