Καλησπερα στο φορουμ!Θα ηθελα τα φωτα σας σε ενα προβλημα που μου παρουσιαστηκε πριν απο λιγο!
Καθως ερχομουν απο Κορινθο και υστερα απο χαλαρο ταξιδι με 120km/h βρηκα λιγο ανοιχτο δρομο και αποφασισα να "ανοιξω" λιγο το αυτοκινητο να ξεμπουκωσει! Γυρναω την ρυθμιση στην επιλογη "Sport+",ταχυτητες στο manual,σανιδα το γκαζι και...... !!! Το αυτοκινητο "μουλαρωσε" με την μια και το μεγαλο "Check Engine" ξεπροβαλει στην μικρη οθονη του καντραν και το προειδοποιητικο μηνυμα "Reduced Engine Power" στην οθονη του navigation!!!
Μπαινω στην ακρη με αλαρμ,σβηνω το αυτοκινητο,το αφηνω λιγο,το αναβω παλι,ρυθμισεις παλι και ξεκιναω αυτη την φορα να πατησω με 2α μεσα και 4000rpm...Τζιφος και παλι!!!
Δοκιμασα αλλες 3 φορες με διαφορετικες ταχυτητες και στροφες κινητηρα και το προβλημα το ιδιο...Νευρα πολλα,μα παρα πολλα ομως,ρυθμισεις στο normal και κιβωτιο στο αυτοματο και επιστροφη σιγα σιγα στο σπιτι χωρις κανενα προβλημα...
Το αυτοκινητο φαινοταν να μην μπορει να ανταποκριθει στο πατημα του γκαζιου και στην πιεση που δουλευει...Για οσους θυμουνται απο παλιοτερο θεμα που ειχα ανοιξει με την αλλαγη της μπαταριας,το προβλημα στην εκκινηση του κινητηρα(που ζοριζοταν να παρει μπροστα),μειωθηκε,αλλα δεν εξαφανιστηκε τελειως!!!
Σε αυτα τα χιλιομετρα που εχω(35500km)οι Ν54 εχει αναφερθει οτι εβγαζαν καποια προβληματα στους πολλαπλασιαστες και στην τρομπα βενζινης!!!Απο την φυση του προβληματος εγω θα προσθεσω σαν πιθανη αιτια οτι οι τουρμπινιτσες μου ισως τα εχουν φτησει και τα wastegates εφτασαν στα τελευταια τους λογω της αυξημενης πιεσης που δουλευουν σε σχεση με το εργοστασιακο!!!
Ποια ειναι η γνωμη σας επι του θεματος ;;; Ποια αιτια βλεπετε πιο πιθανη σαν βλαβη του αυτοκινητου ;;;
Υ.Γ : Το αυτοκινητο ειναι 3ετιας,οποτε εχει βγει εκτος εγγυησης!!! (Την γαμησαμε δηλαδη!!!)