το fl 991 GT3...4λιτρο σχεδόν 500 άλογα και option για manual κιβώτιο!! Κλάμα...προσέξτε τι λέει για internal resistance!! UBER ALLES!!
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
9000 rpm
pilot (07-03-17)
Και το προ-f/l βάραγε 9άρες
Άσε Βασίλη, χαμός!!!
Detailing Madness
doctore (08-03-17)
Σχόλιο του Road & Track για το πως στρίβει το 991.2 turbo S σε μία ανηφορική off-camber αριστερή όπου τα περισσότερα
supercars υποστρέφουν :
Porky fat robot mother genius
Οδήγησα σήμερα ένα 997.2 Carrera S PDK με Pirelli Pzero N2 , normal ευθυγράμμιση και εργοστασιακές πιέσεις στα λάστιχα.
Η γρήγορη βόλτα είχε εθνική οδό και κλειστές στροφές με 2α γύρω στα 80-90 km/h.
Η διαφορά με ίδιο αυτοκίνητο αλλά με Michelin Cup 2 N0 , "επιθετική ευθυγράμμιση" και +2 psi πίεση, είναι τεράστια.
τι τιμές έχει η επιθετική ευθυγράμμιση?
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
BILL007 (24-03-17)
Eγώ πάλι, 1η φορά ακούω τον όρο "επιθετική ευθυγράμμιση".
Τι ακριβώς ρυθμίζουμε από σύγκλιση-απόκλιση, κάμπερ, καστερ?
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
BILL007 (24-03-17)