Σελίδα 6 από 15 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 144

Θέμα: BMW Z3 roadster 3.0i / The supercharger project

  1. #51
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων

    Mε τα "εντόσθια" τί γίνεται ?
    η συμπίεση ειναι 10.2 και στα δύο
    του Ν54 τα έμβολα είναι forged (υψηλής αντοχής - συμπιεσμένο κράμα αλουμινίου) - μαμά δουλεύουν στα 8.5 psi.... τεράστια περιθώρια...
    του Μ54 είναι cast (κράμα αλουμινίου απλής χύτευσης)

    Με πιστόνια Ν54 και (ίσως) μια πιο χοντρή φλάντζα πιστεύω ότι θα είσαι άνετος για TS3

    Η CP έχει και χαμηλής συμπίεσης (2 νούμερα - 9.5:1, 8.5:1 ) για Ν54... οπότε παίζει και το να "γλυτώσεις" την έξτρα φλάτζα... https://www.vacmotorsports.com/catal...piston-kit.htm

    edit: .....μόνο μην τα δει ο Στράτος γιατί θα μπει σε μπελάδες... μεγαλύτερα turbo κλπ...... 500+ άλογα.......

  2. The Following 4 Users Say Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    BILL007 (28-02-10), Stefanos_Cool (28-02-10), VanVIC (28-02-10), Vasilis (28-02-10)

  3. #52
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Ω ρε συμπεθερε....


    σε μπελαδες θα μας βαλεις παλι,......!
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  4. #53
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    5.122
    Thanked
    12708
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    η συμπίεση ειναι 10.2 και στα δύο
    του Ν54 τα έμβολα είναι forged (υψηλής αντοχής - συμπιεσμένο κράμα αλουμινίου) - μαμά δουλεύουν στα 8.5 psi.... τεράστια περιθώρια...
    του Μ54 είναι cast (κράμα αλουμινίου απλής χύτευσης)

    Με πιστόνια Ν54 και (ίσως) μια πιο χοντρή φλάντζα πιστεύω ότι θα είσαι άνετος για TS3

    Η CP έχει και χαμηλής συμπίεσης (2 νούμερα - 9.5:1, 8.5:1 ) για Ν54... οπότε παίζει και το να "γλυτώσεις" την έξτρα φλάτζα... https://www.vacmotorsports.com/catal...piston-kit.htm
    Ευχαριστώ Νίκο. Θα πάρω αύριο τηλέφωνο για να μάθω τιμή.
    Αν έχεις κάποια πηγή δική σου στη Γερμανία, αν δεν σου κάνει κόπο, κάνε μια ερώτηση κι εσύ.
    Άντε να προχωράμε σιγά-σιγά...

  5. #54
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    5.122
    Thanked
    12708
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw330vasilis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ω ρε συμπεθερε....


    σε μπελαδες θα μας βαλεις παλι,......!
    Με τα προβλήματα που έχει η οικονομία μας, πρέπει να κάνουμε ότι μπορούμε για να κινείται το χρήμα...

  6. #55
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα, Κρυονέρι
    Μηνύματα
    1.132
    Thanked
    1055
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με τα προβλήματα που έχει η οικονομία μας, πρέπει να κάνουμε ότι μπορούμε για να κινείται το χρήμα...

    καλά το πας, ρίξε μια ματιά εδώ και αύριο θα έχεις κι άλλες πληροφορίες (από γνωστό μηχανικό της φίρμας )

    Υ.Γ. Ελπίζω αυτή τη φορά να έχω καταλάβει αυτό που θες ...



  7. #56
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα, Κρυονέρι
    Μηνύματα
    1.132
    Thanked
    1055
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    χαχα...τώρα είδα το λινκ του Νίκου, τα ίδια λέμε ...

  8. #57
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευχαριστώ Νίκο. Θα πάρω αύριο τηλέφωνο για να μάθω τιμή.
    Αν έχεις κάποια πηγή δική σου στη Γερμανία, αν δεν σου κάνει κόπο, κάνε μια ερώτηση κι εσύ.
    Άντε να προχωράμε σιγά-σιγά...


    Κι αν θες να πας και παρακάτω ...εγώ νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος αν ρίξεις συμπίεση

    https://www.eraceparts.com/item0e9e-...5&PRID=1564743

  9. #58
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    5.122
    Thanked
    12708
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων


    Κι αν θες να πας και παρακάτω ...εγώ νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος αν ρίξεις συμπίεση

    https://www.eraceparts.com/item0e9e-...5&PRID=1564743
    Νίκο αν είναι να γίνει, θα γίνει σωστά.
    Σου θυμίζω οτι με τα πιστόνια που δίνει η ESS για το TS3, ρίχνει την συμπίεση στο 9.0:1 (Forged, lowered compression ESS pistons, 9.0:1CR.)
    Με την φλάντζα δεν ξέρω τί γίνεται και τί ακριβώς στέλνει η ESS


    Οσο για το άλλο που μου πρότεινες, είχα κατά νού να προτιμίσω κάτι τέτοιο της Arrow + ενισχυμένα ελατήρια βαλβίδων.

    Αν γίνουν όλα αυτά, αντιλαμβάνεσαι οτι θα πάω σε μπέκ των 42lb/hr για να μπορέσει να δουλέψει το kit me 18psi και τότε θα μιλάμε για 500+...

    Ζητώ συγνώμη που έχουμε ξεφύγει απο τον τίτλο του thread και παρακαλώ τον NickE60 όπως μεταφέρει τα post 116-130 σ'αυτό το thread

  10. #59
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πραγματικά δεν ήξερα οτι έχουν βγεί πιστόνια για Ν54!!!! ούτε ροϊκή εξέλιξη κυλινδροκεφαλής!!!! τέσπα, το αυτοκίνητο μου δεν είναι evo, ότι γίνει με κλειστό μοτέρ. Οι τουρμπίνες θα γίνουν τώρα που ο Vishnu ετοιμάζει τουρμπίνες με πρόγραμμα για το procede.

    Τώρα, για τον Βαγγέλη νομίζω οτι είναι ημίμετρο να βάλει τα πιστόνια του 335. Ανείναι να ανοίξει το μοτέρ τότε κάτι σε aftermarket σφυρήλατο θα κάνει δουλειά. Η CP είναι απο τις καλήτερες εταιρίες μαζί με την Ross pistons (παίζει και η γερμανική mahle αλλά δεν θυμάμαι αν δίνει κεραμικές επικαλήψεις), όπως η eagle και η scatt στις μπιέλες.

    Μια ερώτηση: ο Μ54 είναι και αυτός άμεσου ψεκασμού όπως ο Ν54?

  11. #60
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα, Κρυονέρι
    Μηνύματα
    1.132
    Thanked
    1055
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων

    Αν γίνουν όλα αυτά, αντιλαμβάνεσαι οτι θα πάω σε μπέκ των 42lb/hr για να μπορέσει να δουλέψει το kit me 18psi και τότε θα μιλάμε για 500+...
    Ρε τρελοκομείο, μην ξεχάσεις τις ενισχύσεις ... (του πλαισίου εννοώ)

Σελίδα 6 από 15 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP