Αρα , εχει τρακαρει στα χερια του ninja2 ... (που ηταν το 2o χερι)
Αρα , εχει τρακαρει στα χερια του ninja2 ... (που ηταν το 2o χερι)
Οχι..ο Κωστας το πηρε απο τον Παπαδοπουλο σε αψογη κατασταση..και οπως φαινεται εφαγε ''παπα''...το κρατησε λιγο καιρο και το πουλησε φευγοντας για Καναδα..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Και αν θυμαμαι καλα το πηρε τελη του 2009..και το λεω αυτο γιατι οταν το πηρε ειχα ηδη το τελυταιο CBR το οποιο αγορασα το Σεπτεμβριο του 2009..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
προφανως θεωρει οτι ο Κωστας ειναι ο πρωτος επειδη το πηρε απο την αντιπρωσοπεια(?)..το θεμα ειναι οτι το στουκο εγινε το 08 οπως λες..ειμαι σιγουρος οτι δεν το γνωριζε ο Κωστας..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
αρα εχει αλλαξει 4 χερια?γιατι αν το ειχε η bmw-hellas πρωτο χερι και δεν το τρακαραν εκεινοι και δεν το τρακαρε ουτε ο ninja2, τοτε υπηρξε ακομα ενας ιδιοκτητης στο ενδιαμεσο των δυο προαναφερθεντων...εκτος αν η bmw-hellas το ειχε ως αντιπροσωπεια χωρις πινακιδες και το πουλησαν με 0χλμ,οποτε πρακτικα δεν θεωρουνται "χερι" και καταλαβα λαθος αυτο που εγραψε ο zizu.
Οπως και να 'χει τουμπανο ειναι!!!
...ενα τρακαρισμενο και ΣΩΣΤΑ επισκευασμενο οχημα ΔΕΝ ειναι αχρηστο!!!.....ειδικα εαν ηταν καινουργιο και ειχε πχ.μικτη ασφαλεια ή αποζημιωθηκε λογο μη ευθυνης στο ατυχημα απο την ασφαλεια του αλλου εμπλεκομενου,δεν συντρεχει κανενας λογος να γινει οικονομια σε ανταλλακτικα και εργασιες!!!...μην ξεχνατε οτι το οχημα μας σε ανταλλακτικα στοιχιζει 6ψηφιο νουμερο σε ευρω!!!
...και αφου εχει περασει καιρος χωρις προβληματα,ολα καλα πιστευω,αλλα ειναι δικαιωμα του καθενα να μην "ψωνιζει" τρακαρισμενο-επισκευασμενο οχημα,οπως ειναι και υποχρεωση ο πωλητης να ενημερωνει για το ιστορικο του οχηματος,ΑΝ φυσικα το γνωριζει και ειναι ο πρωτος ιδιοκτητης.
ΥΣ....ακομα και σε καινουργια οχηματα στην νταλικα μεταφορας γινονται ζημιες στο χρωμα...και μετα φυσικα μικροεπισκευες....αλλα αυτο ειναι μια αλλη πικρη ιστορια....
Nick bmwlover (28-05-16)
και ενα κομμενο μπορει να δουλευει μια χαρα μεχρι να τρακαρεις,δεν ειναι κριτηριο αυτο.ξερω περιπτωση που πηγε ο αλλος να αλλαξει ουρανο και ειδε τη συγκολληση.αν δεν εισαι μπροστα(η ξερεις τον μαστορα) στην επισκευη,δεν μπορεις να ξερεις τι εγινε.μπορει να μην ειχε ζημια σε ζωτικο σημειο μπορει να ειχε φερει κανα δυο τουμπες.το 5ψηφιο τιμολογιο δεν παιζει τοσο ρολο οταν δυο φαναρια εχουν πανω απο 1-2 χιλιαρικα.θελει ενδελεχη ελεγχο σε αξιοπιστο φανοποιειο ελπιζοντας οτι δεν θα χασει κατι.γενικοτερα παντως το τι καθιστα το συγκεκριμενο τουμπανο εφοσον ειναι τρακαρισμενο χωρις καν να γνωριζουμε τι εγινε,εχει αλλαξει 3,4 χερια και πωλειται 15κ δεν ξερω.τουμπανο θα ειναι αν αναγνωρισει ο πωλητης το στουκο,σταματησει να το δηλωνει ατρακαριστο και ριξει αρκετα την τιμη.στη θεση του μαλλον θα το εκανα κομματια,πιο πολλα θα εβγαζα απο το να το πουλαγα δηλωνοντας οτι ειναι τρακαρισμενο.ως ατρακαριστο προφανως δεν θα το εδινα προσωπικα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Loukas : 25-05-16 στις 19:37
συμφωνω απολυτα,αλλωστε αυτο γραφω παραπανω,οτι πρεπει να διευκρινιζεται το ιστορικο πριν την πωληση,ειδικα για σοβαρα θεματα.....αλλωστε υπαρχει και δυνατοτητα της φωτογραφικης παρακουλουθησης της επισκευης,ωστε να ξερει και ο αγοραστης μεχρι που εφτασε η ζημια.
....τωρα σχετικα με την επικινδυνοτητα των κακων επισκευων,επισης συμφωνω,αλλα γι'αυτο λεω οτι οταν δεν γινεται "οικονομια" στη επισκευη,δεν βλεπω λογο να γινει "κακη" επισκευη,πλην της αγνοιας και απουσιας τεχνογνωσιας.
ΥΣ...δεν θα επαιρνα τρακαρισμενο,αλλα αυτο ειναι επιλογη και οχι τοσο ο φοβος.....
Ξαναλέω πάντως ότι το αυτοκίνητο το πήρε ο Κώστας μεταχειρησμενο και ως ατρακαριστο κλπ..Οπότε προφανώς ούτε ο τωρινός γνωρίζει το ιστορικό του..Γιατί έχω την εντύπωση ότι "βάλετε" κατά του Κώστα..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.