Κοίτα εδώ εκφράζεις προσωπική άποψη και το ξέρεις ότι αυτός που θέλει audi, audi θα πάρει και όχι vw. Άσε που για μένα το νέο polo αδιάφορο μ αφήνει. Από μπροστά ένα κάτι σαν νέο golf, από πίσω ....δυο γενιές πίσω....εντελώς άτολμο. Βέβαια στη vw ποτέ δεν φημίζονταν για τη φοβερή σχεδίαση, αλλά έχουν κάνει βήματα προόδου με το απίστευτο passat cc, το φοβερά αρμονικό tiguan, αλλά και το eos παλαιότερα. Δηλαδή, θα μπορούσαν να κάνουν κάτι καλύτερο σε ένα τόσο mainstream μοντέλο.
Όσο για το Mini μπορεί να δείχνει ποιοτικό, να έχει καταπληκτικά οδηγικά χαρακτηριστικά, από τη καλύτερη ποιότητα ΒΑΦΗΣ ακόμα και από πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα (την επόμενη φορά που θα βρεθήτε δίπλα σε ένα καθαρό, προσέξτε "βάθος" στο χρώμα!!!) και να είναι πολύ βελτιωμένο από τη πρώτη γενιά, όμως επειδή έχω οδηγήσει αρκετά (λόγω και της συνεργασίας μας με Motion & Style) τα αυτοκίνητα μέσα είναι απλά κουδουνίστρες. Πρόσφατα είχα ένα με 7.5 χλδς χλμ και θα ορκιζόσουν ότι είχε πάνω από 100...
bmwcompactjohn (12-08-10)
Δε σας το πα ότι θα φτάσει το 30άρι με μερικά εξτρά ??
'Φτωχές' εκδόσεις (Attraction)
1.2T 84HP ---> 18.900 E (ούτε καν 19Κ)
1.4T 122HP ---> 21.950 E ( ---"--- 22Κ)
Εκδόσεις ambition
1.2 84HP ---> 20.550 E
1.4 122HP ---> 23.600 E
+ μεταλλικό χρώμα βέβαια.....
Και χωρίς τα έξοδα για πινακίδες κτλ.....
Άν βάλουμε αυτόματο κιβώτιο + 2.000, καμιά οροφή, xenon με τα όμορφα led και δερματάκι φτάσαμε το 30άρι για το 1.2 και το ξεπεράσαμε με το 1.4.
Άμα συνεχίσουμε με κανένα super ηχοσύστημα, S-Line πακετάκι και καμιά μεγάλη ζαντούλα, καταλαβαίνετε.....
500αράκι και πάλι 500άρακι...
bmwcompactjohn (12-08-10), Samaro (12-08-10)
bmw seira 1, audi a1, mercedes a class
na doume pote tha erthoun kai ta bmw 0,5 seira, audi 0,5 kai mercedes a-
S8N (13-08-10)
Το Α1 πιστεύω ότι είναι μακράν το πιο άσχημο αλλά και χειρότερο value for money premium super mini της αγοράς.
Όσο κάνει το "πλούσιο" 1.2, κάνει το ds3 με τα 155 άλογα! Έλεος!
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
Πράγματι, η Audi έχει χάσει λίγο τα αυγά και τα πασχάλια με το design.
Κατ' αρχάς υιοθέτησε αυτή την εταιρική μάσκα που θυμίζει grill σε ψησταριά.
Μετά έβαλε στο παιχνίδι και τα led τα οποία πότε τοποθετεί κάτω από τα φανάρια ώστε να θυμίζουν Πίκατσου και πότε από πάνω σα βλεφαρίδες ομολογουμένως όχι και πολύ αρρενωπές. Σα να μην έφτανε αυτό, μετά άρχισε και τα σχήματα. Καμπύλες από led, ευθείες από led, αν δω και κύκλους από led θα κόψω τις φλέβες μου.
Εν συνεχεία πειραματίστηκε με τα πίσω φανάρια. Η ίδια λέει ότι δημιούργησε 3D effect. Εμένα μου μοιάζουν σα σπασμένα.
Τέλος, άρχισε τις αψίδες. Κάποτε είχαμε το Audi 80, το επονομαζόμενο και 'αυγό'. Μετά το ΤΤ. Τώρα, όλα από το πλάι θυμίζουν το έπος του Καλατράβα.
Εμετικό και τρισάθλιο πάντως δεν είναι μόνο το Α1. Έχετε δει το Q5 με ανοιχτό πορτ-μπαγκάζ? Έχω να τρομάξω τόσο από τοτε που είδα τη σκηνή με την κοπέλα χωρίς κάτω μασέλα στο 'the grudge'.
πολλα λεφτα για το τιποτα....υπαρχουν πολλες επιλογες σε αυτα τα λεφτα ,εξισου ποιοτικα κ γρηγορα.Προσωπικα δεν θα το αγοραζα γιατι δεν βρισκω κ καποιο λογο...συνηθισμενο ντιζαιν ,γνωστος κινητηρας ,ακριβο σε στανταρ κ εξτρα εξοπλισμο ,αρα αδιαφορο...