Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 17 από 17

Θέμα: προβλημα με TOYO

  1. #11
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Salonica City
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.004
    Thanked
    335
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το άλλο γιατί όχι;

  2. #12
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    75
    Thanked
    17
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο yodas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το άλλο γιατί όχι;
    γιατι ετσι γουσταραν
    το ζητημα ειναι ομως οτι παλι τρεμει το τιμονι
    εχω απελπιστει..

  3. #13
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ειχα κ εγω ενα αντιστοιχο προβλημα πριν λιγο καιρο και δεν ηξερα τι να κανω. Οι ζαντες ηταν ησιες οπως ειχε φανει στον τορνο. Δεν δοκιμαζεις μια ευθυγραμμιση πανω στον τροχο? Το εξοδο δεν ειναι σπουδαιο κ σε μενα εδωσε λυση... Μπορει να μην ειναι λαστιχα.. ενα στραβο σετ που μου επεσε πιο παλια, μου ετρεμε μετα τα 180.

  4. #14
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συγνωμη, ζυγοσταθμιση πανω στον τροχο..

  5. #15
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    75
    Thanked
    17
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συγνωμη, ζυγοσταθμιση πανω στον τροχο..
    εκανα τρεισ φορεσ ζυγοσταθμιση επι του αυτοκινητου και τιποτε
    κραταει για 50χιλιομετρα αποσταση και μετα ξανα τα ιδια
    τωρα τρεμει στα 80 με 90χλμ/ωρα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gianniskw : 30-05-10 στις 19:47

  6. #16
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μου κανει εντυπωση,γιατι ο συντονισμος στις μικρες ταχυτητες που αναφερεις, ειναι συνηθως θεμα αζυγοσταθμιας.. Το στραβωμα θα επρεπε να προκαλει τρεμουλο στα πολλα. 180+. Τι να πω. Οταν βαλλεις την πιεση που δινει ο κατασκευαστης (στην πορτα του οδηγου) συνεχιζει? Μηπως αυτη ειναι χαμηλοτερη απο την ελαχιστη πιεση που δινει ο κατασκευαστης των ελαστικων? Απο offset στον τροχο? Εργοστασιακο? απο τζογους τα μπροστινα ημιμπαρα? Με εντονο αρνητικο offset καποιοι τζογοι των ημιμπαρων που κανονικα δε θα ηταν αισθητοι δινουν το παρον. Πρεπει να δει το αυτοκινητο σου ενας εμπειρος μηχανικος.. Το πιο πιθανο για ενα τεχνικο που ασχολειται αποκλειστικα με bmw ειναι να το εχει αντιμετωπισει ξανα και να δωσει γρηγορα λυση στο προβλημα σου.

  7. #17
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    75
    Thanked
    17
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μου κανει εντυπωση,γιατι ο συντονισμος στις μικρες ταχυτητες που αναφερεις, ειναι συνηθως θεμα αζυγοσταθμιας.. Το στραβωμα θα επρεπε να προκαλει τρεμουλο στα πολλα. 180+. Τι να πω. Οταν βαλλεις την πιεση που δινει ο κατασκευαστης (στην πορτα του οδηγου) συνεχιζει? Μηπως αυτη ειναι χαμηλοτερη απο την ελαχιστη πιεση που δινει ο κατασκευαστης των ελαστικων? Απο offset στον τροχο? Εργοστασιακο? απο τζογους τα μπροστινα ημιμπαρα? Με εντονο αρνητικο offset καποιοι τζογοι των ημιμπαρων που κανονικα δε θα ηταν αισθητοι δινουν το παρον. Πρεπει να δει το αυτοκινητο σου ενας εμπειρος μηχανικος.. Το πιο πιθανο για ενα τεχνικο που ασχολειται αποκλειστικα με bmw ειναι να το εχει αντιμετωπισει ξανα και να δωσει γρηγορα λυση στο προβλημα σου.
    ποιος ειναι εμπειρος..
    εχω μανισιες 18αρεσ v217 και σωστεσ πιεσεις
    ποια ημιμπαρα του τιμονιου λεσ

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP