το εκανε η daihatsu το charade gtti πριν 20+ χρονια , γιατι να μη μπορει με τη σημερινη τεχνολογια να το κανει και η ford?
η συνταγη για τον κινητηρα ειναι γνωστη. Σφυρηλατα ολα, και εφοδον δεν γινουν τσιγγουνιες στο R&D και στο τελικο προϊον τοτε δε θα σπασει ποτε.
τα προβλημα στα αμαξια των 2 τελευταιων γενεων ειναι τα ηλεκτρικα...
φυσικα υπαρχουν και τα opel opc που σου θυμιζουν οτι ακομα και μια μεγαλη αυτοκινητοβιομηχανια μπορει να κανει τσιγγουνιες στα μεταλλα του κινητηρα και ετσι να υπαρχουν πολλα σπασιματα...
τα ford ομως εχουν καλο ιστορικο αξιοπιστιας στα τουρμπατα