Σελίδα 4 από 4 ΠρώτηΠρώτη ... 234
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 35 από 35

Θέμα: [Z4]Πρόβλημα λαδιού ή όχι

  1. #31
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12383
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gupakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Thanks BILL!

    Τι συνιστάται σε αυτές τις περιπτώσεις; Προληπτική αντικατάσταση ή απλά περιμένεις μέχρι να χαλάσει; Φαντάζομαι αν 'χαιρετήσει' θα μείνει μόνιμα το λαμπάκι ανοικτό;

    Το βρήκα στο realoem (μάλλον):

    https://realoem.com/bmw/showparts.do...87&hg=11&fg=10

    Αυτό είναι (Νο 14); Θέλει πολύ δουλειά για αλλαγή;

    Ευχαριστώ!
    βγαίνει το κάρτερ και αλλάζεται, αφού σου ρουφήξει τα λάδια προηγουμένως. Εύκολο είναι, κανένα μισάωρο δουλειά περίπου.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    BILL007 (30-09-13), gupakos (30-09-13)

  3. #32
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10610
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Προσεξε να γινει καλη στεγανοποιηση

  4. The Following User Says Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    BILL007 (30-09-13)

  5. #33
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.228
    Thanked
    14131
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Άστον μέχρι να τα φτύσει...Έτσι κάνει. Στην αρχή εμφανίζεται αραιά και που και μετά κάποια στιγμή μένει μόνιμα.

    Ακριβώς το 14. Δεν θέλει πολύ δουλειά, αλλά θέλει προσοχή λόγω της φλάτζας (ο ring) που έχει. Αν δεν κάτσει σωστά θα έχεις διαρροή, οπότε ο μάστορας πρέπει να δώσει προσοχή σε αυτό.

    Άλλαξε τον σε κάποια αλλαγή λαδιών που θα κάνεις

    Edit με πρόλαβαν ο Κώστας και ο Πάνος για τα περι στεγανοποίησης
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 30-09-13 στις 17:14



  6. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    PANOS-E60 (30-09-13)

  7. #34
    Εγγραφή
    20-09-11
    Περιοχή
    Αθήνα
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    218
    Thanked
    243
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gupakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για να μην ανοίξω άλλο θέμα μία σχετική (ελπίζω) ερώτηση: σβήνοντας τη μηχανή (Ζ3 2.0) μου άναψε η κίτρινη ένδειξη για το λάδι.

    Ξαναβαζοντας μπρος, όλα καλά (λαμπάκι σβηστό) και από τότε έχω διανύσει 100 χλμ χωρίς πρόβλημα. Η στάθμη του λαδιού είναι οκ. Λέω να το πάω στο μηχανικό για να δει στον εγκέφαλο αν καταγράφτηκε κάτι, αλλά έχει κάποιος μία εξήγηση ή αν έχει παρόμοια εμπειρία.

    Μπορεί να μην είναι τίποτα έστω και αν το λαμπάκι άναψε, έστω και μία φορά;

    ΥΓ: τα λάδια έχουν αλλαχτεί πριν από 6,000 χλμ (βάζω σταθερά BMW 0W40). Επίσης κατανάλωση λαδιού δεν έχω δει ποτέ (όσο το έχω ~35k χλμ).
    Μήπως το αυτοκίνητο βρισκόταν σε κλίση (ανηφόρα/κατηφόρα έντονη); Εμένα, τις λίγες φορές που έχει ανάψει, το έχει κάνει όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο σε μεγάλη κλίση και μετά από άναψε-σβήσε επανέρχεται.

  8. #35
    Εγγραφή
    15-05-11
    Μηνύματα
    110
    Thanked
    66
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kostas1.6 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μήπως το αυτοκίνητο βρισκόταν σε κλίση (ανηφόρα/κατηφόρα έντονη); Εμένα, τις λίγες φορές που έχει ανάψει, το έχει κάνει όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο σε μεγάλη κλίση και μετά από άναψε-σβήσε επανέρχεται.
    Το φωτάκι άναψε καθώς πάρκαρα σε επίπεδο parking. Πάντως και εμένα μου είχε συμβεί αυτό που λες σε κατηφόρα, αλλά μετά από μερικά δευτερόλεπτα (αφού βρέθηκα σε ευθεία και το έσβησα/άναψα) όλα οκ.

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτηΠρώτη ... 234

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP