Εχω ένα auris, μοντέλο 10/11 το οποίο αγόρασα τον 10/12 από Γερμανία με 4.000 χλμ.
Τον ίδιο μήνα του έκανα το πρώτο sevice χωρίς να παρατηρηθεί κάτι.
Τον 10/13, με 13.000 χλμ του έκανα το δεύτερο sevice και παρατηρήθηκε έλλειψη λαδιού. Η στάθμη ήταν στην κάτω ένδειξη του δείκτη. Δηλαδή ένα λίτρο έλλειψη. Από την αντιπροσωπεία μου είπαν να το παρακολουθήσουμε και κάθε 1.000 χλμ να το πηγαίνω για μέτρηση.
Προχτές στα 900 χλμ το πήγα και διαπιστώθηκε πως έλλειπε 0,5 λίτρο.
Προσπάθησαν να μου πουν μπαρούφες του τύπου "φυσιολογικό" κλπ, όμως ύστερα από απαίτηση μου πήρα τελικά χαρτί όπου αναγράφεται η παρατήρηση. Τους ρώτησα τι κάνουμε τώρα και μου είπαν πως η μαμά TOYOTA θέλει τουλάχιστον ακόμη δύο μετρήσεις.
Τους είπα πως δεν κάνω πολλά χλμ και μέχρι τον 10/14 που λήγει η εγγύηση είναι σχεδόν αδύνατο να έχω κάνει 2000 χλμ.
Μου είπαν πως αφού το πρόβλημα καταγράφηκε από τον 1/14 δεν έχω πρόβλημα με την εγγύηση όποτε κι αν κάνω τα χλμ.
Σε επικοινωνία μου με άλλο εξουσιοδοτημένο μου είπαν πως πρέπει να έχω τελειώσει με τις μετρήσεις τον 6/14 για να προλάβω την εγγύηση.
Η εγγύηση λήγει τον 10/14.
Τι κάνω; Έχει τύχει σε άλλον τόση μεγάλη κατανάλωση σε καινούργιο αυτοκίνητο;
Επίσης, δεν ξέρω αν έχει σχέση αλλά το διάβασα σε άλλο θέμα, το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά σε μικρή επαρχιακή πόλη με σύντομες διαδρομές. Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ αύξηση ρελαντί που σημαίνει πως θέλει να κάνει καθαρισμό το dpf και η κατανάλωση μου είναι 7,0l/100 χλμ.
Μήπως τα λάδια τα τραβάει το φίλτρο στην προσπάθειά του να καθαρίσει;
Γενικά ο τρόπος αντιμετώπισης της αντιπροσωπείας είναι ο σωστός; Γιατί μου δημιούργησαν την εικόνα πως δεν πολυ ενδιαφέρονται αφού δεν το πήρα από αυτούς.
Στην αντιπροσωπεία που μίλησα τηλεφωνικά μου είπαν πως αφού δεν κάνω πολλά χλμ, θα έπρεπε η εδώ αντιπροσωπεία να θίξει από τώρα το θέμα στην TOYOTA ΕΛΛΑΣ για να αρχίσουμε από τώρα την διαδικασία αποκατάστασης της βλάβης (για την οποία δεν μου έχουν πει κουβέντα).