Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 15

Θέμα: Αναβάθμιση turbo σε Ν54

  1. #1
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Smile Αναβάθμιση turbo σε Ν54

    Οι τουρμπίνες έφτασαν στα όρια τους. Είδαμε πρόσφατα ιπποδυνάμεις 440+ ίππων και 66+ kgm ροπής με καύσιμο βενζινάδικου και χωρίς ζουμιά η μεθανόλες.

    Τι γίνεται όταν θές να πας παραπάνω χωρίς χημική υπερτροφοδότηση?

    Αυτό το Thread είναι αφιερωμένο στην αναβάθμιση με μεγαλήτερα turbo ή μετατροπή σε μεγαλήτερες τουρμπίνες.

    Ξεκινώντας έχουμε την Αγγλική Turbo dynamic. Με 2500 euro περίπου σου μεγαλώνουν και σου ζυγοσταθμίζουν τα δικά σου turbo ενώ με 4500 euro περίπου αγοράζεις αινούρια turbo μεγαλωμένα σε stage 3. Η αύξηση είναι περίπου στα 500-520 bhp μοτέρ. Πως γίνεται?

    Στέλνεις τα δικά σου turbo που είναι κάπως έτσι:







    To housing των ρολεμάν πριν και μετά την κατεργασία (φωτογραφίες απο αυτοκίνητο με περίπου 90.000 km):







    Τα housings των τουρμπινών πριν και μετά την κατεργασία:



    Οι ασπίδες θερμότητας πρίν και μετά την κατεργασία:



    Οι φτερωτές πριν και μετά την κατεργασία:



    Το "μαντέμι" πριν και μετά την κατεργασία:





    Το "αλουμίνιο" πριν και μετά την κατεργασία:



    Σπασμένος άξονας του wategate πάνω στον στρόβιλο και πως έγινε μετά απο την κατεργασία του. Η θραύση ωφείλεται στην θερμική κόπωση, δηλαδή στο συνεχές ζέσταμα και κρύωμα του συγκεκριμένου σημείου και την συνεχή θερμική καταπώνηση που οδήγησε στην ανακρυστάλλωση, σκλύρηνση και θραύση:






  2. The Following 3 Users Say Thank You to stratos For This Useful Post:

    NickE60 (12-07-10), skandalis447 (13-07-10), Stathis (12-07-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Turbo dynamic συνέχεια:

    Τα μεγαλωμένα turbo έτοιμα να μπούν:







    Η διαφορά στο μέγεθος των φτερωτών των στροβίλων είναι παραπάνω απο εμφανής:


  4. The Following User Says Thank You to stratos For This Useful Post:

    Stathis (12-07-10)

  5. #3
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    AR design single turbo conversion:

    Αυτή τη φορά η AR έρχεται με την παρουσίαση μετατροπής σε ένα turbo και όχι σε 2. Ας "φουσκώνει" στις 3500 rpm αλλά άμα "φουσκώσει" η δύναμη εκτινάσσεται. Οπότε κατασκευάζει καινούρια πολλαπλή εξαγωγή σωληνωτή και αντικαθιστά τα 2 downpipes με 1 που έχει 2 απολήξεις, και αυτό σωληνωτό.

    Με turbo GT 35 υπόσχεται περίπου 540 bhp μοτέρ και 480 ίππους τροχό:



    Με turbo GT 40 υπόσχεται περίπου 625 bhp μοτέρ και 525 τροχό:



    Η ποιότητα κολλήσεων στο downpipe είναι υπεράνω κριτικής:





    Το δημιούργημα που προκαλεί εντύπωση είναι το γιγαντιαίο downpipe που έχει μια είσοδο απο το turbo και 2 εξώσους προς τις εξατμήσεις:



    H τουρμπίνα συναρμολογημένη με το downpipe και την πολλαπλή εξαγωγή έτοιμα να τοποθετηθούν:


  6. The Following 3 Users Say Thank You to stratos For This Useful Post:

    aristent (12-07-10), skandalis447 (13-07-10), Stathis (12-07-10)

  7. #4
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    CP-E single turbo:

    Η JE Import Performance σε συνεργασία με την CP-E προσπάθησαν να φέρουν εις πέρας την μετατροπή απο 2τούρμπινο σε μονοτούρμπινο τον Ν54. Η δημιουργία καινούριας πολλαπλής εισαγωγής κρίθηκε μη αναγκαία και ασύμφορη. Αυτό που σκέφτηκαν ήταν να χρησιμοποιήσουν 2 αντλίες βενζίνης και άλλη μια εξάδα απο μπέκ βενζίνης σε κλίση 30 μοίρες απο τα εργοστασιακά για να μην χρησιμοποιηθεί μεθανόλη. Κατασκευάστηκε καινούρια πολλαπλή εξαγωγή που είναι έργο τέχνης με 2 εξωτερικά wastegates που οι απολήξεις τους είναι απευθείας στην ατμόσφαιρα. Λέμε πλέον για τρελό ήχο και σκασίματα και φυσικά τεράστιες φλόγες.

    Για την επίτευξη κατασκευάστηκε καινούρια πολλαπλή εξαγωγή. Εδώ φαινεται σχεδόν έτοιμη και θα καταλάβετε παρακάτω γιατί:



    Χρησιμοποιήθηκε και εδώ μια τουρμπίνα GT 35. Ο compressor map της εν λόγω τουρμπίνας φαίνεται παρακάτω:



    2 καινούριες αντλίες και φυσικά αναβαθμισμένος συμπλέκτης επιλέχθηκαν για την υλοποίηση του project:



    O κινητήρας σε διαδιασία ξηλώματος:



    Το καινούριο intercooler που χρησιμοποιήθηκε για να ανταπεξέλθει στα αυξημένα θερμιά φορτία. Το μεγάλο μέγεθος του δεν αναμένεται να επιρεάσει το spooling της είδη μεγάλης τουρμπίνας:



    Το χταπόδι-κομψοτέχνημα συναρμολογημένο με το turbo και τις 2 εξωτερικές wategates της Tial:







    Οι εξωτερικές wastegates "πυροβολούν" στο έδαφος. Για την ώρα εξάτμηση δεν έχει φορεθεί (και δεν ξέρουμε αν κάτι τέτοιο θα γίνει στο μέλλον στο συγκεκριμμένο project) αλλά ο σωλήνας διαμέτρου 4 ιντσών είναι παραπάνω απο εντυπωσιακός:



    Το συναρμολογημένο χταπόδι με την τουρμπίνα και τα wastegates τοποθετημένο πάνω στον κινητήρα:




  8. The Following 4 Users Say Thank You to stratos For This Useful Post:

    Akis 330Ci (13-07-10), aristent (12-07-10), skandalis447 (13-07-10), Stathis (12-07-10)

  9. #5
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οι 2τούρμπινες λύσεις φαίνονται πιο φυσιολογικές για καθημερινή χρήση. Οι μονοτούρμπινες μόνο υπερβολικές μπορούν να χαρακτηριστούν μιας και πλέον το αυτοκίνητο μπορεί να κερδίζει σε επιδώσεις, χάνει όμως σε άνεση μιας και γίνεται απο γρήγορο GT σε καθαρόαιμο dragsterάδικο που μόνο με Ιαπωνικά φτερουγοφόρα μπορούν να συγκριθούν.

    Μακάρι όλα τα projects (και ειδικά τα μονοτούρμπινα) να υλοποιηθούν και να δουλέψουν σωστά και απροβλημάτιστα και μιας και τα αμερικάνια έχουν έχουν ψύχωση με το 400άρι να κατεβάσουν τους χρόνους τους στα χαμηλά 10άρια.

    Enjoy


  10. The Following 7 Users Say Thank You to stratos For This Useful Post:

    Akis 330Ci (13-07-10), aristent (12-07-10), Gregory_///M (12-07-10), Panos 316T (12-07-10), Snoo (01-08-10), VanVIC (12-07-10), Vasilis (12-07-10)

  11. #6
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Βολος
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    855
    Thanked
    550
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ωραιος και ψαγμενος ο Στρατος. Ευγε.

  12. The Following User Says Thank You to nfot For This Useful Post:

    stratos (12-07-10)

  13. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    5.122
    Thanked
    12708
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ μετά απ'ολα αυτα καταλαβαίνω οτι ο Στράτος ετοιμάζεται να γίνει Στρατοδίκης...

    Κάπου εδώ όμως, το χέρι αρχίζει να μπαίνει βαθιά στην τσέπη γι΄'αυτό (ειδικά στους καιρούς που ζούμε) χρειάζεται και σύνεση (look who's talking now!)

    Ευχομαι να πάνε όλα όπως τα ονειρευεσαι και να χαρείς το "ταξίδι".

  14. #8
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ερώτηση, στο κιτ μετατροπής με μια τουρμπίνα δε θέλει ο θόλος κάποια θερμική μόνωση;

    Γιατί βλέπω άλογα να παράγονται αλλά τα άλογα που πετιούνται (μέσω θερμότητας) ίσως ζορίσουν αρκετά το σημείο εκεί κοντά στο θόλο.

    Το φαντάζομαι να πυρώνει και λυώνω.....

    Επίσης με το θέμα μπεκ τι γίνεται;

    Ο Ν54 από όσο ξέρω είναι άμεσου ψεκασμού σωστά;

    Τα έξτρα που λες ότι μπαίνουν με 30μοίρες κλίση που μπαίνουν;

    Μέσα στο θάλαμο ή στον αυλό;

    Και αν μπαίνουν στον αυλό τι γίνεται με την προανάφλεξη και τις θερμοκρασίες;

    Ωραίο ποστ, ωραία εμφάνιση, και είναι και αυτό που λες, η εμμονή των αμερικάνων με τα 400άρια....

  15. #9
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    στρατακο...αν το αντιλαμβανομαι σωστα, περα απο την ενημερωση..περιμενεις και προσωπικες γνωμες..για τυχον μελλοντικη σου αναβαθμιση!!! οποτε αποψη μου ...ειναι αν καποια στιγμη χρειαστεις αλλες τουρμπινες...κανε την μετατροπη σε μεγαλυτερες..και παρεμεινε οσο μπορεις κοντα στα εργοστασιακα προτυπα...

  16. #10
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ερώτηση, στο κιτ μετατροπής με μια τουρμπίνα δε θέλει ο θόλος κάποια θερμική μόνωση;

    Γιατί βλέπω άλογα να παράγονται αλλά τα άλογα που πετιούνται (μέσω θερμότητας) ίσως ζορίσουν αρκετά το σημείο εκεί κοντά στο θόλο.

    Το φαντάζομαι να πυρώνει και λυώνω.....

    Επίσης με το θέμα μπεκ τι γίνεται;

    Ο Ν54 από όσο ξέρω είναι άμεσου ψεκασμού σωστά;

    Τα έξτρα που λες ότι μπαίνουν με 30μοίρες κλίση που μπαίνουν;

    Μέσα στο θάλαμο ή στον αυλό;

    Και αν μπαίνουν στον αυλό τι γίνεται με την προανάφλεξη και τις θερμοκρασίες;

    Ωραίο ποστ, ωραία εμφάνιση, και είναι και αυτό που λες, η εμμονή των αμερικάνων με τα 400άρια....
    Η αλήθεια είναι οτι τουλάχιστον απο τις φωτογραφίες δεν εχει γίνει πρόβλεψη για την θερμική μόνωση του θόλου και του υπόλοιπου μηχανοστασίου. Θα γίνω γραφικός αλλά δεν νομίζω οτι τους νοιάζει και πολύ, ίσως το αυτοκίνητο να το έχουν για ένα "πάτημα" στ0 1/4 του μιλίου και μετά να το κρυώνουν και να το σβήνουν. Το βλέπω ακόμα πολύ απόμακρο να γίνει κάτι τέτοιο εμπορικό μιας και οι επεμβάσεις που πρέπει να γίνουν σε μετάδωση και κιβώτιο ταχυτήτων (πέρα των κινούμενων μερών) θα πρέπει αν είναι εκτεταμένες. Και όποιος αγόρασε 335 για να κάνει κάτι τέτοιο αγόρασε λάθος αυτοκίνητο.

    Φυσικά δεν φαντάζομαι να εννοείς αυτή τη γάζα απο ίνες υαλοβάμβακα που τυλίγουν το χταπόδι. Αυτό μόνο κακό κάνει και είμαι προσωπικά κατά αφού εγκλοβίζει όλη τη θερμότητα στο μαντέμι και στον άξονα της τουρμπίνας.

    Τα μπέκ προφανώς θα είναι συμβατικά και θα τοποθετηθούν με δική τους μπεκιέρα στους αυλούς. Αλίμονο αν τρύπαγαν το καπάκι να βάλουν άμεσου ψεκασμού. Εδώ τα δικά μου δουλεύουν σε duty cycle 50% οπότε αν δουλεύουν σε 90% τότε τα extra μπεκ θα είναι βοηθητικά και θα εγχύουν σχετικά μικρή ποσότητα για να μην υπάρχει προανάφλεξη

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ μετά απ'ολα αυτα καταλαβαίνω οτι ο Στράτος ετοιμάζεται να γίνει Στρατοδίκης...

    Κάπου εδώ όμως, το χέρι αρχίζει να μπαίνει βαθιά στην τσέπη γι΄'αυτό (ειδικά στους καιρούς που ζούμε) χρειάζεται και σύνεση (look who's talking now!)

    Ευχομαι να πάνε όλα όπως τα ονειρευεσαι και να χαρείς το "ταξίδι".
    Βαγγέλη ένα τέτοιο project θα στοίχιζε περίπου 4500 τα turbo + 500 ελάχιστα για τοποθέτηση + 2000 ελάχιστα για φρένα + 2000 για ανάρτηση ρυθμιζόμενη με τοποθέτηση και ευθυγράμμιση + 2000 ελάχιστα για φτιαχτή εξάτμιση και όχι επώνυμη άρα κοντά στα 11.000 euro για να γίνει κάτι ολοκληρωμένο. Όνειρο μακρινό φυσικά

    Μου αρκεί η δύναμη που έχω. Πλέον με τις καινούριες ρυθμίσεις ξετρυπάω αυτούς που θέλω.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    στρατακο...αν το αντιλαμβανομαι σωστα, περα απο την ενημερωση..περιμενεις και προσωπικες γνωμες..για τυχον μελλοντικη σου αναβαθμιση!!! οποτε αποψη μου ...ειναι αν καποια στιγμη χρειαστεις αλλες τουρμπινες...κανε την μετατροπη σε μεγαλυτερες..και παρεμεινε οσο μπορεις κοντα στα εργοστασιακα προτυπα...
    Φυσικά περιμένω γνώμες και συζήτηση Λευτέρη. Και απο μέρους μου δεν θα έβλεπα ποτέ σε 1 turbo αλλά πάντα σε 2 μεγάλα για να κρατηθεί όσο πιο πολύ γίνεται ο χαρατήρας του αυτοκινήτου. Κάτι μου να μπορεί να διαχειριστεί ο εγκέφαλος μου με το autotuning και να μην ψάχνομαι σε ακραίες λύσεις

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP