Σελίδα 5 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 345
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 47 από 47

Θέμα: E36:Αντικατάσταση ανάρτησης & φρένων

  1. #41
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.589
    Thanked
    6704
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ θέλω να πω μπράβο σε όλους όσους απάντησαν, όλοι κατέθεσαν γνώσεις και εμπειρίες εμπεριστατωμένα και ο Άκης πήρε τις απαντήσεις του! Δεν ξέρω μ'άρεσε πολύ αν και είναι ένα τυπικό και πολυσυζητημένο θέμα τα φρένα-ανάρτηση με τέτοια θρεντ αναδεικνύεται μια από τις αξίες που έχουν τα φόρουμ.

  2. The Following 7 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    Akis 330Ci (27-03-15), giannis_compact (28-03-15), HLIAS - E36 (27-03-15), I_MNL (03-04-15), leo328 (27-03-15), michaelp900 (02-08-15), Vassilis ///M (27-03-15)

  3. #42
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Υπαρχουν Ε36 με 6 σωληνακια(2 μπροστα και 4 πισω) οπως υπαρχουν και με 4αδα......Στην 1η περιπτωση η bmw τα πισω σωληνακια τα΄χει σε 2τμχ ανα τροχο και ενδιαμεσα την στηριξη τους...Πολλοι που τα κανουν custom,κανουν τα 2τμχ αυτα,ενα μονοκομματο...Το ιδιο πραγμα ειναι....
    Μιχάλη, το ίδιο ισχύει και για τα 46αρια?
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  4. #43
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μιχάλη, το ίδιο ισχύει και για τα 46αρια?
    Προσωπικα δεν εχω δει ποτε Ε46 με το συστημα των Ε36 με τα 6 σωληνακια....4αδα συνηθως....Και δεν καταλαβαινω γιατι στα Ε36 υπαρχει αυτη η διαφορα σε μερικα μοντελα της......Πχ το δικο μου εχει 6 και αλλου φιλου ιδιο ακριβως σε κοντινη χρονολογια,εχει 4αδα.....Δεν βγαζω ακρη....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  5. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    gant (27-03-15)

  6. #44
    Εγγραφή
    05-07-11
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    916
    Thanked
    696
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προσωπικα δεν εχω δει ποτε Ε46 με το συστημα των Ε36 με τα 6 σωληνακια....4αδα συνηθως....Και δεν καταλαβαινω γιατι στα Ε36 υπαρχει αυτη η διαφορα σε μερικα μοντελα της......Πχ το δικο μου εχει 6 και αλλου φιλου ιδιο ακριβως σε κοντινη χρονολογια,εχει 4αδα.....Δεν βγαζω ακρη....
    συμφωνα με ενα αρθρο που ειχα διαβασει στο turnermotorsport (ο αμερικανος με τα ανταλλακτικα bmw) ολα τα ε36 μεχρι τον 12/97 εβγαιναν με 6 σωληνακια απο το εργοστασιο ενω απο 1/98 και μετα (τα τελευταια δηλδ) με 4 μονο οπως και τα ε46...

    e36 till death!
    its not what you can say its what you can proοve(denzel washighton-training day film).

  7. The Following User Says Thank You to leo328 For This Useful Post:

    Stunt Mike (03-08-15)

  8. #45
    Εγγραφή
    05-07-11
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    916
    Thanked
    696
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    αλλα και παλι αμα δεν το σηκωσεις να τα δεις ποσα ειναι ποτε μην εισαι σιγουρος...

    e36 till death!
    its not what you can say its what you can proοve(denzel washighton-training day film).

  9. #46
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    All around
    Μηνύματα
    858
    Thanked
    1541
    Rides
    0

    Προεπιλογή E36 Done

    Λοιπόν σήμερα παρέλαβα το αυτοκίνητο μετά απο full service , αλλαγη των αναρτησεων όπως είχα πει, και 2-3 πραγματακια που ήθελε ακόμη όπως τρομπα νερού, ιμάντες και φλάτζες. Ενώ πήρα απο ένα φίλο δαγκάνες για αεριζόμενα φρένα, θα τα τοποθετήσω το επόμενο χρονικό διάστημα, λόγω υψηλού κόστους όλων των παραπάνω.
    Στη αλλαγή αμορτισέρ διαπιστώθηκαν:

    -Ξεχαρβαλωμένα bump stops αναρτήσεων , και λόγω αυτών τα αμορτισερ ήταν σε ΥΠΕΡαθλία κατάσταση.Αντικαταστάθηκα τελικά με KAYABA και καινούργια bump stops και σε πρώτη επαφή είμαι ικανοποιημένος, η απόσβεση λειτουργει τελεια και δεν κάνει θόρυβο ο οποίος πριν οφειλοταν στα σπασμενα bump stops.
    Το αυτοκίνητο σηκώθηκε ένα τσακ οπως είχε πέσει από τις χαλασμένες αναρτήσεις και είναι μια χαρά.
    --------------------------------------------------------------


    Γυρνόντας λοιπόν σπίτι με χαρά, ένα πρόβλημα έκανε την εμφάνιση του.
    Μιλάω για την κλειδαριά της μίζας,το κλειδί που έφερνε τρελά μέσα της, ώσπου τελικά να σκαλώσει με αναμένα λαμπάκια, να μη κουνιέται καθόλου και να αναγκαστω να βγάλω το πόλο της μπαταρίας για να μην μείνει με αναμένα λαμπακια. Μετέφερα το πρόβλημα μου στο ήδη υπάρχον thread με το συχνο αυτό πρόβλημα στα Ε36. Σας παρακαλώ όσοι γνωρίζεται το πρόβλημα απαντήστε εκει.


    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=18371
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Akis 330Ci : 03-04-15 στις 18:56

  10. #47
    Εγγραφή
    02-08-15
    Μηνύματα
    1
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή αλλαγη φρενων

    εγω παντως σε ενα 318ι ε36 καμπριο εβαλα δισκοπλακες brempo 57ευρω και τακακια τις textar 25 ευρω και ειμαι απολυτητα ευχαριστημενος το μονο θεμα που ειχα ηταν στην αρχη οτι για να στρωσουν εκανα καμια 150χλμ κατα τα αλλα μια χαρα.οσο για αναρτηση ειχα bistein κιτρινα και ελατηρια χαμηλωματος και ελαφρως καμπερομενο το αυτοκινητο πραγματικα ηταν τρενο περισυ αναγκαστηκα τα αλλαξα λογω οτι εβρισκα στο παρκιγκ μου και εβαλα μια ρυθμιζομενη 220ευρω μπορει να εχει καλυτερη ανεση αλλα δε στριβει οπως εστριβε

  11. The Following User Says Thank You to messie314 For This Useful Post:

    Akis 330Ci (03-08-15)

Σελίδα 5 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 345

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP