Μαφ το πιθανότερο.
Ή κ αντλία.
Μαφ το πιθανότερο.
Ή κ αντλία.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη STREETRACING : 12-11-12 στις 22:40
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
Με ποια αλλαγή σου δούλεψε κανονικά μετα;
Το Τσέκ εντζιν ανάβει απο μαφ.
Το 3 κυλινδρισμα μπορεί ναναι πολλαπλασιαστης αλλα θα τοχε βγάλει σφάλμα αν ήταν.
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
τα κομπιάσματα συνήθως έχουν να κάνουν με τροφοδοσία - ανάφλεξη, ή τον μαφ.
τα νούμερα που αναφέρεις δείχνουν η αντλία να ήταν το πρόβλημα. σχεδόν στη μέση.
πολαπλασιαστές κακώς άλλαξες για μένα, μπορεί και να ήταν καλοί. μπορεί να δεί στο πόσο % είναι.
τέλος θα πρότεινα να κάνεις τρία τέσσερα τεστ βάνος. ποτέ δεν ξές. εμένα με σπασμένο γρανάζι πέρασε τα δύο απ'τα τρία.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Κοίτα μόλις μου είχε τύχει έβγαλα το φυσάκι απ το μαφ το ξανακούμπωσα και δούλεψε για λίγο στρωτά και έπειτα έβγαλε το τσέκ..Μόλις ξεκίνησα να φύγω..μετά μόλις πάρκαρα δούλευε στο ρελαντί σαν 3κίλυδρο 4 κύλινδρο ξέρω γω..
Έβγαλα αυτόν-κούμπωσα τον παλιό πάλι τα ίδια..
Τους μετρήσαμε και τους 2 μαφ και τον παλιο και τον καινούργιο και το βολτάζ τους είναι πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα..
Μετά έκανα μια σειρά απο αλλαγές που προανέφερα..
Πολλαπλασιαστές επίσης τους άλλαξα και αυτούς όλους, με καινούργιους.
Τώρα μέχρι στιγμής δουλεύει κανονικά το αμάξι..Άντε να δούμε..Ελπίζω να μην είναι κάτι άλλο..
Συμφωνώ αυτό που λες για το κόμπιασμα..Ότι η ποιο πιθανή αιτία να είναι λόγω καυσίμου..Εκεί πάει το μυαλό..Και εγώ έτσι νομίζω Θωμά για την αντλία διότι η παλιά την μετρήσαμε στο ρελαντί είχε περίπου 3 bar και η καινούργια 5..
Άρα μπορεί να ήταν και αυτό..
Επίσης συμφωνώ πάλι για αυτό που λες για τους πολλαπλασιαστές, αλλά τους άλλαξα να έχω το κεφάλι που ήσυχο απο αυτό..πέστο λόξα πέστο όπως θες..
Τέστ βάνος είναι στο πρόγραμμα να γίνει αύριο..
δεν θυμάμαι το χρώμα..μου είχε βγάλει την ένδειξη(γρανάζι) στο καντράν..δεν παρουσίασε πρόβλημα, ήταν μια στιγμιαία βλάβη αλλά το άλλαξα καλού κακού.
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
steliosm46 (12-11-12)
Μπορεί κάποιος να βοηθήσει για βαλβολίνη διαφορικού ?
Κάποιο λίνκ, τιμή κτλ
Δυσκολεύομαι να βρώ.
Δεν βάζεις της BMW?
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold