Σελίδα 17 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 71516171819 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 161 έως 170 από 185

Θέμα: transmission fault bmw e60

  1. #161
    Εγγραφή
    17-10-13
    Περιοχή
    Hellas
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    246
    Thanked
    434
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο scania124 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο το ξερω.....παει κομπλε με την αντλια!!!!!
    ΔΕΝ παει κομπλε με την αντλια, η αντλια ειναι το Νο 1, αυτο παει με το αριστερο φλοτερ και σε συγκριση με ενα γιαπωνεζικο π.χ. Honda εχει τα μισα λεφτα !

  2. The Following 2 Users Say Thank You to nikos bob For This Useful Post:

    aristent (30-01-14), scania124 (30-01-14)

  3. #162
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Θεσ/νίκη
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.294
    Thanked
    7813
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ακυρο το goodwill λοιπον. Αν όντως φταίει κατι απο το σασμαν και δεν είναι τελικά τα αμπερ αλλαξε το mechatronic με τα μισά λεφτά,εννοείται εκτός αντιπροσωπείας, και βγάλε και μια φωτο τα @@ σου να εχουν να τα βλέπουν.

  4. The Following User Says Thank You to Konstantinos E60 For This Useful Post:

    aristent (30-01-14)

  5. #163
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    7.727
    Thanked
    17904
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    συμφωνω για το mechatronic..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  6. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    aristent (30-01-14)

  7. #164
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    απο το πολυ "ιντερνετικο" ψαξιμο ,βρηκα οτι το συγκεκριμενο σασμαν μπαινει και σε Volkswagen και Audi!!!!

    κατοπιν πολλων προβληματων και με οδηγια απο την ιδια την εταιρια, να προτρεπει σε επεκταση της εγγυησης στα 100,000μιλια για το σασμαν μονο!!!

    https://etereman.com/blog/automatic-...-transmission/



    https://www.prlog.org/11758814-zf-6h...formation.html


    Ζητω συγνωμη που σας ζαλιζω και δεν παω στον Καζακο πχ. η σε καποιον αλλον να παρω 2η και 3η γνωμη,αλλα οπως εχω δηλωσει αυτη την εποχη μονο θεωρια θα κανω,......"πραξη" θα κανω μονο οταν (αν....) ξεκινησει η δουλεια μου,ωστε να μπορω να ανταποκριθω σε οτι κοστος ζητηθει,μικρο ή μεγαλο.


    Αυτο που παρατηρησα,ειναι οτι βαζοντας Ν(εκρα),το οχημα δουλευει ησυχα και δεν ακουγεται τιποτα,μολις ομως βαλω D ή R ξεκιναει ενας κραδασμος του στυλ οπως οταν ακουμπαει η εξατμιση στο σασι!!!....βεβαια στο δρομο αυτο δεν γινεται αντιληπτο!!!!

    Οσοι θυμαστε οτι εχω αλλαξει ψυγειο,μηπως λεω εγω τωρα,μιας και συνδεετε με το σασμαν για ψυξη των λαδιων,κατα την αντικατασταση "χαθηκαν" καποια λαδια και δεν συμπληρωθηκαν ποτε???....αποτελεσμα ολων των προβληματων???.....υπαρχει αραγε ηλεκτρονικη ενδειξη για την ποσοτητα που πρεπει να εχει μεσα???...θα αναβε καποια ενδειξη???....το overheating που ανεφερε ο Νικος Μποπ,μηπως προερχεται απο ελλειπη λιπανση????.......

    παντως δεν ειναι καλο που εχω κραδασμους.......
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 03-02-14 στις 13:27 Αιτία: λαδια οχι βαλβολινες.

  8. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    BILL007 (02-02-14)

  9. #165
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.228
    Thanked
    14130
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Άρα Άρη αν δεν υπήρχε κάποιος παράγοντας όπως ελλειπής λίπανση, δυστυχώς μιλάμε για αστοχία υλικού βάσει αυτού που πόσταρες



  10. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    aristent (03-02-14)

  11. #166
    Εγγραφή
    17-10-13
    Περιοχή
    Hellas
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    246
    Thanked
    434
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Υπαρχει διαδικασια μετρησης των λαδιων του σασμαν (λαδια & οχι βαλβολινες) και αυτη μπορει να γινει με διαγνωστικο γνησιο μπριζωμενο στο αμαξι, δοκιμη στο δρομο για ''εκμαθηση'' (αλλαγων) και συμπληρωμα ξανα οσο χρειαζεται, βεβαια ενας εμπειρος τεχνικος θα τα κανει ολα αυτα στο ανυψωτικο με μπριζωμενο το αυτοκινητο (επαναλαμβανω) ....αλλα με το ρευμα , τι εκανες ;
    Εχει ξαναεμφανισει ''fault'' or save mode ?

    Ξαναλεω : ''δεν ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ βλαβη σασμαν, αν δεν ελεγχθουν ολα τα άλλα''

  12. The Following 4 Users Say Thank You to nikos bob For This Useful Post:

    aristent (03-02-14), BILL007 (04-02-14), Konstantinos E60 (03-02-14), micz (03-02-14)

  13. #167
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    για την απαντηση Νικο!!!

    Με την μπαταρια δεν εκανα τιποτε,αλλα ουτε και κανενα ταξιδι εκανα για να ξαναπαρουσιαστει το fault και φυσικα ουτε εχει μπει σε save mode.


    Υποψιαζομαι σοβαρα,οτι εχω ελλειψη σε λαδια.....απορω γιατι δεν το τσεκαρε ή εστω να το αναφερει, καποιος απο τους τεχνικους που εχω επισκεφτει????!!!!.....ολοι για την μπαταρια ειχανε υποψιες,εκτος του τελευταιου που ηταν επισημος και "εβγαλε" οφ ολο το σασμαν!!!

    Επειδη πριν απο λιγο επισκεφτηκα και ρωτησα εναν πρωην τεχνικο υπαλληλο της BMW Λαρισας,που ανοιξε δικο του συνεργειο εξειδικευμενο εννοητε BMW,μου επιβεβαιωσε τις υποψιες μου για ελλειψη λαδιων στο σασμαν,αφου το ψυγειο μου βγηκε,μια φορα στα 6,000χιλ. για καποια επισκευη και ακομη μια φορα στα 40,000 χιλ. που αντικατασταθηκε με καινουργιο λογο του οτι τρυπησε!!!!

    ....,αρα καποια ποσοστητα θα λειπει σιγουρα,αφου ουτε μια στο εκατομυριο δεν εχει συμπληρωθει σταγονα στο σασμαν!!!!.....και να φανταστεις, την πρωτη φορα αυτος ο ιδιος εκανε την επισκευη!!!...αλλα τοτε ας υποθεσω οτι εμειναν στο κυκλωμα τα υγρα και χαθηκαν μονο καποια λιγα στο βαλε-βγαλε,αλλα την 2η φορα που εγινε αντικατασταση ψυγειου,θα ηταν πολυ μεγαλυτερες οι απωλειες!!!


    εν τω μεταξυ,μολις τωρα εχω επισημη απαντηση απο την BMW για το κοστος αντικαταστασης με εκπτωση!!!!
    ..... 3.695 ευρω!!!!

    .....αναλυτικα:3.370 ανταλλακτικα+325 εργασια......


    ελπιζω τωρα να με καταλαβαινετε, γιατι "ψαχνομαι" να βρω αλλη λυση......

  14. The Following 2 Users Say Thank You to aristent For This Useful Post:

    BILL007 (04-02-14), Leonidas_E39 (03-02-14)

  15. #168
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σκοτώθηκαν στην έκπτωση βλέπω.....

    Η φάση θέλει κάποιον γνώστη με μεράκι και υπομονή για ψάξιμο, πράγμα που σημαίνει ξεχνάς επίσημο bmw.

    Μακάρι να είσαι τυχερός να είναι κάτι απλό π.χ. λάδι.

  16. The Following 2 Users Say Thank You to friendgr For This Useful Post:

    aristent (03-02-14), tokiko (03-02-14)

  17. #169
    Εγγραφή
    17-10-13
    Περιοχή
    Hellas
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    246
    Thanked
    434
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    για την απαντηση Νικο!!!

    Με την μπαταρια δεν εκανα τιποτε,αλλα ουτε και κανενα ταξιδι εκανα για να ξαναπαρουσιαστει το fault και φυσικα ουτε εχει μπει σε save mode.


    Υποψιαζομαι σοβαρα,οτι εχω ελλειψη σε λαδια.....απορω γιατι δεν το τσεκαρε ή εστω να το αναφερει, καποιος απο τους τεχνικους που εχω επισκεφτει????!!!!.....ολοι για την μπαταρια ειχανε υποψιες,εκτος του τελευταιου που ηταν επισημος και "εβγαλε" οφ ολο το σασμαν!!!

    Επειδη πριν απο λιγο επισκεφτηκα και ρωτησα εναν πρωην τεχνικο υπαλληλο της BMW Λαρισας,που ανοιξε δικο του συνεργειο εξειδικευμενο εννοητε BMW,μου επιβεβαιωσε τις υποψιες μου για ελλειψη λαδιων στο σασμαν,αφου το ψυγειο μου βγηκε,μια φορα στα 6,000χιλ. για καποια επισκευη και ακομη μια φορα στα 40,000 χιλ. που αντικατασταθηκε με καινουργιο λογο του οτι τρυπησε!!!!

    ....,αρα καποια ποσοστητα θα λειπει σιγουρα,αφου ουτε μια στο εκατομυριο δεν εχει συμπληρωθει σταγονα στο σασμαν!!!!.....και να φανταστεις, την πρωτη φορα αυτος ο ιδιος εκανε την επισκευη!!!...αλλα τοτε ας υποθεσω οτι εμειναν στο κυκλωμα τα υγρα και χαθηκαν μονο καποια λιγα στο βαλε-βγαλε,αλλα την 2η φορα που εγινε αντικατασταση ψυγειου,θα ηταν πολυ μεγαλυτερες οι απωλειες!!!


    εν τω μεταξυ,μολις τωρα εχω επισημη απαντηση απο την BMW για το κοστος αντικαταστασης με εκπτωση!!!!
    ..... 3.695 ευρω!!!!

    .....αναλυτικα:3.370 ανταλλακτικα+325 εργασια......


    ελπιζω τωρα να με καταλαβαινετε, γιατι "ψαχνομαι" να βρω αλλη λυση......
    Για να μην επαναλαμβανομαι το γραφω (πιστευω) για τελευταια φορα :
    1) ελεγχουμε σωστα την ταση και το φορτιο της μπαταριας -οχι με βολτομετρα- αλλα με BAT Test,
    2)Σου εχω πει απο την αρχη νομιζω πριν γινει...σηριαλ... για overheating αφου το κανει σε διαδρομες με φουλ φορτιο (foul throtle) kaι μετα απο καποια χλμ . Αυτο και απο μονο του σημαινει πολλα που μονο γνώστες του αντικειμενου μπορουν να εντοπισουν και αυτοι υπαρχουν...ψαξτους.
    3)τελος -προσωπικη αποψη μου- αν δεν εισαι απολυτα σιγουρος μην κανεις τιποτα παραπανω αν δεν γινει κατι μονιμα προβληματικο, δεν ειναι τοσο απλο ακομα και ο ελεγχος λαδιων του αυτοματου κιβωτιου.
    Και τελος μην κατηγορατε αδικα τους ''επισημους'' γιατι ετσι κι αλλιως οσο προχωραει η τεχνολογια τοσο πιο κλειστα γινονται τα ''διαφορα κουτια''.

    Αλλιως παμε και βρισκουμε ολοι εναν σκαραβαιο και ενα 127 και δεν βαζουμε κατσαβιδι πανω του και κανουμε τον σταυρο μας πριν ξεκινησουμε...με 30χλμ/ω.

    ...παντως το gw...''δουλεψε''

  18. The Following 5 Users Say Thank You to nikos bob For This Useful Post:

    aristent (03-02-14), BILL007 (04-02-14), Konstantinos E60 (03-02-14), Leonidas_E39 (03-02-14), PANOS-E60 (03-02-14)

  19. #170
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο friendgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σκοτώθηκαν στην έκπτωση βλέπω.....

    Η φάση θέλει κάποιον γνώστη με μεράκι και υπομονή για ψάξιμο, πράγμα που σημαίνει ξεχνάς επίσημο bmw.

    Μακάρι να είσαι τυχερός να είναι κάτι απλό π.χ. λάδι.
    δεν ξερω ποση εκπτωση εγινε,αλλα υποθετω οτι εφτασε το 50%!!!
    ηξερα οτι μονο το σασμαν(ανακατασκευασμενο παντα)εχει κοστος κοντα στα 6,000 ευρω!!!.....βαλε και τα υπολοιπα.......λεω χωρις να εχω τσεκαρει επ'ακριβως......

    συμφωνω οτι θελει ψαξιμο,αν μη τι αλλο αξιζει τον κοπο με τετοιο κοστος,αλλα θα συμφωνησω με τον Νικος Μποπ οτι οι επισημοι επισκευαστες ,κατα καποιο τροπο,εχουν δεμενα χερια απεναντι στην τεχνικη διαγνωσης!!!

    Αλλιως ή θα κανουν του κεφαλιου τους,που τις περισσοτερες φορες ΔΕΝ τους βγαινει σε καλο,η θα κανουν αυτο που λεει η διαγνωση,αφου τους βοηθα απιστευτα!!!!

    .....ομως η διαγνωση στο "χαλασε",ακολουθει συνηθως την ενεργεια "βγαλε-αντικατεστησε"....δεν αφηνει περιθωρια για πειραματα.....αλλιως θελει εμπειρια και σιγουρια!!!

    .....φανταζεσαι να μου λενε "ναι μωρε η μπαταρια ειναι" 300ευρω!!!...."ναι μωρε τα λαδια ειναι" 450ευρω!!! ....αλλα τελικα "δυστυχως ειναι το σασμαν"??????......

    επιφυλασσομαι σε ολες τις εκδοχες προς το παρων.....




    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos bob Εμφάνιση μηνυμάτων
    .....
    1) ελεγχουμε σωστα την ταση και το φορτιο της μπαταριας -οχι με βολτομετρα- αλλα με BAT Test,......
    Αν δεν το εχεις δει,ειχα γραψει οτι τσεκαρα σε τεχνικο μεσο OBD και ειχα στον εγκεφαλο του σασμαν 12,2 βολτ, σε κατασταση ηρεμιας(σβηστο οχημα)....

    συμφωνα με τον τεχνικο,αυτο θα επρεπε να ειναι 12,5-12,9....εσυ τι λες???...ετσι ειναι???


    επισης, βαζοντας εμπρος την μηχανη, τσεκαρε και τον δυναμο ,ο οποιος ειχε ελαχιστες απωλειες, δινοντας 14,3 βολτ και πανω.....

  20. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    BILL007 (04-02-14)

Σελίδα 17 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 71516171819 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP