Σελίδα 3 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 26 από 26

Θέμα: Matt M3

  1. #21
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    υγ3 δεν ειναι πατεντες βγαλμενες απ το μυαλο μου καταστηματα με χρωματα αυτοκινητου το κανουν αυτο!!
    Δεν αμφιβάλω φίλε μου ότι υπάρχουν κι άλλοι τρόποι. Εγώ άλλωστε στη θεωρία μόνο ξέρω κάποια πράγματα, άλλος είναι ο 'μάστορας'.

  2. #22
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων

    Το άλλο μεγάλο "κατά" είναι το ότι το αυτοκίνητο ψήνεται από τον ήλιο ...καθώς τα ματ χρώματα δεν αντανακλούν τις ακτίνες του ήλιου, αντίθετα τις απορροφούν. Αυτό σημαίνει ότι η επιφάνεια των πάνελ σ ένα μαύρο, ή γκρι σκούρο ματ αυτοκίνητο κάτω απ΄τον ήλιο του Ελληνικού καλοκαιριού θα ανεβάσει ακόμη και 80-90 βαθμούς Κελσίου! ...που σημαίνει ότι τότε σημαδεύεται/αλλοιώνεται/φθείρεται ακόμα πιο εύκολα.....


    Πολύ σωστά Νικόλα. Αυτό δεν το είχα σκεφτεί καν

  3. #23
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μου αρέσουν πολύ τα ματ χρώματα. Όμως σε όλα τα όμορφα πράγματα υπάρχουν και ελαττώματα...

    Το ένα μεγάλο "κατά" είναι η ευαισθησία του σε κάθε είδους επαφή, αφήνει μόνιμο σημάδι απίστευτα εύκολα. Επίσης γυαλίζει με την τριβή ...Αν πχ φορώντας τζην τρίψεις κατά λάθος έντονα με το γόνατό σου ένα σημείο, θα αφήσεις ένα μόνιμο μπάλωμα, μια σκιά που δεν διορθώνεται με τίποτα, απλά περνώντας το χρώμα με ένα χημικό συντηρητικό (έχει όψη λεπτόρευστου λαδιού) "κρύβει" κάπως τη ζημιά η οποία θα ξαναεμφανιστεί μετά από λίγες μέρες (όταν το χημικό εξατμιστεί/πλυθεί/πάψει να επιδρά)

    Το άλλο μεγάλο "κατά" είναι το ότι το αυτοκίνητο ψήνεται από τον ήλιο ...καθώς τα ματ χρώματα δεν αντανακλούν τις ακτίνες του ήλιου, αντίθετα τις απορροφούν. Αυτό σημαίνει ότι η επιφάνεια των πάνελ σ ένα μαύρο, ή γκρι σκούρο ματ αυτοκίνητο κάτω απ΄τον ήλιο του Ελληνικού καλοκαιριού θα ανεβάσει ακόμη και 80-90 βαθμούς Κελσίου! ...που σημαίνει ότι τότε σημαδεύεται/αλλοιώνεται/φθείρεται ακόμα πιο εύκολα.....

    Αν έχεις τρόπο να το κρατάς μακρυά από τέτοιους κινδύνους, συνωστισμό κλπ και να φροντίζεις να είναι όσο το δυνατόν στη σκιά, είναι όντως εντυπωσιακό και αξίζει να το έχεις, αλλιώς πολύ σύντομα θα το μετανιώσεις γιατί στο παραμικρό σημάδι θα πρέπει να βάψεις ολόκληρο κομμάτι, και πάλι θα έχει διαφορά απόχρωσης επειδή το φρεσκοβαμμένο θα έχει έντονη ματ όψη ενώ το υπόλοιπο από τα πλυσίματα, συντήρηση κλπ θα είναι ελαφρά πιο λείο, συνεπώς και πιο ανοιχτόχρωμο....

    όπως και να έχει ....θα ήθελα πολύ να το έχω

    Ουπς αυτα δεν τα ειχα σκεφτει....ουτα καν τα ηξερα.........
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  4. #24
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.109
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ποιος ειναι ο κωδικος του χρωματος του???
    κλαιωωωωωωωω για ματ...

  5. #25
    Εγγραφή
    16-01-10
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.302
    Thanked
    435
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pontiosM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ποιος ειναι ο κωδικος του χρωματος του???
    κλαιωωωωωωωω για ματ...
    τι εγινε ρε φιλε?
    καινουργοι μπελαδες?

    Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ MΙΑ Μ3!!!

  6. #26
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    To καλό με το ματ είναι ότι αν πλένεται με σκούπα και γεμίζει το χρώμα αράχνη, γίνεται ακόμα πιο ματ..

    Πέρα από την πλάκα, είναι ωραία απόχρωση, απλά, όπως όλες οι μόδες θα περάσει και μετά το αυτοκίνητο θα θυμίζει απομεινάρι μιας άλλης εποχής (ξέχωρα από την τραγική μεταπωλητική αξία).
    Καλύτερα λοιπόν μεμβράνες που και εύκολα αντικαθίστανται σε περίπτωση φθοράς και κρατούν το χρώμα του αυτοκινήτου σε πολύ καλή κατάσταση.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP