Αρχικό μήνυμα απο
zaharias
Κι ομως Βαγγέλη, αν διαβάσεις στο m3forum Μειώνεται η υποστροφή στο Μ3 με πιο χοντρή αντιστρεπτική μπροστα (και ειδικά σε συνδυασμό με ενα light χαμήλωμα και λιγο παραπανω καμπερ θεωρώ οτι θα ειναι ακόμα καλύτερα). Απλα πιστευω δεν θελει να την έχεις στη πιο σκληρή ρύθμιση την αντιστρεπτική.
Την ίδια συνταγή χρησιμοποίησε η BMW στο CSL.
Όταν ειχα παρει το αμαξι φορούσε bilstein κίτρινα Β6 με μαμα ελατήρια και το Μ3 ειχε φοβερό κράτημα αλλα κοπανουσε αρκετά για μένα (ακόμα και με τα 18αρια).
Θελωντας λιγο χαμήλωμα και μια πιο άνετη ανάρτηση πηρα τη μεταχειρισμένη του Καζακου (αμορτισερ και ελατήρια schnitzer + ground control camber plates μπροστα).
Νιώθω ομως οτι το αμαξι εχει περισσότερο body roll σε σχέση με τα Bilstein.
Ετσι σκέφτηκα κάποια στιγμη να δω για αντιστρεπτική μπροστα ή για μπρος πισω.
Πιστευω οτι δεν ειναι και καλο (ούτε θα το ήθελα φυσικα) να ειναι και εντελως απόλυτο. Γιαυτο σκεφτόμουν μονο για τη μπροστα για να ειναι πιο κοντα στο CSL set up.