Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 19 από 19

Θέμα: ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

  1. #11
    Εγγραφή
    10-01-10
    Περιοχή
    Αθηνα, Leeds
    Μηνύματα
    332
    Thanked
    1129
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Skyline_IS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Mα δεν ειναι μονο αυτο.Πως να μαθω ξενη γλωσσα (αγγλικα,γερμανικα ή γαλλικα) οταν ακομα δν μαθαινω σωστα νεο ελληνικα?

    Φροντιστηριο,φροντιστηριο για κατι το οποιο επρεπε να μαθεις στο σχολειο.Ας το καταργησουν να πηγαιναμε τουλαχιστον το πρωι για καφε ή μπουγατσα
    Πιστεψε με πιο αποτελεσματικο θα ταν.... ειδικα στην 2οβαθμια εκπαιδευση ΔΕΝ μαθαινει απολυτως τιποτα το παιδι στο σχολειο...
    τι να μαθει οταν ο καθηγητης ξερει οτι θα τα μαθει στο φροντηστηριο το απογευμα? δεν ασχολουνται καν...

    Δημοσια δωρεαν παιδεια... οπως λεμε....
    δημοσια υγεια...
    δημοσια εργα....
    δημοσιοι αυτοκινιτοδρομοι
    δημοσιο ελλειμα....

    οτι εχει την λεξη "δημοσιο" μπροστα στην ελλαδα ειναι καταδικασμενο....



    χίμαιρα, δεινὸν ἀποπνείουσα πυρὸς μένος αἰθομένοιο (Ιλιάς Ζ 182)

  2. #12
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.123
    Thanked
    23228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πριν την παιδεια υπαρχει η αγωγη.

  3. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    Thomelef (22-03-10)

  4. #13
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.123
    Thanked
    23228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Για να γίνω πιό ξεκάθαρος και επειδή έχουμε χάσει πλέον το νόημα των λέξεων και των εννοιών σε αυτή τη χώρα, ο Πλάτωνας δεν ήταν ένας ακόμα μ^λάκας που έλεγε ότι του κατέβαινε στην γκλαβα.

    Δεν έπαιζαν διάλογοι του στυλ

    Αλκιμένης - Πλάτωνα, μες ρε μαν τίποτα για τα παιδιά
    Πλάτωνας - Ελα ρε Bro, να περπατήσουμε στις ελιές και να τα πούμε
    Αλκιμένης - Μπουμ τσικ τσικ μπουμ τσικ τσικ Γιο Μαδαφάκας, ακούστε τον φίλο μου τον Πλάτωνα που έχει να ριμάρει, και να σας πεί για Αγωγή και τη Μαδαγασκάρη Γιο Γιου μπουμ τσικ τσικ.

    Οι Ελληνες έχουν γίνει ζώα.
    Ζώα εντελώς.

    Και για αυτό φταίει μια κάστα που ονομάζεται παπαδαριό.
    Το παπαδαριό έχει κλείσει έναν κύκλο μάθησης και μόρφωσης σε ένα μπουκάλι και τον έχει πετάξει στα σκουπίδια.
    Πάνω του έχτισε μια αυτοκρατορία βασισμένη στο φόβο της κολάσεως, με έναν εκδικητικό θεό και μια απολυταρχική διακυβέρνηση των ανθρώπων που όμοιά της δεν υπήρξε ούτε τον μαύρο μεσαίωνα.

    Λέω ότι οι Ελληνες είναι ζώα γιατί η αγωγή είναι ιδιαίτερο γνώρισμα των ανθρώπων.
    Τα ζώα διαμορφώνονται μόνα τους, με την αυτόματη εξέλιξη. Αυτό συμβαίνει στον νεοΕλληνα.

    Από τα αρχαία χρόνια μπορούμε να δούμε διάφορες μεθόδους αγωγής στις κοινωνίες των Ελλήνων. Στη Σπάρτη η αγωγή των πολιτών είχε σκοπό τη δημιουργία καλών Σπαρτιατών, γενναίων πολεμιστών.
    Στην Αθήνα σκοπός της αγωγής ήταν ο "καλός καγαθός" πολίτης.
    Στη βυζαντινή εποχή ο σκοπός ήταν η διαμόρφωση "του μάρτυρος".
    Ενα κορμί γεμάτο στερήσεις, χωρίς μόρφωση, χωρίς έρωτα, χωρίς περιουσία, φτιαγμένο να υπομένει τα βάσανα που του έδινε ο καλός θεούλης.
    Προγραμματισμένο να υπακούει χωρίς να αντιδρά, προγραμματισμένο να δέχεται χωρίς να σκέφτεται.

    Η παιδεία που είναι το επόμενο στάδιο, συρρικνώθηκε στο Πάτερ Ημών και στο Πιστεύω και οτιδήποτε σημαντικό καταβαραθρώθηκε στο βωμό της όποιας ηθικής.

    Εκεί έγινε το έγκλημα και αυτό πληρώνουμε.

    Από τη στιγμή που η αγωγή πέρασε στα χέρια των θεολόγων εκεί χάθηκε και η έννοιά της.

  5. The Following 6 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    Dioskouroi (22-03-10), gant (22-03-10), Monsta (22-03-10), paganis (22-03-10), Ptboul (22-03-10), Thomelef (22-03-10)

  6. #14
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    πολυ σωστα...

  7. #15
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Snoopy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για να γίνω πιό ξεκάθαρος και επειδή έχουμε χάσει πλέον το νόημα των λέξεων και των εννοιών σε αυτή τη χώρα, ο Πλάτωνας δεν ήταν ένας ακόμα μ^λάκας που έλεγε ότι του κατέβαινε στην γκλαβα.

    Δεν έπαιζαν διάλογοι του στυλ

    Αλκιμένης - Πλάτωνα, μες ρε μαν τίποτα για τα παιδιά
    Πλάτωνας - Ελα ρε Bro, να περπατήσουμε στις ελιές και να τα πούμε
    Αλκιμένης - Μπουμ τσικ τσικ μπουμ τσικ τσικ Γιο Μαδαφάκας, ακούστε τον φίλο μου τον Πλάτωνα που έχει να ριμάρει, και να σας πεί για Αγωγή και τη Μαδαγασκάρη Γιο Γιου μπουμ τσικ τσικ.

    Οι Ελληνες έχουν γίνει ζώα.
    Ζώα εντελώς.

    Και για αυτό φταίει μια κάστα που ονομάζεται παπαδαριό.
    Το παπαδαριό έχει κλείσει έναν κύκλο μάθησης και μόρφωσης σε ένα μπουκάλι και τον έχει πετάξει στα σκουπίδια.
    Πάνω του έχτισε μια αυτοκρατορία βασισμένη στο φόβο της κολάσεως, με έναν εκδικητικό θεό και μια απολυταρχική διακυβέρνηση των ανθρώπων που όμοιά της δεν υπήρξε ούτε τον μαύρο μεσαίωνα.

    Λέω ότι οι Ελληνες είναι ζώα γιατί η αγωγή είναι ιδιαίτερο γνώρισμα των ανθρώπων.
    Τα ζώα διαμορφώνονται μόνα τους, με την αυτόματη εξέλιξη. Αυτό συμβαίνει στον νεοΕλληνα.

    Από τα αρχαία χρόνια μπορούμε να δούμε διάφορες μεθόδους αγωγής στις κοινωνίες των Ελλήνων. Στη Σπάρτη η αγωγή των πολιτών είχε σκοπό τη δημιουργία καλών Σπαρτιατών, γενναίων πολεμιστών.
    Στην Αθήνα σκοπός της αγωγής ήταν ο "καλός καγαθός" πολίτης.
    Στη βυζαντινή εποχή ο σκοπός ήταν η διαμόρφωση "του μάρτυρος".
    Ενα κορμί γεμάτο στερήσεις, χωρίς μόρφωση, χωρίς έρωτα, χωρίς περιουσία, φτιαγμένο να υπομένει τα βάσανα που του έδινε ο καλός θεούλης.
    Προγραμματισμένο να υπακούει χωρίς να αντιδρά, προγραμματισμένο να δέχεται χωρίς να σκέφτεται.

    Η παιδεία που είναι το επόμενο στάδιο, συρρικνώθηκε στο Πάτερ Ημών και στο Πιστεύω και οτιδήποτε σημαντικό καταβαραθρώθηκε στο βωμό της όποιας ηθικής.

    Εκεί έγινε το έγκλημα και αυτό πληρώνουμε.

    Από τη στιγμή που η αγωγή πέρασε στα χέρια των θεολόγων εκεί χάθηκε και η έννοιά της.
    απο την στιγμη που εγινε το'' υπουργειο παιδειας και θρησκευματων''....χαθηκε ισως η εννοια την παιδειας με την βαθυτερη το εννοια!

  8. #16
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μονο θλιψη ,μπορω να νιωσω με την σημερινη κατασταση...καποτε ισως ενιωθα κατι ξεχωριστο ως ελληνας....δυστηχως ομως, παει και αυτο...ξεπεσμος..

  9. #17
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    O Παυλος Τσιμας ειχε κανει πριν λιγο καιρο ενα ντοκυμαντερ στο Μεγκα με θεμα τη δημοσια παιδεια στη Φιλανδια σε συγκριση με της Ελλαδας. Εξαιρετικο!

    Εμενα μου εμεινε πιο πολυ απο ολα το ''Τα περισσότερα ελληνόπουλα πάνε άκεφα σε άθλια δημόσια σχολεία, που μοιάζουν σαν γκαράζ αυτοκινήτων. Θα συναντήσουν δασκάλους, στην πλειονότητά τους σκυθρωπούς και δίχως όρεξη...'' Απιστευτη εικονα στο μυαλο μου...

  10. #18
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    απο την στιγμη που εγινε το'' υπουργειο παιδειας και θρησκευματων''....χαθηκε ισως η εννοια την παιδειας με την βαθυτερη το εννοια!
    Βασικά από την στιγμή που το << θρησκευμάτων >> αντιπροσωπεύει τους μαυρορομπίτες κληρικούς μας, και όχι αυτό που λέει η λέξη δηλαδή το ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ. (μη μπλέκουμε την θρησκεία με αυτούς που την αντιπροσωπεύουν).

    Όσο για το άλλο, εγώ είμαι σίγουρος ότι με τη νοοτροπία μας ακόμα και το 17% του ΑΕΠ να δίναμε στην παιδεία τα ίδια κόπρανα θα ήμασταν.

    120 εργάσιμες το χρόνο μεγάλη δουλειά!!!!

    Κρίμα γιατί και τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ μας χρόνια είναι ΚΑΙ τίποτα δημιουργικό δεν αποκομίζουμε από εκείνη την ηλικία, ΤΙΠΟΤΑ όμως.-

    Τώρα να πω τι θα μπορούσαμε να κάνουμε;
    Πιστεύω είμαι πολύ μικρός ακόμα (σε γνώσεις) αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είναι να αλλάζεις ένα θεσμό από την κορυφή. Όπως αυτό που γίνεται τα τελευταία 15 χρόνια που αλλάζουν ΜΟΝΟ τα πόσα μαθήματα θα δίνουμε στην Γ λυκείου.

    Ή νομίζει κανείς ότι κερδίζει - παίρνει κάποιο εφόδιο από το Πολυτεχνείο - Πανεπιστήμιο; Μιλαώ πάντα σε σχέση με τον χρόνο και κόπο που ξοδεύει.

    Έχουμε μείνει στο να βαυκαλιζόμαστε και να κοκορευόμαστε με κατορθώματα ΑΛΛΩΝ, Ελλήνων μεν ΑΛΛΩΝ δε, γιατί όπως και να το κάνουμε ο Στάθης έχει και μπορεί να έχει Μ6, όχι εγώ, ώστε να λέω ότι έχω ένα φίλο που έχει Μ6 κτλ κτλ. Οι αρχαίοι Έλληνες μια χαρά τα κατάφεραν και αν ΕΝΑΣ από αυτούς ζούσε τώρα (ακόμα και ο χειρότερος δούλος) πιστεύω θα αυτοκτονούσε.

  11. #19
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Snoopy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για να γίνω πιό ξεκάθαρος και επειδή έχουμε χάσει πλέον το νόημα των λέξεων και των εννοιών σε αυτή τη χώρα, ο Πλάτωνας δεν ήταν ένας ακόμα μ^λάκας που έλεγε ότι του κατέβαινε στην γκλαβα.

    Δεν έπαιζαν διάλογοι του στυλ

    Αλκιμένης - Πλάτωνα, μες ρε μαν τίποτα για τα παιδιά
    Πλάτωνας - Ελα ρε Bro, να περπατήσουμε στις ελιές και να τα πούμε
    Αλκιμένης - Μπουμ τσικ τσικ μπουμ τσικ τσικ Γιο Μαδαφάκας, ακούστε τον φίλο μου τον Πλάτωνα που έχει να ριμάρει, και να σας πεί για Αγωγή και τη Μαδαγασκάρη Γιο Γιου μπουμ τσικ τσικ.

    Οι Ελληνες έχουν γίνει ζώα.
    Ζώα εντελώς.

    Και για αυτό φταίει μια κάστα που ονομάζεται παπαδαριό.
    Το παπαδαριό έχει κλείσει έναν κύκλο μάθησης και μόρφωσης σε ένα μπουκάλι και τον έχει πετάξει στα σκουπίδια.
    Πάνω του έχτισε μια αυτοκρατορία βασισμένη στο φόβο της κολάσεως, με έναν εκδικητικό θεό και μια απολυταρχική διακυβέρνηση των ανθρώπων που όμοιά της δεν υπήρξε ούτε τον μαύρο μεσαίωνα.

    Λέω ότι οι Ελληνες είναι ζώα γιατί η αγωγή είναι ιδιαίτερο γνώρισμα των ανθρώπων.
    Τα ζώα διαμορφώνονται μόνα τους, με την αυτόματη εξέλιξη. Αυτό συμβαίνει στον νεοΕλληνα.

    Από τα αρχαία χρόνια μπορούμε να δούμε διάφορες μεθόδους αγωγής στις κοινωνίες των Ελλήνων. Στη Σπάρτη η αγωγή των πολιτών είχε σκοπό τη δημιουργία καλών Σπαρτιατών, γενναίων πολεμιστών.
    Στην Αθήνα σκοπός της αγωγής ήταν ο "καλός καγαθός" πολίτης.
    Στη βυζαντινή εποχή ο σκοπός ήταν η διαμόρφωση "του μάρτυρος".
    Ενα κορμί γεμάτο στερήσεις, χωρίς μόρφωση, χωρίς έρωτα, χωρίς περιουσία, φτιαγμένο να υπομένει τα βάσανα που του έδινε ο καλός θεούλης.
    Προγραμματισμένο να υπακούει χωρίς να αντιδρά, προγραμματισμένο να δέχεται χωρίς να σκέφτεται.

    Η παιδεία που είναι το επόμενο στάδιο, συρρικνώθηκε στο Πάτερ Ημών και στο Πιστεύω και οτιδήποτε σημαντικό καταβαραθρώθηκε στο βωμό της όποιας ηθικής.

    Εκεί έγινε το έγκλημα και αυτό πληρώνουμε.

    Από τη στιγμή που η αγωγή πέρασε στα χέρια των θεολόγων εκεί χάθηκε και η έννοιά της.
    Η Βυζαντινή παιδεία, είναι ένας πολύ μεγάλος τομέας και ίσως παρεξηγημένος σε μεγάλο βαθμό. Άλλωστε, τη βυζαντινή περίοδο στη δύση υπήρχε πολύ μεγαλύττερος σκοταδισμός, φανατισμός και γενικά ο μεσαίωνας με την αυστηρή έννοια που υπήρξε στη δύση, δεν εμφανίστηκε ποτέ στο Βυζάντιο. Αφού λοιπόν η σημερινή μας παιδεία είναι τόσο χαμηλή, γιατί και στις πρότυπες χώρες της δύσης, όπου επικρατούσε ο φοβερός μεσαίωνας, δεν είναι ίδια και χειρότερη? Και επειδή φίλε Σταμάτη αναφέρθηκες και στον Πλάτωνα, οι πρώτοι νεοπλατωνικοί ήταν οι Βυζαντινοί Θεόδωρος Μετοχίτης, ο Δημήτριος Χαλκοκονδύλης και ο Γεώργιος Πλήθων Γεμιστός. Άλλωστε, το "γυμνάσιον" του πανδιδακτηρίου της Μαγναύρας που ήταν στην ουσία η συνέχεια των φιλοσοφικών σχολών της αρχαιότητας, δίδασκε κατεξοχήν αριστοτελική και πλατωνική φιλοσοφία. Γιατί το Βυζάντιο, δεν είναι μόνο το παπαδαριό, οι ιερομόναχοι, οι διεφθαρμένοι αυτοκράτορες κλπ, αλλά και αρκετές εξέχουσες προσωπικότητες, τις οποίες το σύνολο του πληθυσμού δεν τις ξέρει, γιατί κανείς δεν του τις δίδαξε.

    Μπορώ να γράψω ολόκληρα κατεβατά για τη βυζαντινή περίοδο, αφού έχω εντρυφήσει αρκετά στον τομέα αυτό, με πολλά αρνητικά, αλλά και θετικά, ωστόσο δεν το κρίνω σκόπιμο (μπορώ να του δώσω βιβλιογραφία για όποιον ενδιαφέρεται), απλά το μόνο που μπορώ να πω με σιγουριά, είναι πως δεν είναι υπεύθυνη (τουλάχιστον σε μεγάλο βαθμό) η βυζαντινή χιλιετία για τα δεινά της σύγχρονης Ελλάδος και της νοοτροπίας-παιδείας του νεοέλληνα. Αλλού πρέπει να αναζητηθούν οι ρίζες, οι περισσότερες από τις οποίες πηγάζουν από την ίδρυση του νέου ελληνικού κράτους και μετά και την αντιμετώπιση (βασιλείς, δάνεια, έλλειψη πλήρους εθνικής κυριαρχίας) προτεκτοράτου που είχαν οι δυτικοί εις βάρος της χώρας μας...
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP