gnx (19-10-12), Leonidas_E39 (21-10-12), stef (20-10-12)
Κλασεις πιο όμορφο μπροστά το αουντι
Εμένα προσωπικά η παλια 1 μ αρεσε
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
Υπάρχει πλήθος αναφορών για εμφάνιση σκουριάς σε μοντέλα 2005-6 κυρίως σε ξένα φόρα.
Πχ https://www.audi-sport.net/vb/a3-s3-...-problems.html
Αλλά κυρίως έχουν ακουστεί προβλήματα για το εσωτερικό της πόρτας.
Γενικά είναι αμάξια που ενοχλούν με την παρουσία τους και εμφανίζουν αμα τη γεννέση τους πολλά και ακριβά προβλήματα (αυτά τα έχω δει και τα ξέρω από πρώτο χέρι).
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Bazil Van Sinner (20-10-12), doctore (19-10-12), GiannisRob (19-10-12), Panos 316T (19-10-12), S8N (19-10-12)
Οι turbo κινητηρες εχουν 'φιμωμενη' εισαγωγη λογω της αρχης λειτουργιας τους καθως πριν την εισαγωγη-κυλινδροκεφαλη εχουν intercooler, ενα καρο σωληνωσεις και το κυριοτερο την τουρμπινα που παρεμβαλλεται ενδιαμεσα καθως ολος ο αερας εισαγωγης ειναι αναγκασμενος να περνα απο κει. Οποτε δεν ειναι θεμα μαγκιας να ξεφιμωσεις ηχητικα εναν turbo κινητηρα αλλα θεμα κατασκευαστικου περιορισμου. Γιαυτο και ο ηχος εισαγωγης στους υπερσυμπιεζομενους κινητηρες επηρεαζεται κυριως απο το χαρακτηριστικο σφυριγμα της τουρμπινας.
EVERGET (19-10-12), GiannisRob (19-10-12), Nick bmwlover (19-10-12), S8N (19-10-12)
S8N (19-10-12)
μήτσο...πλάκα πλάκα, εσύ γιατί δεν σκάς απο σέρρες ρε???
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Αυτά που λες φίλε μου όντως ισχύουν αλλά μόνο σε μια συγκεκριμένη σειρά αυτοκινήτων στα οποία είχε γίνει ανάκληση και προοληπτικός έλεγχος απο την τότε Ergocar (αν θυμάμαι καλά) με κωδικοποίηση WAUZZZ8L199 μέχρι WAUZZZ8L100 για ατελή μόνωση (μέσα στα οποία ήταν και το δικό μου και μάλιστα έκανα χρήση της εγγύησης για το θέμα με το αυλάκι υδάτων της οροφής) απο το 99Β έως και την πρώτη σειρά των facelift 00Α και αναφέρεται στο σκάφος 8L. Όπως και να έχει, η γνώμη σου είναι απόλυτα σεβαστή και αξιοπρεπής.
Ptboul (22-10-12)
Bazil Van Sinner (20-10-12)