Αρχικό μήνυμα απο
Panos 316T
καταρχήν υπάρχει η δυνατότητα να δυναμομετρούνται τέτοιου είδους αυτοκίνητα ; και τι εννοώ:
π.χ. έμαθα περιστατικό όπου κάτοχος Μ3 (με τα 400+) το πήγε σε δυναμόμετρο και έδειξε αν θυμάμαι καλά 280 αλογάκια.
Ο λόγος ήταν ότι, αφορούσε τους μπροστινούς τροχούς οι οποίοι ήταν ακίνητοι κατά την δυναμομέτρηση και για να γράψει όλα τα άλογα πρέπει να υπάρχει κύληση των μπροστά τροχών!
απΆ ότι μου ανέφεραν τα χουν ρυθμίσει έτσι από το εργοστάσιο (μάλλον για τις τρελίτσες).
μήπως ισχύει κάτι τέτοιο και δω;
υγ: ο πασίγνωστος του χώρου της δυναμομέτρησης του είπε να το γυρίσει στην αντιπροσωπεία και να απαιτήσει άλλο!
Τα Ε46 Μ3 και τα Ε39 Μ5 εχουν dyno mode το οποιο σεταρεται απο το GT1 και διαρκει μεχρι να σβησει το αυτοκινητο...Το 2001 ειχα μετρησει επιτυχημενα για πρωτη φορα Ε46 Μ3 στην Ελλαδα καθως αλλιως αφενος ο κοφτης μπαινει στις 5500 και αφετερου το αμαξι δουλευει σε αλλους χαρτες...(δλδ ακομα και σε ιδιες στροφες εχει αλλη αποδωση)Μεχρι τοτε,ακομα και τα περιοδικα δεν γνωριζαν πως μετριουνται τα αμαξια αυτα και βγαζανε λαθος συμπερασματα...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.