Οι πατέρες μας ήταν φίλοι από μικροί. Μεγαλώσαμε στην κόκκινη Τούμπα της φτώχειας και της εργατειάς και οι γονείς μας είχαν στενές οικογενειακές σχέσεις.
Με τα χρόνια χαθήκαμε αλλά κατά διαστήματα έβλεπα τον δίδυμο αδελφό του που είναι καθηγητής ΩΡΛ.
Με πάθος για τα αυτοκίνητα και τις μηχανές από πιτσιρικάς, με τα χρόνια, και τον τσαγανό που τον διακρίνει από μικρό, εξελίχθηκε σε ένα επιτυχημένο έμπορο αυτοκινήτων και ελαστικών καθώς και σε έναν πολύ καλό οδηγό αγώνων.
Κάποτε αντιπροσώπευε και την bilstein, αυτός μου είχε φορέσει και το κιτ της αλπίνα στο δικό μου Ε21. Ο μακαρίτης Κυρλαγκίτσης, ο γνωστός των αναρτήσεων, και ο αδελφός του που κρατά τώρα την επιχείρηση, δούλευαν την δεκαετία του '80 σε αυτόν, όντας και στενοί συγγενείς.
Δεν είχε την οικονομική δυνατότητα για ακριβά αγωνιστικά, και αρκούνταν στο cadette C, όντας ταχύτατος και απ τους κορυφαίους στην άσφαλτο.
Συγκαταλέγεται στους καλύτερους οδηγούς αγώνων, έχοντας κερδίσει σε πίστα ακόμη Ιαβέρη και Μοσχού.
Από αριστερα, Γάκης Καλεμτζάκης ( ο κατα τεκμήριο καλύτερος βόρειος όλων των εποχών). Κέντρο Γιάννης Ψηφίδης. Δεξιά ο Κυρλαγκίτσης.
Φυσικά οι επιτύχιες του αυτές σε ένα βαθμό οφείλονται και στην γλυκιά τρέλλα και το πηγαίο χιούμορ του που τον χαρακτηρίζουν από μικρό μέχρι και τώρα.
Σε δική μου φώτο. Χολομώντας, Απρίλης 1983. Ράλλυ ΔΕΘ.
Θα μπορούσα να γράψω περισσότερα αλλά σταματώ εδώ.
Τώρα τι με έπιασε και γράφω παρελθοντολογίες?
Αφορμή στάθηκε το ότι είχα να τον δώ πολλά χρόνια και τυχαία τον επισκέφτηκα προχθές στο γραφείο του και τα είπαμε για λίγα λεπτά.
Πρόκειται για τον νυν πρόεδρο της ΠΑΕ ΑΡΗΣ, Γιάννη Ψηφίδη.
Όταν τον ρώτησα πως δέχθηκε και έμπλεξε με θέση - ηλεκτρική καρέκλα, μου είπε πως τον έπεισε ο αδελφός του, ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Βασίλης. Μια ύστατη προσπάθεια μερικών ατόμων μήπως μπορέσουν και σώσουν έναν ιστορικό σύλλογο.