Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 8 από 8

Θέμα: Αναδρομή στο παρελθον....part4

  1. #1
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή Αναδρομή στο παρελθον....part4

    Είδα χθές βράδυ με τον μικρό το RUSH.
    Ενδιαφέρουσα στο σενάριο αλλά και στην σκηνοθεσία, αφου όπως γράφεται, ο ίδιος ο Λάουντα έκανε αρκετές επεμβάσεις και στα δύο.
    Συνάντησα και έναν όμως που είχα αρκετό καιρό να δώ. Ήταν μόνος του και στις 11 το βράδυ ήρθε όπως μου είπε, για ένα come back στον χρόνο.
    Μιλώ για τον πάλαι ποτέ και επί σειρά ετών, πρόεδρο του Α.Ο.Θ, Αντώνη Παρταλιό και κάτοχο νυν μιας πανέμορφης 2002tii.
    Τα είπαμε 4-5 λεπτά μέχρι να αρχίσει η προβολή και με αφορμή και την ταινία γύρισα πίσω κάτι δεκαετίες, τότε που ίσως οι περισσότεροι από δω μέσα δεν είχαν καν γεννηθεί.

    Έχω αναφερθεί παλιότερα, σε πρωτοκλασσάτους οδηγούς και υπεράριστα δυνατά αυτοκίνητα.
    (Σήμερα είδα ότι οι φώτος έχουν χαθεί. Με την πρώτη ευκαιρία θα τις βάλω πάλι στα αντίστοιχα ποστς).

    Αυτή την φορά ανεβάζω μερικές φώτος, παρμένες με μια πρωτόγονη zenit, στις αρχές του '80.



    και θέλω να πώ για τους δευτεραγωνιστές της παράστασης.
    Είναι αυτοί που δίχως την δική τους συμμετοχή, αγώνες δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν.
    Οι μικρομεσαίοι την ελληνικών αγώνων που με μοναδικό κίνητρο την αγάπη τους για το αυτοκίνητο η την μοτοσυκλέττα, άφηναν οικογένειες, δουλειές και έτρεχαν σε δοκιμαστικά η ξενυχτούσαν με φίλους μηχανικούς και μη, σε συνεργεία.
    Έτρεχαν σε αντιπροσωπείες λιπαντικών, ζαντών, ελαστικών, αμορτισέρ για να εξασφαλίσουν την οποιαδήποτε χορηγία με τα αυτοκόλλητα στα αυτοκίνητα τους.






    Το αγωνιστικό, ένα έσκορτ, ένα τογιότα, ένα καντετ, ένα ντάτσουν, ένα ρενώ, ένα φιατ..., πολλές φορές είχε γεννηθεί από 2-3 όμοια του.
    Ανέβαιναν - κατέβαιναν οι κινητήρες, δοκιμές επί δοκιμών με στοφάλους και εκκεντροφόρους, σασμάν και διαφορικά.
    Άλλαζαν σε ένα μόνο 24ωρο, τα ντελόρτο και τα βέμπερ, μέχρι να βρεθεί η χρυσή τομή απόδοσης και βασικής αξιοπιστίας. Το μόνο που δεν ήθελε ψάξιμο ήταν η εξάτμιση, γιατί απλά δεν υπήρχε.



    Ένα άλλο θέμα και αρκετά δαπανηρό ήταν τα ελαστικά.
    Πολλοί αγώνες ήταν μικτοί οπότε το κόστος για χωμάτινα και ασφάλτινα μαζί ανέβαινε.
    Βρίσκονταν όμως λύσεις, τουλάχιστον για ασφάλτινα με μιά βόλτα από όλα τα λαστιχάδικα για μεταχειρισμένα, Όσο φαγωμένα τόσο καλύτερα, ήταν και σλικ. Αρκεί στον αγώνα να μη είχε βροχή, τότε τα πράγματα γίνονταν επικύνδυνα.



    Σε όλα λοιπόν εύκολα η δύσκολα θα δίνονταν μια λύση, αρκεί το πάθος για την συμμετοχή.
    Όλα για την χαρά την στιγμή που θα ήσουν πάνω στην ράμπα και περίμενες να κατεβάσει ο αλυτάρχης (βλέπε Alexm) την καρό σημαία.



    Τεράστιος ο άθλος του τερματισμού, αφού τις περισσότερς φορές έρχονταν η εγκατάλειψη από διαλυμένο διαφορικό, σπασμένη ανάρτηση, τρύπιο ψυγείο, η έλλειψη εφεδρικών τροχών, μετά από 1-2 άτυχα κλαταρίσματα.

    Φρεσκοπλυμένοι μετά τον αγώνα, το βράδυ στο τότε μπαράκι του Α.Ο.Θ. τα πειράγματα, τα ψέμματα και οι υπερβολές έπαιρναν και έδιναν μεταξύ μπύρας και ουίσκυ.



    Υ.Γ. Πίσω απ τις φώτο υπάρχουν τα ονόματα, αλλά νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος να αναφερθούν.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  2. The Following 17 Users Say Thank You to gant For This Useful Post:

    alexm (20-11-13), aristent (01-10-13), Bazil Van Sinner (29-11-13), BILL007 (20-11-13), doctore (01-10-13), imolarot (01-10-13), katsaraios (01-10-13), Leonidas_E39 (22-11-13), nikos1400 (02-10-13), Nino (19-11-13), oldcarskickass (21-11-13), paganis (01-10-13), Panos 316T (19-11-13), PANOS-E60 (01-10-13), pilot (01-10-13), VanVIC (29-11-13), Vassilis ///M (01-10-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    7.728
    Thanked
    17904
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    καλά δεν είπαμε θα πάμε παρέα να το δούμε?




    ελα για καφε 6μιση κρηνη..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  4. #3
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλά δεν είπαμε θα πάμε παρέα να το δούμε?




    ελα για καφε 6μιση κρηνη..
    Και ποιός είπε πως δεν το ξαναβλέπω.
    Αρκεί η παρεά, no problem.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  5. The Following 3 Users Say Thank You to gant For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (22-11-13), ntinos (01-10-13), pilot (01-10-13)

  6. #4
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βρέθηκα σήμερα το πρωί στο πρωην πατρικό που είναι εδώ και μια δεκαετία πολυκατοικία και ψάχνοντας για κάτι στην υπόγεια αποθήκη, βρήκα ανάμεσα σε παροπλισμένα βιβλία και τεύχη των 4τροχών, το παρακάτω.
    Θυμάμαι ότι το χα δει πριν 35 χρόνια στην βιτρίνα ενός βιβλιοπωλείου στο κέντρο της Χαλκίδας. Το χα ξεφυλίσει πρόχειρα μου άρεσε, είπα Ρερλ είναι αυτός και το αγόρασα.
    120 σελίδες με πολλές φωτογραφίες για την σωστή οδήγηση στο Α' μέρος και τα μυστικά της αγωνιστικής γραμμένα απ τον μεγάλο Ρερλ.





    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gant : 19-11-13 στις 15:51
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  7. The Following 14 Users Say Thank You to gant For This Useful Post:

    A8hnaios (29-11-13), alexm (20-11-13), Bazil Van Sinner (29-11-13), BILL007 (20-11-13), bill_m3 (19-11-13), chrisgiapz3 (21-11-13), doctore (20-11-13), katsaraios (20-11-13), Konstantinos E60 (19-11-13), Nino (19-11-13), Panos 316T (19-11-13), PANOS-E60 (19-11-13), pilot (19-11-13), VanVIC (21-11-13)

  8. #5
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν και παρουσιάστηκε το μακρινό 1975 σαν η πρώτη σειρά 3, αντικαταστάτης της 02 και υπήρξε στην παραγωγή μέχρι το 1982-83, εν τούτοις επισκιάστηκε σε ένα μεγάλο μέρος απ την νεότερη Ε30, αφού στο σασσί αυτής κτίστηκε η πρώτη Μ3 και ξεχάστηκε αρκετά γρήγορα παρά τα 8 χρόνια που έμεινε στην παραγωγή.
    Πρόκειται για την Ε21 και παρά τα 40 σχεδόν χρόνια της πρώτης, κυκλοφορούν ακόμη αρκετές στους δρόμους.
    Κάτοχος μια τέτοιας ήμουν κι εγώ για 20 ολόκληρα χρόνια, η οποία πουλήθηκε το 2003 έναντι 2000ε και τελευταία φορά που την είδα πριν 4 χρόνια, ήταν αξιοπρεπέστατη, εκτός μερικών καγκουριών του νυν ιδιοκτήτη της.


    Θυμήθηκα λοιπόν πως και αυτή έχει γράψει την δική της ιστορία στους αγώνες και μάλιστα σημειώνοντας αρκετές επιτυχίες.
    Το πρότζεκτ ξεκίνησε απ την μαμά BMW, όταν κατάλαβε πως οι βαριές πλέον 3.0 CSL δύσκολα τα έβγαζαν πέρα μρ τα FORD και PORCHE της εποχής στο WRC και στο DTM .
    Πήραν λοιπόν το σκάφος της νέας 3αρας τότε, το ελάφρυναν στα μέρη που μπορούσαν με χρήση αλουμινίου, το έδεσαν στα ευαίσθητα σημεία καταπονήσεων και του ρίξαν ένα μοτέρ λιγότερο από 1500κ.ε από την formula2, τουρμπίζοντας το.
    Η νέα BMW Group5 ήταν γεγονός με βάρος 750 κιλά και ιπποδύναμη 300HP στις 9.259σ.α.λ.

    Η αποκαλούμενη και "flying brick" (ιπτάμενο τούβλο), λόγω του τετραγωνισμένου σχήματος της.


    Αργότερα ο Schnitzer για να είναι PERISS;OTEROανταγωνιστικός των PORCHE που σάρωναν, παρουσίασε μιά βελτιωμένη έκδοση με 380HP.


    Η μαμά BMW δεν έμεινε με σταυρωμένα τα χέρια, παρουσιάζοντας την δική της εκδοχή με ιπποδύναμη στα 400HP ΣΤΙς 9400 σ.α.λ.


    Αργότερα πουλήθηκε και σε ιδιώτες αγωνιζόμενους σαν κιτκαρ, φθάνοντας με διαφορες βελτιώσεις τους 560HP από 1400 κ.ε.


    Τέλος το 1983 με το μοτερ αυτό στα 1000HP και σε μερικούς αγώνες στσ 1300HP, στο σασί της BRABGHAM BMW F1, Ο βραζιλιάνος Νέλσον Πικέ κέρδισε τον παγκόσμιο τίτλο. στην Φ1
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gant : 21-11-13 στις 10:17
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  9. The Following 11 Users Say Thank You to gant For This Useful Post:

    A8hnaios (29-11-13), alexm (20-11-13), aristent (21-11-13), Bazil Van Sinner (29-11-13), BILL007 (20-11-13), doctore (20-11-13), giannis_compact (21-11-13), katsaraios (20-11-13), Nino (21-11-13), PANOS-E60 (21-11-13), pilot (21-11-13)

  10. #6
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πολυ καλο ειδικα το τελευταιο με την Ε21 Γιωργο,πραγματικα αυτη η "καροτσα" ξεχαστηκε οπως ειπες αλλα προσπαθησαν να την κρατησουν ζωντανη με τις βελτιωσεις ..

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  11. The Following User Says Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    gant (21-11-13)

  12. #7
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αξεπέραστος ο καδενάτος Μ10! Μακράν ο πιο αξιόπιστος κινητήρας της BMW!

  13. The Following 2 Users Say Thank You to giannis_compact For This Useful Post:

    A8hnaios (29-11-13), BILL007 (29-11-13)

  14. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.232
    Thanked
    14135
    Rides
    1

    Talking

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο giannis_compact Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αξεπέραστος ο καδενάτος Μ10! Μακράν ο πιο αξιόπιστος κινητήρας της BMW!
    Ειδικά Γιάννη αμα τον συνδιάσεις έτσι

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 29-11-13 στις 17:55



  15. The Following 3 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    aristent (29-11-13), Bazil Van Sinner (29-11-13), gant (29-11-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP