εχεις δικιο φιλε μου τα γνωριζω ολα αυτα....αλλα ποσα αυτοκινητα κυκλοφορουν με μοτερ αλλο ακομα και διαφορετικης μαρκας???λεω να παρω το ρισκο...
εχεις δικιο φιλε μου τα γνωριζω ολα αυτα....αλλα ποσα αυτοκινητα κυκλοφορουν με μοτερ αλλο ακομα και διαφορετικης μαρκας???λεω να παρω το ρισκο...
Τα BMW και ειδικα τα Μ ειναι απο τα αυτοκινητα που σταματουν συχνοτερα για ελεγχο. Αν φυσικα σε ενα Yaris χωσεις μοτερ CZT turbo και δεν προκαλεις με βαβουρα η καγκουριες μαλλον δεν θα ασχοληθει κανενας μαζι σου. Εσυ ομως δεν ενδιαφερεσαι για Yaris μετατροπη αλλα για Μ.
Ο καθενας μπορει παιρνει τα ρισκα του και να κανει το κουμαντα του, ειδικοτερα οταν εχει επιγνωση των συνεπειων των πραξεων του. Εμεις εδω δεν ειμαστε να σου πουμε τι να κανεις στην ζωη σου, δικια σου ειναι αλλωστε, απλα αναφερουμε καταστασεις που μπορουν να συμβουν και τι προβληματα μπορουν να προκαλεσουν, γιατι καποιοι εχουν αγνοια απο αυτα. Ο ρολος μας τελειωνει ουσιαστικα εκει, απο εκει και περα εφοσον γνωριζεις πραττεις αναλογα
///Mitsos (23-07-17), BILL007 (23-07-17), gant (24-07-17), nik200 (01-11-17), Vassilis ///M (05-08-17)
Μ3 Ε46 και ελαφρωμένο βολάν = ????
Για πείτε απόψεις, εμπειρίες, επιλογές ????
Θέμα για συζήτηση....
Το CSL απο το 2010 που το έχω στη κατοχή μου εχει ελαφρύ βολάν. Το είχε βαλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης και όσο και αν εψαχνα τοτε στο διαδίκτυο, δεν εβρισκα κάποιον που να είχε τοποθετήσει ελφρύ βολάν σε SMG. Τα τελευταία χρόνια, τοποθετούν αρκετοί σε αγωνιστικά αυτοκινητα.
Καποιες εταιρίες είχαν βγαλει στη παραγωγή βολάν μαζί με δισκο που είχε πανω ελατηρια, πραγμα που είναι λάθος. Εκανε το λαθος ο Μανος τοτε και δεν με ακουσε, αγορασε ενα τετοιο σετ και το αυτοκινητο του δεν δουλευε κανονικά μεχρι που τα εβγαλε.
Το αυτοκινητο μου, με το ελαφρυ βολάν και τον εργοστασιακό δίσκο, δουλευει χωρίς προβληματα εδω και τόσα χρόνια. Ειναι 6 κιλά εναντι 11 κιλών του εργοστασιακού και το περιεργο ειναι οτι ειναι μαρκας Fidanza για E36. Θα το βγαλω ομως εντός των ημερών και θα το βαλουμε στο αγωνιστικό.
Θεωρω περιττό μπαξιμο το ελαφρύ βολάν σε καθημερινό αυτοκινητο. Πιστευω ότι σιγουρα δίνει μια καλύτερη επιταχυνση απο χαμηλές στροφές σε συγκριση με το εργοστασιακό, ομως έχει και μειονεκτήματα του.
Ειναι καπως θορυβωδης και κάπως κουραστικό στην οδηγηση μεσα στη πόλη. Σε χειροκίνητο Μ3, κανει συνεχόμενο θόρυβο ενω στο SMG, κανει ενα χαρακτηριστικό θόρυβο όταν αφηνουμε το γκαζι.
Γνωμη μου ειναι ότι δεν αξιζει το κόπο για καθημερινό αμαξι.
M3 CSL
alexk (25-08-17), alexm (24-08-17), andreas_R (24-08-17), BILL007 (24-08-17), doctore (24-08-17), Kazakos Garage (01-11-17), Leonidas_E39 (24-08-17), nik200 (01-11-17), pilot (25-08-17), vagmag (24-08-17), Vassilis ///M (25-08-17), zaharias (25-08-17)
Όλα τα βολάν διπλής μάζας συνδιάζονται με μαμά δίσκος που δεν έχει ελατήρια...
Από την στιγμή που βάζουμε ελαφρωμένο βολάν μονής μάζας επιβάλλεται να βάλουμε δίσκο με ελατήρια...
Chief τόσο καιρό μήπως καταπονούσες και τον στρόφαλο σου και το σασμάν σου???
Απο θέμα πλατό και ρουλεμάν φορούσες το εργοστασιακό??
Ποιος το λέει αυτό ?
Βασίλη, η θεωρία και η λογική αυτό λέει.
Ομως στη πράξη τα γεγονότα είναι διαφορετικά. Οσους γνωρίζω στο εξωτερικό, αλλα και φίλους (πχ. Μανος) που δοκιμασαν το σετ-απ δίσκου με ελατήρια, το SMG δεν δούλεψε και είχαν διαφορα προβλήματα.
Μετα και το δικό μου αυτοκίνητο, γνωρίζω σίγουρα, ότι και τα Μ3 smg που τρέχουν στο Ιαπωνικό BMW Cup, εχουν όλα ελαφρομένο βολάν και δίσκο χωρίς ελατήρια (αφου ενημέρωσα πριν χρόνια την Sunbeam8 που είναι η μεγαλυτερη ομαδα και ενας εκ των διοργανωτών)
Εδω και 8 χρόνια έχω ελαφρύ βολάν και εργοστασιακό δίσκο - πλατο - ρουλεμάν.
Προσφατα και μετα απο τόσα χρόνια, αλλαξα για 2η μόλις φορά δίσκο - πλατο - ρουλεμάν, και πάλι εβαλα τα εργοστασιακά. Το σασμαν δεν έχει κανενα προβλημα.
Πριν απο δύο χρόνια, αλλαξα προληπτικά μέταλλα μπιέλλων και όταν βγαλαμε τα υφιστάμενα , δεν είχαν ουτε ένα γδάρσιμο. Ο στρόφαλος μέτρηθηκε για τυχόν φθορές για να ξερουμε ποιο θα ηταν το μέγεθος των καινούργιων μεταλλων που θα τοποθετούσαμε, και πάλι έδειξε καμία φθορά.
Οπως εγραψα σε άλλο ποστ, το αυτοκίνητο με ελαφρύ βολάν και εργοστασιακό δίσκο - πλατο - ρουλεμάν δεν έχει κανενα μηχανικό θέμα.
Ειναι κάπως απότομο/νευρικό στο ξεκίνημα και θέλει συνήθεια γιατι δεν μπορει ο οδηγός να ελεγξει τον συμπλέκτη, και πιο κουραστικό σε σχέση με ενα αυτοκινητο που έχει βολάν διπλής μάζας, ειδικά σε κυκλοφορία μεσα σε πολη .
Αυτα που γραφω ειναι δοκιμασμενα στη πράξη εδω και χρόνια.
Τα λοιπά, νομιζω ειναι θεωρίες εταιριων για να πουλάνε και μετα ειτε δεν απαντανε στα emails, ειτε λένε στον αγοραστή να ψάξει να βρεί αλλού το προβλημα.
M3 CSL
alexk (03-11-17), BILL007 (02-11-17), chrisgiapz3 (02-11-17), pilot (02-11-17), vagmag (04-11-17), Vassilis ///M (02-11-17), wheelman (02-11-17), zaharias (07-11-17)
Καλημέρα...
Κατατοπιστηκοτατος θα έλεγα... (Αν υπάρχει αυτή η λέξη) χχαχαχαχα...
Όλα αυτά όμως δοκιμασμένα σε Μ3 με smg κιβώτιο...
Σε χειροκίνητο 6αρι σασμάν τι γίνετε???
Όλα τα ελαφρωμένα βολάν ανεξαρτήτου εταιρίας δουλεύουν με την ίδια φιλοσοφία όπως το παραπάνω παράδειγμα???
Δλδ εντελώς ξηρά χωρίς καμία απόσβεση κραδασμών μέσω ελατηρίων???
Στο χειροκίνητο σασμάν εμπλέκεται και ο ανθρώπινος παράγοντας (πόδι) σε σχέση με το smg που παίρνει εντολές από εγκέφαλο...
Μήπως οι οδηγικές ικανότητες του καθενός είναι αυτές που καθορίζουν ότι πρέπει να συνδιαστεί οπωσδήποτε με δίσκο με ελατήρια
έτσι ώστε να είναι καλυμμένες (εταιρίες - φίρμες) για καταστροφή σασμάν ή οτιδήποτε άλλο λόγο αγαρμπίας του καθενός...
Το γνωστό guibo
BILL007 (06-11-17)
αυτά την ακούνε έτσι και αλλιώς στα Μ3. είτε χειροκίνητα είτε smg.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
BILL007 (06-11-17)