BILL007 (24-07-15)
Lykouras (24-07-15)
O M43 ειναι απο τα λιγα μοτερ που δεν κερδιζεις τιποτα συνηθως εως ελαχιστα σπανιοτερα χωρις να πειραξεις "εντοσθια" ή να συμπιεστει με τουρμπο ή κομπρεσσορα..
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
μα αν καταλαβαινω δεν μιλαμε για κερδος σε αλογα απλα μια καλητερη κατανομη της ροπης απο τα 4200 που στο δινει η μαμα με αυξηση στην καταναλωση φυσικα.δεν νομιζω οτι καποιος ψαχνει κατι παραπανω.ασε που το κοστολογιο σε μια τετοια κατασταση ειναι πολυ πολυ μικρο
αν κανω λαθος με διορθωνεται
κανε στην ζωη σου οτι θες απλα καντο μονος σου μην περιμενεις απο κανενα τιποτα
Lykouras (26-07-15)
λοιπον δεν ξερω κατα ποσο αυτο ειναι σωστο με βαση τους κανονες του χωρου αυτου αλλα υπαρχει ανθρωπος που μπορει να προγραμματισει μ43 τοσο καλα που δεν θα το γνωριζεται.
δεν μιλαμε για αλογακια αλλα για απολυτο εναρμονισμο ροπης σε ολο τα φασμα των στροφων φυσικα η καταναλωση αυξανει για ναλεμε και την αληθεια.σιγουρα δεν ειναι ο μονος. κοστος 100 ευρω και το αυτοκινητο 3 με 4 ωρες συνεργειο.
κανε στην ζωη σου οτι θες απλα καντο μονος σου μην περιμενεις απο κανενα τιποτα
Υπαρχουν συνεργεια που κανουν βελτιωσεις και σε Μ43 εκτος των αλλων μεσω remapping.Αυξηση ιπποδυναμης 10-12 αλογακια ,τιμη γυρω στα 300-350 ευρω αν θυμαμαι καλα καποτε που ψαχνομουν.Τελικα μετα το μπαξιμο της εξατμισης και την ατακα του καθηγητη:Μην πετας τα λεφτα σου αδικα! δεν προχωρησα.Αλλα ειμαι υπερευχαριστημενος με το αποτελεσμα εξατμισης και εισαγωγης!Ουτως η αλλως Μ43 ειναι,δεν μπορει να γινει S54;-))))
Απο όσα εχω δοκιμάσει, το μονο πραγμα που έκανε διάφορα ηταν το χταπόδι supersprint. Oχι στην ιπποδύναμη, αλλά στον τροπο που έδινε και μετα τα 150. Βέβαια σε καμια περιπτωση δεν αξιζει να δώσεις λεφτά να βελτιώσεις ατμοσφαιρικά τον μ43.
BILL007 (26-07-15), katsaraios (27-07-15), Lykouras (26-07-15)