Σελίδα 15 από 16 ΠρώτηΠρώτη ... 513141516 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 141 έως 150 από 157

Θέμα: Σφαλμα low oil pressure

  1. #141
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.228
    Thanked
    14131
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dreamer Εμφάνιση μηνυμάτων
    η μονη λυση ειναι να αλλαζεις καθε το πολυ 6-8 χρονια αυτοκινητο η' να παρεις πτυχιο μηχανικου και ενα διαγνωστικο.
    Χωρίς να θέλω να σε πικράνω αυτή ειναι η αλήθεια και έτσι ακριβώς ειναι κατασκευασμένα τα αυτοκίνητα αυτά. Μη μπερδεύεστε με τα Mercedes τύπου 190 series που ειναι αλεξίσφαιρα και ακόμα κινούνται στην Αφρική.



    Στην Ελλάδα όπως και σε άλλες χώρες του ευρωπαικού νότου που τα συνεργεία πίστεψε με ειναι "φθηνά" και έτσι ο κόσμος προσπαθεί να κρατήσει αυτά τα αμάξια στο δρόμο πληρώνοντας κάποια ποσά, δεδομένης και της αγοραστικής δύναμης.

    Ωσόσο, σε άλλες μεγάλες ευρωπαικές χώρες, ΟΥΤΕ που θα πέρναγε από το μυαλό σου να ασχοληθείς με τέτοια θέματα και επισκευές λόγω κόστους εργατικών (όχι τόσο ανταλλακτικών).

    Γενικά τέτοια αμάξια θα είχαν φύγει για σπάσιμο για parts και τώρα θα ήσουν με το τελευταίο ή πρωτελευταίο μοντέλο πενΒε και δεν θα το συζητούσες καν



  2. #142
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    3.290
    Thanked
    4213
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Με τα συνεργεία της Θεσσαλονίκης είσαι προκατειλημμένος ???
    Δεν διάβασα πουθενά να επισκέπτεσαι κανένα...
    είναι πολλά και αξιόπιστα με τεχνικούς και μαστόρια άριστα !!!!

  3. #143
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    990
    Thanked
    583
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    τοτε δεν διαβασες καλα! εχω παει σε 4 απο αυτα ..απο τα 2 ειμαι δυσαρεστημενος και απο το ενα ξεκινησε ολο αυτο το γαιτανακι που κατεληξε στην αντιπροσωπεια σαν εσχατη λυση και εγινε οτι εγινε..ειναι παρα πολλοι που φευγουν απο την αντιπροσωπεια λογω κοστους ,την τρωνε εξω και ξαναπανε μεχρι να την φανε και απο εκει λογω ασχετοσυνης η' αρμεγματος.

    για μενα στα εξειδικευμενα δεν υπαρχει ασχετος ,υπαρχει τιμιος.θα σας πω ενα παραδειγμα.ενας τετοιος μαστορας σε ενα 4αρι εχανε πελατες γιατι δεν μπορουσε να βρει γιατι χαλουσε το τουρμπο.εχασε τους πελατες αλλα δεν το εβαλε κατω,εψαχνε γιατι νοιαζεται.και βρηκε οτι εφταιγε το λαδι που προτεινε η μαμα.δεν κρατουσε πιεση ,ηταν πολυ ψιλο.εβαλε πιο χοντρο λαδι,εξω απο τις προδιαγραφες και ξαναφερε τους πελατες του.ειλικρινης ,πηρε ρισκο και τιμιος.

