Και ποιος είναι αυτός που κάνει καλύτερο πρόγραμμα από τον ίδιο τον βελτιωτη που έχει ρίξει ώρες μελέτης για ένα κιτ?
Γενικά το θέμα tuning στην Ελλάδα είναι παααααααααρα πολύ πίσω, πλυν εξαιρέσεων όπου ο βελτίωσης έχει φάει χρόνο και χρήμα ο ΙΔΙΟΣ πάνω σε δικό του αμαξι.
Τα αμάξια των πελατών πάντα, μα πάντα, είναι τα πειραματόζωα για να εξερευνήσουν κάποια πράγματα και να αποκτήσουν εμπειρια.
Όπως το βλέπω εγώ πλέον με όλα τα Μαστοράκη που κυκλοφορούν, κανονικά πρέπει να πληρώνουν τον πελάτη που τους εμπιστεύεται το αμάξι τους για να ανοίγουν τα μάτια τους.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Bazil Van Sinner (24-02-14), deepBLUE (23-02-14), giannis z3 (23-02-14), Leonidas_E39 (23-02-14), Vassilis ///M (23-02-14), zaharias (23-02-14)
πολύ σωστά τα λες
γι αυτό ευτυχώς που υπάρχει κι η κονσέρβα.
μακάρι να υπήρχε και για το δικό μου κιτ
Για να μην δημιουργηθούν λανθασμένες εντυπώσεις, στην δική μου τοποθέτηση ESS υπήρχε μια ουσιαστική διαφοροποίηση:
Οταν τοποθετήθηκε το kit φορούσα εκκεντροφόρους schrick απο την ατμοσφαιρική βελτίωση που είχε προηγηθεί αλλά και μεγαλύτερη παταλούδα απο Dinan. To μοτέρ στρόφαρε καλύτερα ψηλά (σε σχέση με το "απλό" TS2). Υπήρχαν επίσης τοποθετημένα τα χταπόδια, καταλύτες, εξατμίσεις για να μπορεί να γίνει και TS2+ και TS3.
Συγκεκριμένα είχα ζητήσει απο την ESS στη Νορβηγία να μου στείλει πρόγραμμα προσαρμοσμένο για τους συγκεκριμένους εκκεντροφόρους (μου είχαν πεί οτι γινόταν). Ακολούθως, όταν μου έστειλαν το kit (TS2) μου έστειλαν και ένα "προσαρμοσμένο" για την περίσταση πρόγραμμα.
Οταν τοποθετήθηκε κάποιοι "ειδικοί" και κάποιος "επιστήμονας" απο μια παλιά "γειτονιά" όταν είδαν την δυναμομέτηρηση και το AFR μου έγραψαν οτι το μίγμα μου ήταν "σχετικά φτωχό" και οτι θα είχα πρόβλημα, ειδικά σε πίεση σε ψηλές RPM.
Πράγματι, ψηλά, σε αλλαγές στον κόφτη, το αμάξι έκανε ένα μικρό (αλλά αισθητό) κενό.
Ο Νορβηγός ανταποκρίθηκε στο αίτημά μου (αν και έλεγε οτι δεν θα υπήρχε "θέμα" ) και μου έστειλε διορθωμένο software το οποίο και τοποθετήθηκε και όλα καλά.
Εγώ όμως ήθελα κι 'άλλα ... (έτσι γίνεται συνήθως).
Τί μου θυμίζετε τώρα...
Μπήκε μικρότερη τροχαλία και επομένως έπρεπε να δοθεί πάλι διόρθωση στο πρόγραμμα.
Για να μην γράφω πολλά, μπήκαν και τα μεγαλύτερα μπέκ (με την προοπτική TS3) και έγινε επέμβαση-παρέμβαση στο πρόγραμμα απο τον Γιάννη Σάλια με την εποπτία του Δημήτρη Σκανδάλη.
Το αμάξι δούλευε με πίεση 8,75 psi (το TS2+ δουλευει στα 8,5 psi) και μετά απ'όλα αυτά... κατατέθηκαν πινακίδες.
Εκτοτε... "χειμερία νάρκη".
Προβλέπεται "ξύπνημα" αρχές Ιουλίου και τότε ευελπιστώ να μπορέσω -εστω για λίγους μήνες- να ξαναχαρώ το καμάρι μου.
Αν με ρώτάτε αν έχω αλλάξει γνώμη, ναι, αν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω, για το Ζ3, θα είχα μείνει στο TS2 και πολύ του ήταν για την συγκεκριμένη καρότσα.
Αν είχα Ζ4, θα πήγαινα για TS3 αλλά και με αλλαγές στις σχέσεις του κιβωτίου.
Πάντως η ESS κάνει άψογα τη δουλειά της σε ό,τι τυποποιημένο εξελίσει και προσφέρει.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη VanVIC : 31-05-14 στις 23:22
A8hnaios (01-06-14), andreas_R (02-06-14), BILL007 (01-06-14), chrisgiapz3 (01-06-14), deepBLUE (01-06-14), gant (01-06-14), katsaraios (01-06-14), Panos 316T (01-06-14), Vassilis ///M (01-06-14), zaharias (02-06-14), Χρίστος (01-06-14)
όπως ακριβώς τα έγραψα...