Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 9 από 9

Θέμα: Μοτέρ m43b19 TU OL και m43b19 TU UL

  1. #1
    Εγγραφή
    08-01-20
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    54
    Rides
    0

    Προεπιλογή Μοτέρ m43b19 TU OL και m43b19 TU UL

    Καλησπέρα παιδιά και καλώς σας βρήκα,

    Πριν τις γιορτές προχώρησα σε αντικατάσταση του κινητήρα μιας και ο παλιός είχε νεροφαγωματα και στη κεφάλη και στον κορμό όπως επίσης και ρήγμα στην κεφαλή. Ο κινητήρας ο παλιός είχε κωδικό 194 E1 και σύμφωνα με αυτόν τον κωδικο αγόρασα τον ίδιο.

    Παρατήρησα εκ τον υστέρων όμως τα εξής έβγαζε δύο τύπους κινητήρα με τον κωδικό αυτό και ήταν ίδιοι απλά ειχαν διαφορά στην ιπποδύναμη

    Ο ένας ήταν ο m43b19 TU OL (με λίγα λόγια είναι upgraded) τον οποίο τον φόραγε η Z3 και η E46 318CI όπου και είχα στην Z3 και ο δεύτερος ήταν ο m43b19 TU UL που η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω σε ποια μοντέλα είχε μπει.

    Παρατήρησα μετά από ψάξιμο μια διαφορά ότι ο παλιός μου κινητήρας είχε μια πλαστική βαλβίδα στην εισαγωγή την λεγόμενη Disa ενώ ο καινούργιος που πήρα ειχε μια πλαστική τάπα εκεί.

    Στα spec στο ίντερνετ διαπίστωσα ότι αυτός που δεν έχει την βαλβίδα αυτή είναι ο UL με τα 105 άλογα ενώ αυτός που έχει ο παλιός μου δηλαδή είναι ο OL με τα 118.

    Έτσι και αλλιώς έβαλα την εισαγωγή την δικιά μου αλλά η ερώτηση μου είναι ότι έχουν πουθενά αλλού διάφορες ; Μήπως πρέπει να τραμπαρω τίποτα άλλο για να ξανά έχω τα 118 άλογα ;;; Π.χ μάτι εκκεντροφόρου - στροφαλου βολάν , εκκεντροφόρο κ.λ.π;;; Υπάρχουν διάφορες και στα μέσα του ; π.χ καπάκι , μπιστονια κ.λ.π η μόνο αυτή ήταν η διαφορά ; (δεν μιλάμε για εγκέφαλο κ.λ.π γιατί έχω τα δικά μου .

    Κάπου διάβασα ότι υπάρχει διαφορά και στον εκκεντροφόρο.

    Πρέπει να προσέξω κάτι; Σαν να είδα λιγότερα χαμηλά στο ξεκίνημά μου φαινόταν πιο ζωηρό πριν.

  2. The Following User Says Thank You to Teoz3 For This Useful Post:

    BILL007 (10-01-20)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.228
    Thanked
    14130
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αρχικά καλωσήρθες στην παρέα μας!

    Όπως φαίνεται έχει άλλο εκκεντροφόρο σίγουρα!

    1. M43TU B19 OL (1998-2002) is a basic model with output of 118 hp at 5,500 rpm and a torque of 180 Nm at 3,900 rpm.
    2. M43TU B19 UL (1998-2001) is a later modification with another camshaft. Its power is 105 hp at 5,300 rpm and a torque of 165 Nm at 2,500 rpm.
    https://engineswork.com/engines/bmw-m43tu-engine.html

    Ίσως μόνο με αλλαγή εκκεντροφόρου να δεις διαφορά, αλλά μπορεί να χρειάζεσαι και πρόγραμμα για να παίξει 100%.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 10-01-20 στις 11:05



  4. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    έχει κρατήσει τον εγκέφαλό του οπότε δεν χρειάζεται πρόγραμμα. απλώς να βάλει τον εκκεντροφόρο

  5. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    BILL007 (12-01-20)

  6. #4
    Εγγραφή
    08-01-20
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    54
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας .

    Όπως πολύ σωστά είπε ο stefm5 έχω όλα τα ηλεκτρικά τα δικά μου μαζί και τον εγκέφαλο , εισαγωγή , μπεκιερα όλους τους αισθητήρες κ.λ.π

    Το μόνο που δεν έχω βάλει τον εκκεντροφόρο το οποίο θα κάνω σύντομα . Όσο και να έψαξα όπως φαντάζομαι και εσείς δεν βρήκα κάπου αλλού διαφορά στα μέσα του.

  7. #5
    Εγγραφή
    15-06-15
    Περιοχή
    VOLOS
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    795
    Thanked
    708
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    καλώς ήρθες μια ερώτηση αν επιτρέπεται .πόσο στοίχισε ο κινητήρας .
    κανε στην ζωη σου οτι θες απλα καντο μονος σου μην περιμενεις απο κανενα τιποτα

  8. #6
    Εγγραφή
    08-01-20
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    54
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλός σας βρήκα !!!! 650 ευρώ σε άριστη κατάσταση

  9. The Following User Says Thank You to Teoz3 For This Useful Post:

    bomberman 3.28 (11-09-20)

  10. #7
    Εγγραφή
    08-01-20
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    54
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Επίσης μια ερώτηση παιδιά ακόμα για να μην ανοίγω νέο θέμα . Την αλλαγή του εκκεντροφόρου την έκανα και όντος υπήρχε διαφορά μεγάλη στα αμύγδαλα των δύο εκκεντροφόρων μιας και έχω ανοιχτό ψευτοκαπακο λέω να δώσω λίγο προπορεια.

    Ερώτηση:

    1. Πόσες μοίρες να δώσω όριο ώστε να αποφύγω πυρακια και άλλα ανεπιθύμητα προβλήματα ;
    2. Έχω διαβάσει μετά από αβάνς χρειάζεται 100αρα βενζίνη ισχύει;

  11. The Following User Says Thank You to Teoz3 For This Useful Post:

    BILL007 (27-01-20)

  12. #8
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    να δώσεις προπορεία στους εκκεντροφόρους ή προπορεία στην ανάφλεξη;
    για να χρονίσεις τους εκκεντροφόρους διαφορετικά πρέπει να γνωρίζεις την ανοχή βαλβίδων-εμβόλων στο άνω νεκρό σημείο, γιατί υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης.
    για την ανάφλεξη μόνο με logging μπορεί κάποιος να γνωρίζει πόσο αντέχει ο κινητήρας με δεδομένο καυσιμο. αν δώσεις πάνω από 2-3 μοίρες θα χρειαστεί να βάζεις 100αρα για να καρπωθείς αποτέλεσμα.

  13. The Following 2 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    BILL007 (30-01-20), bomberman 3.28 (11-09-20)

  14. #9
    Εγγραφή
    08-01-20
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    54
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Για χρονισμό εκκεντροφόρου ναι το έχω υπόψιν μου για τις βαλβίδες πρέπει να ψάξω πόσο ανοχή έχει το συγκεκριμένο μοτέρ.

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP