Εδω κ αρκετο καιρο ακουγα στο ρελαντι,αλλα κ μετα το σβησιμο του κινητηρα για 5-6 δευτερολεπτα,ενα τακ-τακ απο τον χωρο του κινητηρα,ομως δεν ειχα δωσει κ πολυ σημασια καθοτι ηξερα οτι ο Ν43Β16 ντιζελοφερνει αρκετα στο ρελαντι αλλα ειχα παρατηρησει και αυξημενη καταναλωση ακομα κ σε ταξιδι με πολυ νορμαλ ταχυτητες!!!Ετσι λοιπον δεν αντεχα αλλο να το ακουω αυτο και εκατσα να προσπαθησω να προσδιορισω απο που προερχοταν αυτος ο σπαστικος ηχος...Στην αρχη νομιζα οτι ηταν η πεταλουδα κ οτι ηθελε ενδεχομενως καθαρισμα,αλλα απ'οτι διαπιστωσαμε αργοτερα οταν το πηγα στο συνεργειο,ο ηχος αυτος δεν προερχοταν απο την πεταλουδα καθοτι καθαριστηκε και κ ο ηχος επεμενε!!!Το βαλαμε κ στο διαγνωστικο το οποιο ομως δεν εδειξε τπτ...
Τελικα αυτο το τακ-τακ προερχεται απο το μοτερ ρυθμισης αερα στην πολλαπλη εισαγωγης,το οποιο μαλλον κολλαει,και ειναι το υπ'αριθμον 17 οπως φαινεται παρακατω
https://www.realoem.com/bmw/showpart...11&fg=40&hl=19 και στο οποιο αποδιδω την αυξημενη καταναλωση,κ ενδεχομενως να μην παρεχεται το σωστο μειγμα στον κυλινδρο,με αποτελεσμα μειωμενη αποδοση κινητηρα,ακομη κ στο ελαχιστο!!!Θελω να πω ομως,οτι δεν εχω παρατηρησει κατι αλλο στο αμαξι,πλην αυτων που ανεφερα.
Το κοστος του κυμαινεται στα 180-200 ευρω περιπου,απ'οτι ενημερωθηκα.
Οπως κ να εχει,θα γινει αντικατασταση του αμεσα!!!
Καλη συνεχεια να εχουμε,χωρις το παραμικρο προβλημα