    πριν παω στην αντιπροσωπεια μιλησα με ολα τα εξειδικευμενα για την βλαβη μου.απο αυτους μονο ενας ειπε οτι πρεπει να ειναι οι βαλβιδες πιεσης.επειδη ομως στο παρελθον μου εκανε αλλες 2 λαθος διαγνωσεις και την εφαγα ,δεν τον πιστεψα.
    αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι τα bmw εχουν δυσκολια στην διαγνωση.εχουν απιστευτες τεχνολογικα μηχανες αλλα πολυπλοκες στην διαγνωση,θελουν ψαξιμο και εμπειρια και παλι..πολλες φορες θελουν βαλε-βγαλε,σκουπα για διαγνωση.το ιδανικο θα ηταν να μπαινει ενα μεταχιερισμενο η' καινουριο ανταλλακτικο για δοκιμη χωρις χρεωση.
    οπως εκαναν τωρα αλλα ειναι αργα,επρεπε να εο ειχαν κανει απο την αρχη.

  4. The Following 2 Users Say Thank You to dreamer For This Useful Post:

    BILL007 (30-09-23), Vassilis ///M (29-09-23)

  5. #144
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    990
    Thanked
    583
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    BILL007

    ειναι απαραδεκτο ενα συνχρονο αυτοκινητο που το αγοραζεις ακριβα να βγαζει προβληματα στην νιοτη του,οχι μονο μετρωντας χορνια αλλα και χιλ. δλδ δεν γινεται αυτοκινητα των 60-70.000 να βγαζουν κοστοβορα προβληματα στα 80-100/000 χιλ. και η bmw να σφυριζει αδιαφορα.γιαυτο μετα ο σταματης και ο καθε λογικος οδηγος παει στα αψυχα μερτσεντες που ειναι τα πρωτα σε ικανοποιηση στα γεμρανικα πριμιουμ.βαζει καποια στιγμη το συμφερον του και την ψυχικη του υγεια και οχι την ευχαριστηση.να εχεις στα χερια σου το απολυτο οδηγικο μηχανημα και να φοβασαι μην γινει ξαφνικα χριστουγεννιατικο δεντρο.ξερετε οτι διαβαζω πολλα ξενα φορουμ bmw..ξεφτιλα,δες τε εδω:

    bimmerpost forum

    Originally Posted by Sophisticated Redneck View Post
    As you probably know, the E70 was plagued with gasket and valve stem seal issues once the engines reached 80k+ miles. N63 owners received free engines due to lawsuits, S63 owners did not despite sharing all the same internal components.

    The n63/s63 TU used in the F15 and F85 were supposed to address this issue with updated valve stem seal material. This apparently is not the case as it is following the exact same path as the E70 with the n63tu valve stem seals failing at such a high right a new lawsuit has been settled and BMW again is starting to replace the engines as it is cheaper and more cost effective then replacing the seals (20 hours labor for engine swap vs 50 hours for valve stem seal replacement)

    Being that the s63tu and n63u share 99% of the same internal components, with valve stem seals being one of them, you can be sure that this issue is coming for all F85 owners as they reach similar mileage of their F15 counterparts.

    ξεφτιλα..τουλαχιστον εκει χωνουν και καμμια μυνηση ,εδω ...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dreamer : 27-09-23 στις 10:53

  6. The Following User Says Thank You to dreamer For This Useful Post:

    BILL007 (30-09-23)

  7. #145
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.590
    Thanked
    6705
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Έχω σχηματίσει συγκεκριμένο προφίλ για τις αντιπροσωπείες και συγνώμη εαν προσβάλω κανένα. Μετρίου επιπέδου χαμηλόμισθοι

    τεχνικοί γιατί μαθαίνουν μια συγκεκριμένη διαδικασία βάσει οδηγιών με βασικό γνώμονα να βγαίνει το πρόγραμμα και συνεπώς οι στόχοι του

    συνεργείου. Έτσι ο πιτσιρικάς που θέλει και μπορεί να πάει μπροστά κάποια στιγμή καρπώνοντας τις γνώσεις που απέκτησε για την μάρκα

    ανοίγει δικό του. Αααααπειρα παραδείγματα σε όλες τις μάρκες. Ο τεχνικός που ακολούθησε το επάγγελμα διεκπεραιωτικά-βιοποριστικά

    θα πάρει την αντλία σου και θα την πετάξει στα σκουπίδια. Ο άλλος θα την βάλει στον πάγκο και μόλις βρει χρόνο θα την ρίξει μια ματιά να δει τι πήγε στραβά.

    Σε αυτούς πάμε εμείς, "που ανοίξαν δικό τους". Και εκεί βέβαια ψάχνεις τίμια αντιμετώπιση. Εγώ όταν ξεκινάω μια σχέση με επαγγελματία -οποιουδήποτε κλάδου- του δείχνω πρώτα

    εμπιστοσύνη και ελευθερία στην εργασία του γιατί και εγώ σαν τεχνικός αυτό θέλω την ώρα που δουλεύω. Έτσι προσπαθώ να φτιάξω μια χημεία αλληλοσεβασμού και

    καλής προαίρεσης. Στην πορεία βέβαια φαίνονται όλα και κάποια στιγμή κατασταλάζεις με ποιους θέλεις να πορευτείς.

  8. The Following 7 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    BILL007 (30-09-23), dark knight (28-09-23), dreamer (28-09-23), PANOS-E60 (27-09-23), pilot (02-10-23), Ptboul (03-10-23), Vassilis ///M (29-09-23)

  9. #146
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    990
    Thanked
    583
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    νικο,ωραια τα ειπες και θεωρω οτι ολοι ετσι σκεφτομαστε.ξεχασες ομως μια βασικη παραμετρο οσον αφορα το αν θα κατασταλαξεις.πως αντιμετωπιζει ο τεχνικος-ιδιοκτητης ενα λαθος .λαθη γινονται απο ολους.εκει για μενα ειναι ο τεχνιτης που θα φερθει σωστα.ειδικα οταν προκειται για ενα λαθος που κοστιζει στον πελατη μεγαλα ποσα.

    μεχρις στιγμης εγω ημουν ατυχος και σε εξωτερικο και σε αντιπροσωπεια.δεν βρηκα σωστη αντιμετωπιση.δεν γινεται να εχω προβλημα με την ζεστη εκινηση και να πηγαινω σε ενα εξειδικευμενο,που εχεις παει και εσυ και να μου λεει την μια φταινε μπουζι,που ηταν με 17.000 χιλ,την αλλη να μου λεει αντλια βενζινης και μετα δεν ξερω τι αλλα θα ελεγε ,που δεν τον αφησα γιατι δεν ελυνε το προβλημα και εφυγα.μου ειπε οτι πρεπει σε μερικες βλαβες που δεν φαινονται στον εγκεφαλο να αλλαζεις ανταλλακτικα για να την βρεις.βαλε ρε φιλε ομως λιγο το μυαλο σου να δουλεψει και στην αναγκη βαλε ενα μεταχειρισμενο,αν δεν εχεις βρες απο καπου για να κανεις διαγνωση.οχι να σπαταλαω εγω χρηματα για να κανεις διαγνωση.ποσα ακομα ανταλλακτικα ηθελε να σκεφτει για να βρει τι ειχε?

    και παω στην αντιπροσωπεια με τους μετριους τεχνιτες,συμφωνω,και μου αλλαξε ξανα μπεκ(δωρεαν λογω εγγυησης) που κατουρουσε και λαδια και λυθηκε το θεμα.

    τωρα για την βαλβιδα πηγα ξανα στον αλλο εξειδικευμενο που μου ειχε αλλαξει περσυ και ηταν σε εγγυηση να μου την αλλαξει και δεν την αλλαζε γιατι την πηρε απο την αντιπροσωπεια.τι ηταν γιαυτον να την αλλαξει? τιποτα 10' δουλεια και μετα ας μιλουσε αυτος με την αντιπροσωπεια για την εγγυηση.εξειδικευμενος με τεραστια ουρα καθε μερα στα ανατολικα,τον ξερεις ..αν την αλλαζε εκει ολα θα ηταν μια χαρα.
    οταν βλεπω τετοιες συμπεριφορες για εμενα αυτοι οι τεχνιτες μπαινουν στην ιδια κατηγορια με τους μετριους της αντιπροσωπειας.

    ειναι θεμα επιλογης στην στιγμη και μετα τυχης.στο προβλημα που ειχα εκανα λαθος επιλογες και σταθηκα ατυχος,τιποτα παραπανω.αυτο που προσεχα τοσα χρονια, τωρα δεν μπορεσα τελικα να το αποφυγω.

  10. The Following User Says Thank You to dreamer For This Useful Post:

    Vassilis ///M (29-09-23)

  11. #147
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.123
    Thanked
    23228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλημερα
    Δεν θελω να κανω τον εξυπνο, αλλα θα αφησω εδω μια συμβουλη που δινω παντα και σε ολους και οποιος θελει ας την κρατησει.
    Οπως εχω πει απειρες φορες, το καλυτερο και πρωτο εργαλειο που πρεπει να εχουμε, ειναι ενα πολυ καλο «διαβαστηρι» ειτε σε ταμπλετα, ειτε σε προγραμμα στο κομπιουτερ μας.
    Καθε φορα που παιρνω ενα αυτοκινητο, καινουργιο η μεταχειρισμενο, (και εχω αλλαξει αρκετα) μπαινω στον εγκεφαλο και τραβαω «τα παντα ολα» απο στοιχεια, με το αυτοκινητο κρυο και ζεστο.
    Τα αποθηκευω σε ενα τεραστιο εξελ και μια φορα το χρονο κανω παλι τη διαδικασια.
    Οταν κατσει στραβη, το πρωτο πραγμα που κοιταω ειναι το Δ/real της τιμης που μου εχει βγαλει σφαλμα, η αν δεν εχω σφαλμα τις διαφορες σε ολες τις τιμες για να με κατευθυνουν καπου.
    99/100 εχω βρει μονος μου το προβλημα μου και απλα αλλαζω εναν αισθητηρα η καθαριζω κατι και τελειωσαμε.
    Συνθετες και παλαβες περιπτωσεις, σαφως και τυχαινουν, οπως πχ στο πιο αποθανο μπουδ…λο που ειχα ποτε μου, σε μια Αλφα gtv που η τουρμπινα ανεβασε πιεση λες και ηταν dragster και τελικα αποδειχθηκε πως ειχε οξειδωθει ο εγκεφαλος οποτε για τι τιμες να μιλαμε… αλλα και παλι συμπερασμα βγαζεις, οταν ολα ειναι αλλα αντι αλλων, σκεφτεσαι και την ecu.
    Πως θα μπορουσες να εχεις καταλαβει τι συμβαινει;
    Αν ειχες αρχικα smooth running values και εκανες συγκριση, θα εβλεπες τα μπεκ.
    Αν ειχες αρχικες πιεσεις στις βαλβιδες και τα φιλτρα, θα εβλεπες οτι χρειαζεται να επικεντρωθεις στην συγκεκριμενη (γιατι θα εκανες live datalogging στη διαδρομη που σου αναψε το λαμπακι και θα το τσιμπαγες αμεσως) και χιλια αλλα αν.
    Σαφως και ο μεσος ιδιοκτητης περιμενει απο τον μαστορα να δωσει λυση και μαλιστα ικανοποιητικη, αλλα το εχω πει και δεν θα σταματησω να το λεω, δεν γινεται ρε φιλε ενας που πηρε ενα σετ καστανιες και ενα αναβατοριο, εβαλε μια ταμπελα συνεργειο και οποιον παρει ο χαρος να δηλωνει μηχανικος.
    Μηχανοτεχνιτης ειναι και εφαρμοστης…
    Μηχανικος ειναι βαρια κουβεντα και ακομα βαρυτερη μηχανολογος.
    Αντε ρωτα οποιον λαδοποντικα ακουει με το κατσαβιδι τις βαλβιδες αν κανουν κρακα κρακα ποιος ειναι ο ιδανικος λογος καυσης η πως υπολογιζονται οι τριβες με συντελεστη τη θερμοκρασια να δουμε τι θα ακουσεις…
    Για χιλιοστη φορα, τα «μαστορια» χαλανε τα μοτερ μας…

    Ολα αυτα με απολυτο σεβασμο στους Επαγγελματιες του χωρου που εχουν μερακι και αποδεδειγμενα δωσει λυσεις τεκμηριωμενες.

  12. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    Ptboul (03-10-23)

  13. #148
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    990
    Thanked
    583
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    δεν κανεις τον εξυπνο ,σωστα τα λες και συ.εσυ ομως εχεις μια μεγαλη εξοικειωση με τα προγραμματα ,τα εγκεφαλακια κ.λ.π. λογω επαγγελματος..εχεις δλδ σταματη την ανωμαλια που εγω δεν εχω.μου αρεσει η τεχνολογια και την ψαχνω αλλα τοσο οσο.και η μηχανολογια ,και ειμαι και πετρολχεντ αλλα δεν ειμαι μηχανικος και δεν θα φαω την ωρα μου για να γινω επειδη οι επαγγελματιες μηχανικοι τα εχουν παιξει. και σιγουρα οπως ειπε ο βασιλης ακομα περισοτερο δεν θελω να πληρωσω για να τους εκπαιδευσω.

    δεν ξερω ποσοι εχουν δει την ταινια ''days of thunder" οπου ο τομ κρουζ μολις εχει μπει στην νεα ομαδα σαν οδηγος και μετα το πρωτο δοκιμαστικο που τα παει χαλια,παει σε ενα μπαρ με τον μηχανικο και παραδεχεται οτι δεν ξερει την γλωσσα του αυτοκινητου ωστε να ξερει τι φταιει για να δωσει πληροφοριες στον μηχανικο να το βελτιωσει. ετσι αισθανομαι παρολο που μεσα απο το φορουμ εδω και απο τα ξενα ,εχω μορφωθει αρκετα.οπως εχω μαθει μονος μου τα στοιχειωδη για ολες τις νεες τεχνολογιες,υπολογιστων,κι νητων,λογισμικων κ.λ.π.

    αλλα δεν θα κατσω να εμβαθυνω για τα ολες τις τεχνολογιες,πλυντηρια,ψυγε ια ,ρουτερ,στερεοφωνικα..επιφα νειακα ΝΑΙ, επαγγελματικα οχι.ενα μυαλο εχουμε ,μετα την δουλεια ποσα πια να χωρεσει? αν σας καλυπτει να ξοδευετε φαια ουσια για τα αυτοκινητα ,οκ το αποδεχομαι.εγω παροτι πετρολχεντ μαρεσει να τα οδηγω και εχω οδηγησει ουκ ολιγα μεταξυ αυτων και αρκετα ακριβα λογω γνωριμιων,μαρεσει να τα θαυμαζω, να μιλω γιαυτα αλλα οχι να τα φτιαχνω.αυτην την φαια ουσια την θελω για αλλες αναγκες στην ζωη μου.

    σταματη εδω μιλαμε και θα στο ξαναπω,οπως και την αλλη φορα,οχι για τον μαστορα της γειτονιας αλλα για εξειδικευμενα και αντιρποσωπειες.εξειδικευσ σημαινει βαθια γνωση.αν δεν μπορεις ρε φιλε τεχνικε,τοτε μην γραφεις εξειδικευμενο.γραψε ο μαστορας της γειτονιας.και ομως αυτα τα εξειδικευμενα δεν ξερουν.η' ξερουν και κοροιδευουν.αρα δεν ειναι μονο θεμα γνωσης ,ειναι και θεμα νοοτροπιας.

    οι τιμες αν οντως υπαρχουν σνα τιμες για αυτο το ανταλλακτικο,σαφως και υπαρχουν καταγεγραμμενες,αλλα εμενα ολοι μα ολοι οι εξιδικευμενοι μου ειπαν οτι δεν μπορεις να βασιζεσαι στις τιμες για τον αισθητηρα και την βαλβιδα.εγω πιστευω οτι ο μηχανικος της αντιπροσωπειας ειδε καλες τιμες στην βαλβιδα.βασικα δεν ξερω αν υπαρχουν καν τιμες, μηπως υπαρχει μονο βαλε -βγαλε ειδικα εργαλεια-gauges-οπως μου ειπε ο φιλος μηχανικος αγγλος, για να δουν αν δουλευει.κατι τετοιο μου ειχαν περιγραψει στην αντιπροσωπεια οταν ζητησα παραπανω ινφο,αλλα δεν εδωσα σημασια ,παροτι εκανα οτι καταλαβαινω,τον ****** δλδ. και αυτος να καταλαβει οτιι εχει να κανει με καποιο σχετικο.ξερανε οτι την ψαχνω.και λεω οτι το ξερω γιατι και οι εξιδικευμενοι μου ειπαν οταν την εψαξα ,οτι δεν μπορει να δωσει αξιοπιστες τιμες ο αισθητηρας οτι δουλευει σωστα ακομα και αν οι τιμες ειναι σωστες.

    η διαφορα μαυτους και της αντιπροσωπειας σαν διαδικασια ειναι οτι καποιοι απο αυτους δεν δινουν βασεις στις τιμες καν και προχωρουν κατευθειαν στην αντικατασταση της βαλβιδας.για τον παραπανω λογο.ενω η αντιπροσωπεια που λεει οτι βασιζεται στο οτι τα μηχανηματα τους ειναι απο τον πλανητη κρονο και παντα λενε την αληθεια αν δει τιμες σωστες δεν την αλλαζει.και κανει λαθος.και αυτο το εμαθα τωρα παθαινοντας.και το εμαθαν και αυτοι αλλα θα συνεχισουν να τηρουν την διαδικασια και να αρμεγουν,υπαλληλοι ειναι κανουν οτι τους λενε.μεχρι να βρεθει καποιος να τους κυνηγησει και να τους πιασει απο τον γιακα για την κοροιδια.το εχω δει το σκηνικο αρκετες φορες εκει,δνε πιστευα οτι θα συμβει ,νομιζα οτι φτιανε οι πελατες που ειναι περιεργοι.εγω ο πολιτισμενος? ποτε..μωρε πως ηθελα να τον βουτηξω,οταν με εβγαζε τρελλο ,αλλα θα εχανα το δικιο μου.αυτο ηθελε κιαυτος..

    γιαυτο και εγω ο αμαθης,οπως σας ειπα, σαν συμπερασμα απο την παρατηρηση ,που ειναι η μητερα της ανακαλυψης και της μαθησης,καταλαβα οτι πιεση στατικη ,σαν σφαλμα? αλλαξε πανω και πρωτα απολα αισθητηρα και βαλβιδα ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ και κλαψε τα 250 ευρω μπας και γλυτωσεις τα πιο μεγαλα μετα.και αν τα εδωσεςα ασκοπα και αποδειχτει οτι ηταν κατι πιο σοβαρο μετα και δεν ηταν απο αυτα,τοτε απλα θα εχεις μεγαλωσει τα εξοδα σου κατα 250 ευρω αλλα θα εισαι ησυχος οτι εκανες το σωστο και δεν θα κλαψεις τζαμπα τα 2000.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dreamer : 29-09-23 στις 18:15

  14. #149
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    990
    Thanked
    583
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    κατι καλο προεκυψε ...λες? ...για να δουμε...αναμενουμε!

  15. #150
    Εγγραφή
    28-11-14
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    966
    Thanked
    961
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Τί έγινε; Μη μας αφήνεις έτσι τώρα...
    E30 318i

Σελίδα 15 από 16 ΠρώτηΠρώτη ... 513141516 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP