Σελίδα 9 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 81 έως 90 από 110

Θέμα: Μ3 Ε46: Τι έχει γράψει ο Τύπος

  1. #81
    Εγγραφή
    01-06-11
    Περιοχή
    Κυπρο
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    355
    Thanked
    497
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    και μετα απο το σκουπισμα παμε στο θεμα.....εγω ειχα την τυχη να οδηγησω τον βασιλια των Ε46 το csl του φιλου chief(να σαι καλα για την εμπειρια)..τι να πεις γιααυτο το οχημα..ο ηχος απο αλλο πλανητη ,η αισθηση του τιμονιου ξυραφι με ολη την σημασια της λεξης,το στησιμο απλα σου επνεει πως μπορεις να μπεις παντου,η αποκριση του μοτερ σε ολο το φασμα απο χαμηλα εως ψηλα να ανεβαζει σαν τρενο ...μπορω να γραφω για ωρες,και μιλαμε για αμαξι 10 ετων και αν το παρουμε απο τοτε που βγηκε το Μ3 εχει 13 χρονια και το βλεπεις εως σημερα και ειναι απλα πανεμορφο...με λιγα΄λογια ειναι το οχημα που τα συνδιαζει ολα ακομη και μετα απο 13 χρονια.......

  2. The Following 12 Users Say Thank You to panose30 For This Useful Post:

    alexk (09-01-13), bill_m3 (09-01-13), chief (10-01-13), doctore (09-01-13), Eleni (09-01-13), EVERGET (10-01-13), Leonidas_E39 (10-01-13), manos///3 (10-01-13), nikos1400 (10-01-13), pilot (09-01-13), Thomelef (09-01-13), Vasilis M3 (09-01-13)

  3. #82
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συνεχίζουμε λοιπόν με τη δοκιμή 0-160-0 που δημοσίευσε το Autocar τον 08/2001. Παραθέτω μαζί τα αποτελέσματα του Μ5 Ε39 τα οποία είναι υποδεέστερα αλλά και το συνολικό πίνακα του τεστ με όλα τα αυτοκίνητα που έλαβαν μέρος. 0-160 σε 12,12 μέτρησε το Αutocar και ομολογώ πως πρόκειτε για πολύ καλή μέτρηση...λέτε τελικά όντως έως το 2001 τα Μ3 να ήταν πιο δυνατά?

    Παρατηρήστε την ατάκα highlight στην πρώτη σελίδα:

    "Αν ο κινητήρας της 550 Maranello είχε την ίδια χροιά με αυτόν της Μ3, η Ferrari θα ήταν καλύτερο αυτοκίνητο".

    Ίσως πρόκειτε δηλαδή για το πρώτο BMW που κατάφερε να ξεπεράσει τη Ferrari στον τομέα ήχος κινητήρα για τον οποίο τόση μεγάλη φήμη και παράδοση έχει. Ίσως και όχι, άλλωστε το θέμα είναι υποκειμενικό....υπάρχουν και κάτι Αμερικανάκια που το μοτέρ της Μ3 Ε46 τους ακούγεται σαν φθηνό v-tec από Honda και βάζουν rasp terminators...

    Το μόνο σίγουρο είναι ότι το Μ3 Ε46 πρόκειτε για το πρώτο Μ3 που νίκησε την 911 (σειρά 996) και αυτό είναι κάτι που θα το δούμε στο επόμενο ποστ που θα κάνω με το συγκεκριμένο συγκριτικό...









    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  4. The Following 6 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    A8hnaios (10-01-13), doctore (10-01-13), manos///3 (10-01-13), nik200 (10-01-13), Panos 316T (10-01-13), steliosm46 (10-01-13)

  5. #83
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.947
    Thanked
    27410
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Καλα οι τιμες του Μ5 πληρης κατεδαφιση σε μια δεκαετια...

    απο 120 Κ ..> 8 ~15 Χιλιαρικα...!!



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  6. #84
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Στο είπα νασο.
    Αθηναίε, γιατι ,τα M3 τα φουλ έξτρα του 2001 η 2002 η 2003 σαν το δικό μου κόστιζαν 100000 κ τώρα φτάνουν .....


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη STREETRACING : 10-01-13 στις 00:36
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  7. The Following 2 Users Say Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    EVERGET (10-01-13), Thomelef (10-01-13)

  8. #85
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ε ρε τα χιλιάρικα!! που είναι τα χιλιάρικα ρε!!

    41 εκατομμύρια κοντά το Μ5...

  9. The Following 4 Users Say Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    imolarot (10-01-13), manos///3 (10-01-13), STREETRACING (10-01-13), Thomelef (10-01-13)

  10. #86
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.325
    Thanked
    7356
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    νασσο μας εχει καταστρεψει, το χεις καταλαβει ετσι....θα βγουμε στους δρομους και θα τα καιμε μεχρι τελευταια ρανιδα βενζινης..ασε που εχουμε ανοιξει και λογαριασμους με κατι φρεσκο-αγορασμενα αδερφακια...ακους γιατρε....απο driftades, κοντρακιδες θα γινουμε....

  11. The Following 2 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    EVERGET (10-01-13), Panos 316T (10-01-13)

  12. #87
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    νασσο μας εχει καταστρεψει, το χεις καταλαβει ετσι....θα βγουμε στους δρομους και θα τα καιμε μεχρι τελευταια ρανιδα βενζινης..ασε που εχουμε ανοιξει και λογαριασμους με κατι φρεσκο-αγορασμενα αδερφακια...ακους γιατρε....απο driftades, κοντρακιδες θα γινουμε....
    Koντράκιδες δεν είμαστε Νικόλα, αλλά εμείς μία δοκιμούλα πρέπει να την κάνουμε...νομίζω θα το θέλανε και τα κορίτσια τα εξαπετάλουδα...
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  13. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    nik200 (10-01-13)

  14. #88
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Tα εγγεφαλικα μου κυτταρα εχουν καει με το θεμα Ε46 (4 αλλαξα ) . . .

    Αν ειμαι τυχερος και πουληθει το 330 την επομενη εβδομαδα . . .

    Θα αποκτησω και εγω επιτελους ενα Μ3 Ε46 με χειροκινητο κιβωτιο . . .

    special thanks τον φιλο μου (Βαγγελη) deeblue για ολα !!!

  15. The Following 13 Users Say Thank You to Christos 330 For This Useful Post:

    5555 (15-01-13), A8hnaios (10-01-13), aristent (10-01-13), bill_m3 (13-01-13), Dimitrios (10-01-13), EVERGET (10-01-13), imolarot (10-01-13), Leonidas_E39 (10-01-13), manos///3 (10-01-13), nik200 (10-01-13), nikos1400 (10-01-13), Panos 316T (10-01-13), panose30 (10-01-13)

  16. #89
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.947
    Thanked
    27410
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Αντε με το καλο να το δουμε και στο κοπη.....




    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  17. The Following User Says Thank You to A8hnaios For This Useful Post:

    Christos 330 (10-01-13)

  18. #90
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή Η πιο κουφη χρηση CSL

    Family road trip – in a BMW M3 CSL




    Vicki with the BMW M3 CSL (© Microsoft)

    Microsoft

    I used to think just two ingredients made the perfect road trip car - power and precision.

    So machines like the Porsche 911, Lotus Elise and Ferrari F430 jostled for the top slot whenever I dreamed of munching miles across countries. All you need, I reckon, is a car with the accuracy to turn into a bend at speed and the grunt to exit it - with tail sliding abilities for greedy pleasure.

    The greatest ever BMW M cars

    I've never considered comfort or space to be important, let alone essential, and once even replaced a suitcase with a wine case on the return leg from Le Mans. A passenger is a luxury too - as long as there's enough room for me and a credit card, that's just fine. Until now.

    A third element has entered the fray since I became a mum earlier this year and it's perhaps the least sexy term in the motoring dictionary - practicality. But, as I'm learning, even the most hardened petrolhead needs this eventually: I've had plenty of in-depth chats with Jason Plato about the usefulness of ISOFIX baby seats, and window blinds with cat whiskers on them. And he's a double British Touring Car Champion.

    So, determined not to retire my 'speedy' gene on our first ever family road trip, I had to pick my wheels very, very carefully.

    Read a BMW review

    Decisions, decisions
    The 911 was the first contender because it will fit a baby seat in the back - hurrah - and that's a rare feature in a high-performance car. And think of the fun I'd have behind the wheel! But it won't fit a buggy, a travel cot, baby food, drinking bottles, sterilising equipment, nappies, clothes and toys. Plus a long-weekend's worth of adult gear.

    So, dropping down a level on the badge scale, I pondered BMW's £53,000 M3 with its 4.0-litre V8 and 420bhp. A great choice. But not quite great enough, because once I'd started thinking of the perfect road trip car, I knew it had to be special. Super special.

    Earlier this year I spanked a £120,000 M3 GTS round a racing circuit for Fifth Gear and its appetite for speed and its desire to swing its arse have etched themselves into my soul. But not one of the 150 owners would be foolish enough to drop the keys into my grasping, clasping claws.

    Driven: BMW M3 GTS

    However, the GTS did bring me close to the car I eventually picked as my perfect partner - the M3 CSL. The Coupé Sport Leichtbau - a lightweight version of a M3 with 360bhp and more carbonfibre than a Formula One factory.

    Slideways
    A few years ago I spent the day at Silverstone racing circuit in one, sliding my way round the track giving passenger rides - total joy. So, with 260bhp per tonne, one of the best handling chassis I've ever played with, rear seats and a decent boot, the M3 CSL was the perfect fit for our trip.

    BMW M3 CSL - top 50 cars of the decade

    Our destination was Deauville on the west coast of France, some 300 miles from home, and the deceptively large boot swallowed all but one bag which we carried in the cabin. Things were looking good.

    But then I slipped behind the wheel and immediately regretted my decision to overlook the normal M3. The seat! Rigid and bucket-type, it fixed my back into such an unnatural position I was reaching for the osteopath's number.

    Thankfully it didn't last long as a couple of miles on, my spine sort of melted into it and I only remembered how convex it had been once I extricated myself at the other end.

    That aside, the CSL was an utter joy from start to finish. The unique sound from the 3.2-litre six-cylinder had us opening the windows through tunnels, and giving a few extra indulgent revs at both ends of the Eurotunnel.

    The greatest BMWs ever

    Rare and valuable
    Fewer than 450 were made in right-hand drive eight years ago, with a £58,455 price tag each, and the secondhand motor I borrowed still commanded strong money at £30,000. We received a few knowing nods from fellow travellers as they caught sight of the CSL's tell-tale integrated rear spoiler, just subtle enough to attract the right sort of attention.

    As the miles sped by, I couldn't wish for a better-shaped steering wheel and it has just the right amount of squidgy-ness, too. It gives you the confidence to place the front tyres with mathematical precision at any speed, too.

    The rear-drive chassis is perhaps my favourite part because it's ever-ready to please. It will change direction as quickly as a flock of starlings and it rewards a keen peddler by keeping them on their toes as the limit of grip rushes up. Too much right foot out of a corner will force the boot to start overtaking the bonnet, but if you know what you're doing it's really good fun, sliding progressively rather than snapping sideways. The throttle response is commendably instant too.

    After what felt like a mere hour or two, we arrived at our resting place, the Normandy Barrière Hotel, feeling as fresh as when we'd left home. The hotel's porter did a double take when he opened the boot, and shuffled off to get a big trolley.

    It was a brilliant car to pick - quick, agile and practically perfect in every way. Even Mary Poppins would approve.

  19. The Following 3 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:

    Eleni (13-01-13), EVERGET (14-01-13), pilot (13-01-13)

Σελίδα 9 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP