πουλας το μοτερ σου και βαζεις το προηγουμενο Μ43 για κανιβαλισμο ή υπερκυβιζεις το υπαρχον(νομιζω γινεται).
πουλας το μοτερ σου και βαζεις το προηγουμενο Μ43 για κανιβαλισμο ή υπερκυβιζεις το υπαρχον(νομιζω γινεται).
τούρμπο και πράσινα άλογα
Πόσα άλογα θες ??
Εάν διαθέτεις κάποια λεφτά μόνο από εξάτμιση μπορείς να κάνεις κάτι
Βγάλε προκαταλύτες ,βάλε έναν άλλο στην μέση και ένα τελικό ΄επώνυμο ..μην πειράζεις τίποτα άλλο , μετά................ μόνο three thirty !!
dark knight (21-07-14), Dermatis (21-07-14), nikos1400 (21-07-14)
αν βαλεις μοτερ v tec, περα απο το μην νομιμο....λογω ελειψης ροπης , ισως πηγαινει και χειροτερα.
αν βαλεις φουλ εξατμιση και '' δεν πειραξεις τιποτα αλλο''....παλι θα πηγαινεις χειροτερα.
Dermatis (23-07-14)
Στο βαλβετρονικ δεν έχω δει εφαρμογή τούρμπο και ξέρω ότι είναι δύσκολο.Κάποια στιγμή είχα δει στον σωλήνα ένα βιντεάκι με Ν42 δεν θυμάμαι καλά αν ήταν τούρμπο ή κομπρεσερ αλλά όπως και να ήταν μόνο ξερόγκαζα στο ρελαντί έδειχνε.Δεν νομίζω ότι έχει αξιόλογο potential καθώς και value for money ο Ν42 στο θέμα βελτίωση.Σαν 18αρης μπορείς να βάλεις έντερα από 2.0 να ελευθερώσεις εξάτμιση και να κάνεις πρόγραμμα.Στην εισαγωγή δεν πάσχει νομίζω και προτείνω μην επέμβεις.Προσωπικά (Ν42 Β20) έχω κάνει πρόγραμμα έβαλα τελικό 6κύλινδρο (πολύ πιο ελεύθερο) και δοκίμασα και φίλτρο (χοάνη μπαίνει) μέσα στο κουτί αλλά δεν πρόσφερε κάτι διακριτό-αντιθέτως χαμηλά ψιλοτεμπέλιαζε.Ο Καζάκος μου είπε ότι κάποια στιγμή είχαν κυκλοφορήσει και εκκεντροφόροι αλλά ψάξαμε και μαζί τελευταία και δεν βρήκαμε τίποτα.Ακόμα και να κάνεις οοοολα αυτά νομίζω ότι θα σου φύγουν πολλά για αυτό που θα πετύχεις.Και εγώ έχω σκεφτεί και ψάξει κατά καιρούς επειδή μ'αρέσει ο Ν42 σαν μοτέρ αλλά πάντα ο παρανομαστής ήταν εξακύλινδρος και χάλαγε η εξίσωση!
katsaraios (23-07-14), nikos1400 (23-07-14), tasos.kamv (23-07-14), Vassilis ///M (23-07-14)
Κομπρεσσορας υπηρχε σε βαλβοτρονικ ,γνωστο παλιοτερο θεμα συζητησης που κλειδωθηκε
Για αλλαγη μοτερ μονο αλλα θα σου ελεγα να το κανεις μονο αν κρατησεις το αμαξι αλλιως αστο ετσι μην το πειραζεις.....
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
Μαγκες απλα η' αλλαζουμε μοτερακι με 2200 η' καθομστε στα αυγα μας!!!Δυστυχως ερωτηθηκαν πανω απο 4-5 ανθρωποι της εταιριας κ εξουσιοδοτημενα καταστηματα κ η απαντηση ηταν η ιδια..Θα πορευτουμε μ αυτο που εχουμε η' οποιος εχει οικονομικη δυνατοτητα κουμπωνει αλλο μοτερακι!
γνώμη μου, Ν42Β18 να αντικατασταθεί με Μ54Β22 δεν αξίζει... στα χαρτιά ναι μεν η διαφορά φαίνεται μεγάλη, στην πράξη που έχω δει από φίλους στην παρέα η διαφορά δεν είναι τόσο μεγάλη... η κατανάλωση δε δυσανάλογη.. από 2.5άρι και άνω, ναι αξίζει... γνώμη μου πάντα και σε φιλικό κλίμα, ως κάτοχος Ν42Β20
Christopherk (29-07-14), dark knight (29-07-14), Dermatis (28-07-14), harris (29-07-14), nikos valvetronic (28-07-14)