Ακριβώς Γιώργο ! Και στα δύο που ανέφερες !!
1) Το συστατικό για να γίνει ματ λέγεται 'ματαριστική πάστα' και μπαίνει σε συγκεκριμένη αναλογία μέσα στο βερνίκι ανάλογα με το πόσο ματ θέλουμε να το κάνουμε. Εκεί είναι και το τρικ. Πρέπει να ξέρει ο μάστορας ΑΚΡΙΒΩΣ πόσο πρέπει να βάλει ώστε το κομμάτι που θα βάψει να είναι το ίδιο ματ με το διπλανό. Και κάθε πάστα & βερνίκι έχουν διαφορετικό βαθμό ματαρίσματος. Γι αυτό λέω πως είναι μπλέξιμο....
2) Επίσης εκεί που θα γίνει το υποτιθέμενο 'σβήσιμο' στο βερνίκι, το σημείο θα πρέπει να γυαλιστεί. Εάν πας να γυαλίσεις ματ βερνίκι θα το κάνεις....γυαλιστερό. Άρα δεν μπορείς να κάνεις τοπικό.
gant (07-07-10)
μια λεξη νομιζω οτι αρμοζει.
Φ Ο Β Ε Ρ Ο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ MΙΑ Μ3!!!
Μπράβο ρε Κώστα. Εσένα περίμενα να μας δώσεις μια έγκειρη απάντηση.
Το αυτοκίνητο είναι απλά φοβερό. Η βαφή έχει μια ανάγλυφη αίσθηση στο χέρι. Αν είμαστε τυχεροί και μπορεί ο Δημήτρης θα έρθει στην σημερινή συνάντηση.