λογω των ιταλων κατασκευαστων εξωτικων αυτοκινητων οπως φεραρι,λαμπο,μαζερατι κτλ νομιζουν οτι τα αυτοκινητα μαζικων κατασκευαστων μοιραζονται αυτη την <αυρα> στις επιδοσεις,στη σχεδιαση,στη μοναδικοτητα κτλ.βεβαια αυτο ειναι καθαρα δικη τους επινοηση- πεπεοιθηση και τους ωθει σε ακυρες συγκρισεις και σε <φαντασιωσεις>.υπαρχουν μαλιστα αρκετα πουντο και φιατ κουπε με αυτκολλητα φεραρι
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dark knight : 24-09-13 στις 19:56
Παλια οι ιταλοι σου διναν αμαξι σειρας και ειχε αερα αυτοκινητου αλλης κατηγοριας.
Ειχε κινηση στο σωστο αξονα, ειχε ψαγμενη αναρτηση κλπ κλπ κλπ.
Παραδειγματα παρα πολλα, σαν το σουπερ μιραφιορι, τη τζουλιετα τη γκε τε βε...
Και πιο παλια οπως η τζουλια και η veloce...
Και πιο προσφατα οπως η ιντεγκραλε.
Μιλαμε για εργαλεια που στεκοντουσαν διπλα απο κτηνη της αυτοκινητοβιομηχανιας(porsche-ferrari) και ειχαν τον τσαμπουκα να δηλωσουν παρων.
Αυτα συνεβαιναν αλλες εποχες βεβαιως και προφανως οι απανταχου ιταλοφιλοι εχουν μεινει εκει.
Σημερα η fiat φτιαχνει αδιαφορα μεσα μεταφορας αμφιλεγομενης αξιοπιστιας, η alfa χτυπησε στο κεφαλι και επαθε αμνησια ενω η lancia νομιζει οτι δινοντας επιχρυσο περιτυλιγμα θα πουλησει ακριβα το φιατ που κρυβει μεσα της. Τον κουκο αηδονι σα να λεμε.
Αυτα ειναι τα καθημερινα ιταλικα αμαξια.
Δυστυχως πεθαμενα.
Ας ελπισουμε να βγει καλη η 4c μπας και ονειρευτουμε κανενα ιταλικο περα απο ferrari-maserati.
Γιατι τα υπολοιπα ειναι ειτε κουβαδες, η γερμανικα(audi για την ακριβεια).
Παλια γινοταν αυτο που λες με αντιτιμο την αξιοπιστια.με τελευταιο απογονο την ιντεγκραλε κατ εμε.εδω και πολλα χρονια εχει σταματησει αυτο αλλα οπως ανεφερα και πριν πολλοι συνεχιζουν να δικαιολογουν την ανωτεροτητα ;;των ιταλικων αυτοκινητων λογω συγγενειας με τα ιταλικα υπεραυτοκινητα.εξου τα αυτοκολλητα και οι φαντασιωσεις.
Παρτε και το εν λογω βιντεο που σας ελεγα.Εν το μεταξυ βγαλαν και καινουργια ειδηση τωρα.Βρηκε ο αλλος ενα βιντεο στο youtube με ενα πουντο που περναει Μ6 και ξερετε....Τα κλασικα.Απλα διαβαστε αν μπορειτε λιγο τα σχολια!!!
σου είπα δεν αξίζει καν να προσπαθείς να τους βάλεις μυαλό..όταν μεγαλώσουν θα μάθουν, έτσι πάει το πράγμα! όταν δεν υπάρχει παιδεία και το μόνο που έχει σημασία είναι η ταχύτητα στην ευθεία(για λίγες δεκάδες μέτρα βασικά) αυτά συμβαίνουν..μην ασχολείσαι καν..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Κανά καλό Ε46 Μ3 ρε παιδιά??? Απ το forum βρέθηκε ένα καλό silver gray αλλα δυστηχώς ηταν cabrio !!!Μου ρθε πάλι έτσι στη τρέλα μου... με αφορμή βέβαια σήμερα ανεβένοντας την κύμης προς Πλαπούτα κατέβενε προς Γαλάτσι ένα silver gray coupe...
To Σάββατο περάσαμε ΚΤΕΟ. Στο φύλλο ελέγχου μου είχε Ολικό Βάρος με οδηγό και 1/4 βενζίνη 1638kg. Πώς το βλέπετε? Αναμενόμενο?
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
1570 ανακοινώνει η Bmw για άδειο ή για 90% καύσιμο και έρμα 75kg με βασικό εξοπλισμό?
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]