Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 32

Θέμα: [Ζ3] Περί μετατροπής....

  1. #1
    Εγγραφή
    24-06-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    88
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή [Ζ3] Περί μετατροπής....

    καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα αν ξέρει κανένας αν μπορώ το Ζ3 από 1.8 να το κάνω 1.9is? Επίσης το κόστος που εκτιμάτε? Όπως και το τι θα χρειαστεί? Επίσης θέλω να την δηλώσω εννοείται..μπορώ αν ναι πως?

    Ευχαριστώ

  2. #2
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γίνεται αλλά δεν γνωρίζω αν θέλει όλο τον ινητήρα ή μόνο τα σωθικά. Νομίζω ο 1.9is είναι 16βάλβιδος οπότε θέλει όλο τον κινητήρα.

    Μήπως σε αυτά τα χρήματα να πήγαινες σε κάτι μεγαλήτερο?

  3. #3
    Εγγραφή
    23-05-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    162
    Thanked
    125
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dimis_gr Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα αν ξέρει κανένας αν μπορώ το Ζ3 από 1.8 να το κάνω 1.9is? Επίσης το κόστος που εκτιμάτε? Όπως και το τι θα χρειαστεί? Επίσης θέλω να την δηλώσω εννοείται..μπορώ αν ναι πως?

    Ευχαριστώ
    καλησπερα,

    τα παντα μπορεις να κανεις,απο 1.9 μεχρι και z3 M.αυτο εξαρταται απο το τι ''πακετο'' διαθετεις!γνωμη μου ειναι αν κανεις κατι να πας σε 3λιτρο(330) κατεθειαν για να νιωσεις την αλλαγη.εκει οσον αφορα το δηλωμα πρεπει να το σκεφτεις ομως!αν και νομιζω πως πλεον δεν μπορεις να δηλωσεις το αυτοκινητο σου πανω απο το 20% του αρχικου του κυβισμου!αν κανω λαθος διορθωστε με

    τωρα αν πας στο 1.9 μπορεις να το δηλωσεις πηγαινοντας στο υπουργειο με το τιμολογιο αγορας της μετατροπης

  4. The Following User Says Thank You to manos For This Useful Post:

    deepBLUE (27-06-10)

  5. #4
    Εγγραφή
    24-06-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    88
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    δεν λέω καλά τα κυβικά αλλά το μόνο που θέλω είναι να αρπάξει λίγο και δεν θέλω να συντηρώ πολλά κυβικά γιατί κινούμαι πιο πολύ στη πόλη και επειδή μπορεί να υπάρξει η δυνατότητα να τον παρω τον κινητήρα από φίλο...απλά δεν ξέρω το πως γίνεται η δήλωση...θεσσαλονίκη μένω. Έχει γίνει αυτή η μετατροπή? αν ναι απ΄'οσο ξέρω δεν υπάρχει πρόβλημα. Υπάρχουν διεκπαιρεωτές που αναλαμβάνουν? αν δεν έχει γίνει θα υπάρξει πρόβλημα?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dimis_gr : 26-06-10 στις 21:55

  6. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πάτρα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.147
    Thanked
    4325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    H μετατροπή που λες γίνεται. Εχει γίνει απο φίλο μου. Μ43b18 (1.8 8v) σε Μ44 (1.9 16v)

  7. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.228
    Thanked
    14130
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οτι γίνεται γίνεται...Αξίζει όμως την ολη βαβούρα και το κόστος για μόνο 30 άλογα διαφορά?

    Εγώ προσωπικά λεω πως οχι...

    Έχεις πάρει κάποια προσφορά απο κάπου φίλε μου?ή έτσι γενικά ρωτάς?



  8. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    deepBLUE (27-06-10)

  9. #7
    Εγγραφή
    24-06-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    88
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Για τον κινητήρα έχω κανα 2 υπόψη μου αλλά μπορεί να τον αγοράσω από φίλο σε καλή τιμή. Όσον αφορά το is θεωρώ ότι αξίζει μιας και είναι άλλο αμάξι. Αλλά γενικά ρωτάω για να ακούσω κάποια εκτιμιση

  10. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.228
    Thanked
    14130
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν ξέρω πόσο θα το αγοράσεις απο φίλο,πάντως ένα γρήγορο κοστολόγιο είναι άνετα μια 1500άρα-1800άρα μαζί με το δήλωμα (στο δήλωμα ίσως να είναι πιο απλή υπόθεση μιας και δεν αλλάζεις κυβικά...)

    Αν έχεις δυνατότητα για 6κύλινδρο,εγώ θα σου πρότεινα να πας προς τα εκεί μιας και οι τιμές έχουν πέσει πολύ στα τροπέτα-τα 25άρια είναι για χαβαλέ στο 2χίλιαρο- (αν και έχουν ανέβει σε ασφάλειες,βενζίνες και σήματα βέβαια)...


    Οτι και να αποφασίσεις εύχομαι τα καλύτερα...

    Για ότι μπορούμε να βοηθήσουμε ευχαρίστως...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 27-06-10 στις 01:17



  11. #9
    Εγγραφή
    24-06-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    88
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ πολύ παιδιά. Αλλά όπως είπα δεν θέλω να ανέβω σε 6κύλινδρο λόγου πάγιων εξόδων που έχει και για αυτό προτιμώ τον is. Στα κυβικά ανεβαίνω μιας και το δικό μοπυ είναι 1796 και ο is είναι 1895 αλλά είναι μια σκέψη και τπ παράπανω και θα εξαρτηθεί από τα κοστολόγια που θα μου βγάλουνε.

  12. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τι 1895cc, τι 1991cc...... βρες έναν M52B20 ΤU με τα 150 άλογα ...και όρεξη να 'χεις ...το φτάνεις και 250 αν χρειαστεί ..με τη γνωστή μέθοδο των ss..

  13. The Following User Says Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    BILL007 (27-06-10)

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP