Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Θέμα: Με 3κύλινδρο η νέα 5αρα

  1. #1
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.952
    Thanked
    8056
    Rides
    3

    Προεπιλογή Με 3κύλινδρο η νέα 5αρα


    .................................................. .................................................. ............

    https://www.autotriti.gr/mobile/data...lt-_117547.asp

    Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 997D using Tapatalk
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PANOS-E60 : 27-03-14 στις 19:07

  2. The Following 8 Users Say Thank You to wheelman For This Useful Post:

    aristent (27-03-14), BILL007 (29-03-14), dark knight (28-03-14), doctore (28-03-14), gant (28-03-14), Panos 316T (27-03-14), Samaro (28-03-14), Vassilis ///M (27-03-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    γιατι τα λεει δυο φορες

  4. The Following User Says Thank You to Nino For This Useful Post:

    wheelman (27-03-14)

  5. #3
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.952
    Thanked
    8056
    Rides
    3

    Προεπιλογή



    Η BMW ετοιμάζει τη νέα γενιά της Σειρά 5 -η οποία θα είναι ελαφρύτερη από την υπάρχουσα- ενώ προβλέπεται να λανσαριστεί μέχρι το 2017, τροφοδοτούμενη ακόμα και από 3κύλινδρα μοτέρ 1,5 λτ.
    Μπορεί αυτήν την περίοδο να έχει πέσει λίγο περισσότερο βάρος στην ηλεκτροκίνηση και τη Σειρά «i», και ο καταναλωτής -σε ευρωπαϊκό επίπεδο- να βλέπει στην 3άρα ένα μοντέλο της μεγάλης κατηγορίας, αυτό, ωστόσο, δεν σημαίνει ότι οι άνθρωποι της BMW έχουν παραμελήσει την ναυαρχίδα που ακούει στο όνομα 5άρα. Απεναντίας, το καλοκαίρι του 2016 πρόκειται να μας παρουσιάσουν τη νέα της γενιά, ενώ από τις αρχές του 2017 αναμένεται το μοντέλο να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία.

    Σε γνώριμα σχεδιαστικά μονοπάτια
    Από τις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες, κατασκοπευτικές φωτογραφίες και τις έως τώρα πληροφορίες μας θα έλεγε κανείς ότι το σχεδιαστικό τμήμα της BMW μένει σε γνώριμα μονοπάτια, αφού οι εμφανισιακές διαφορές με το υπάρχον μοντέλο είναι μάλλον μικρές. Συγκεκριμένα, πιο μακρόστενα είναι τα μπροστινά φανάρια τα οποία πλέον ακουμπούν στα «νεφρά» της μάσκας που με την σειρά της είναι πιο τρισδιάστατη, στο πλάι ευδιάκριτη είναι η σχισμή της «αεροκουρτίνας» -μία λύση που υιοθετείται από τους αεροδυναμιστές του βαυαρικού οίκου, ενώ πιο πίσω ο προφυλακτήρας διαθέτει ένα μικρό «χειλάκι» (χαμηλά και παράλληλα στο έδαφος) προκειμένου η ροή του αέρα να είναι πιο ομαλή.

    Εκτεταμένη δίαιτα
    Ίσως να μην της φαίνεται εξωτερικά, άλλωστε οι διαστάσεις της δεν θα διαφέρουν από αυτές της υπάρχουσας γενιάς, ωστόσο η επόμενη BMW Σειρά 5 έχει υποστεί εκτεταμένη δίαιτα η οποία αναμένεται να έχει όφελος τόσο στην κατανάλωση, όσο και στα δυναμικά της οδηγικά χαρακτηριστικά. Για την ακρίβεια, θα είναι 100 κιλά ελαφρύτερη χάρη στην εκτεταμένη χρήση ελαφριών υλικών όμως αλουμίνιο, κάρμπον και μαγνήσιο, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες μας το 30% της μείωσης του βάρους θα προέρχεται από τα καθίσματα, τα υλικά στο εσωτερικό και τους τροχούς. Ωστόσο, σε καμία περίπτωση δεν θα γίνει στα ηχομονωτικά υλικά και έτσι το εσωτερικό θα είναι ακόμη πιο ήσυχο και απομονωμένο από τους εξωτερικούς θορύβους.

    Με 3κύλινδρο 1.500άρη κινητήρα
    Αν το έλεγες πριν 2-3 χρόνια, ότι δηλαδή η 5άρα θα φορά κάτω από το καπό της έναν 1.500άρη κινητήρα 3 κυλίνδρων, θα έλεγες μάλλον πως είναι ψέμα. Όμως, να, που και αυτά συμβαίνουν. Την ακριβή του ιπποδύναμη δεν την γνωρίζουμε, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας όμως θα φτάνει ακόμη και τους 200 ίππους! Πέρα από αυτόν, το 2015 θα δούμε και τη νέα γενιά των 2λιτρων 4κύλινδρων κινητήρων της του γκρουπ, ενώ στα 3 λίτρα αυτοί θα είναι 6κύλινδροι. Μάλιστα, τόσο οι 3κύλινδροι, όσο και οι τετρακύλινδροι κινητήρες θα μπορούν να τοποθετηθούν κατά τον εγκάρσιο ή τον διαμήκη άξονα, ενώ αξιοσημείωτο είναι πως το 60% των μερών των κινητήρων diesel και βενζίνης θα είναι κοινό προκειμένου να μειωθούν τα κόστη παραγωγής. Τέλος, σημειώστε πως η 5άρα θα διατίθεται για πρώτη φορά και ως Plug-in Hybridm το υβριδικό σύστημα της οποίας θα προέρχεται από την X5. Αμιγώς ηλεκτρικά θα μπορεί να κινηθεί για συνολικά 30 χιλιόμετρα.

    Προηγμένη τεχνολογικά
    Μέχρι το 2016 που θα παρουσιαστεί επίσημα πολλές θα είναι οι βελτιώσεις στο τεχνολογικό της κομμάτι. Ωστόσο, σίγουρο έως τώρα είναι πως η επόμενη γενιάς της Σειρά 5 θα διαθέτει αυτόματο κιβώτιο που σε συνδυασμό με το Navi θα επιλέγει την καταλληλότερη σχέση, κάμερα στο μπροστινό μέρος που θα «διαβάζει» το δρόμο, φώτα τεχνολογίας laser και πληθώρα ηλεκτρονικών που θα μεταβάλλουν τα οδηγικά της χαρακτηριστικά.

    Πηγή

  6. The Following 3 Users Say Thank You to wheelman For This Useful Post:

    aristent (27-03-14), BILL007 (29-03-14), Nino (27-03-14)

  7. #4
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.952
    Thanked
    8056
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nino Εμφάνιση μηνυμάτων
    γιατι τα λεει δυο φορες
    Χτύπησε ο δαίμων του τυπογραφείου Γιάννη

    Αν μπορεί κάποιος mod ας σβήσει/τροποποιήσει το αρχικό post
    μιάς και δέν πρόλαβα...

    Συγνώμη για την αναστάτωση
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη wheelman : 27-03-14 στις 19:02

  8. #5
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    τελεια....
    σε λιγο η σειρα 5 θα ακουγεται σαν το 107 της γυναικας μου.....

    επιλογη να το παραγγειλεις με δυο μοτερ υπαρχει ?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη compactM3 : 27-03-14 στις 19:07

  9. The Following 11 Users Say Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    A8hnaios (29-03-14), alexm (28-03-14), Bazil Van Sinner (29-03-14), dark knight (28-03-14), HLIAS - E36 (28-03-14), Konstantinos E60 (27-03-14), Leonidas_E39 (27-03-14), Ptboul (28-03-14), stef (27-03-14), Vasilis M3 (27-03-14), Βασιλης (29-03-14)

  10. #6
    Εγγραφή
    17-10-13
    Περιοχή
    Hellas
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    246
    Thanked
    434
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εχει και συνδεση με το ηχοσυστημα για να ''φωναζει'' παραπανω η μηχανη....

    ...πλακα πλακα ομως στο νεο ΜΙΝΙ η ''μοτερουκλα'' δουλευει ξυριζοντας κοντρες !!!!


    Και δεχεται και πολλαααααα ''σκαλισματα '' !

  11. #7
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    στο ΜΙΝΙ να το καταλαβω....
    στην 5αρα ομως.... λογικα το κενο στο χωρο της μηχανης θα το κανουν δευτερο χωρο αποσκευων ε ?

  12. The Following User Says Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    Ptboul (28-03-14)

  13. #8
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    2745
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    στο ΜΙΝΙ να το καταλαβω....
    στην 5αρα ομως.... λογικα το κενο στο χωρο της μηχανης θα το κανουν δευτερο χωρο αποσκευων ε ?
    όχι είναι για να παίρνεις μαζί σου και τον μηχανικό σου.

  14. The Following 5 Users Say Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (29-03-14), HLIAS - E36 (28-03-14), Ptboul (28-03-14), skaros (28-03-14), Βασιλης (29-03-14)

  15. #9
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    31
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Kάτι ακούστηκε για 2χρονο μοτέρ από καρτ 125cc 6τάχυτο...

    Έχουν ξεφύγει εντελώς...! Η αυτοκίνηση καταστρέφεται!!!
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

  16. The Following 3 Users Say Thank You to HLIAS - E36 For This Useful Post:

    Nick bmwlover (29-03-14), Ptboul (28-03-14), Βασιλης (29-03-14)

  17. #10
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο wheelman Εμφάνιση μηνυμάτων

    Εκτεταμένη δίαιτα
    Ίσως να μην της φαίνεται εξωτερικά, άλλωστε οι διαστάσεις της δεν θα διαφέρουν από αυτές της υπάρχουσας γενιάς, ωστόσο η επόμενη BMW Σειρά 5 έχει υποστεί εκτεταμένη δίαιτα η οποία αναμένεται να έχει όφελος τόσο στην κατανάλωση, όσο και στα δυναμικά της οδηγικά χαρακτηριστικά. Για την ακρίβεια, θα είναι 100 κιλά ελαφρύτερη χάρη στην εκτεταμένη χρήση ελαφριών υλικών όμως αλουμίνιο, κάρμπον και μαγνήσιο, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες μας το 30% της μείωσης του βάρους θα προέρχεται από τα καθίσματα, τα υλικά στο εσωτερικό και τους τροχούς. Ωστόσο, σε καμία περίπτωση δεν θα γίνει στα ηχομονωτικά υλικά και έτσι το εσωτερικό θα είναι ακόμη πιο ήσυχο και απομονωμένο από τους εξωτερικούς θορύβους.

    Αυτό για εμένα είναι όλη η είδηση, ότι δηλαδή το επόμενο από το τωρινό μοντέλο ΔΕΝ θα είναι μεγαλύτερο και ΔΕΝ θα είναι βαρύτερο.

    Έχουμε καταντήσει να οδηγούμε μικρομεσαία αυτοκίνητα τα οποία ζυγίζουν όσο ζύγιζαν οι θεριζοαλωνιστικές του 90 ξέρω γω.

    Μας έχουν ΠΡΗΞΕΙ με τις εκπομπές διοξειδίων του άνθρακα ( ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ) ενώ ΚΑΜΙΑ «οικολογικά» ευαίσθητη εταιρεία ΜΑ ΚΑΜΙΑ δεν έχει ανακοινώσει τα ποσά ενέργειας και υλικών τα οποία απαιτούνται
    1)για την κατασκευή των σύγχρονων μετακινούμενων σπιτιών, γιατί αμάξι πάνω από 1500 κιλά παύει να είναι αμάξι αλλά σπίτι
    2)την μετακίνηση των παραπάνω υλικών ανά τον κόσμο για την συναρμολόγηση τους σε αυτοκίνητο
    3)την μετακίνηση των αμαξιών αυτών ανά τον κόσμο για την τελική πώληση.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  18. The Following 7 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    120ie87 (29-03-14), Bazil Van Sinner (29-03-14), HLIAS - E36 (28-03-14), paganis (28-03-14), pilot (28-03-14), Ptboul (28-03-14), vagmag (29-03-14)

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP