Μοτερ ειχαμε..πλαισιο δεν ειχαμε γαμωτο...ασχετο..με το θεμα
Μοτερ ειχαμε..πλαισιο δεν ειχαμε γαμωτο...ασχετο..με το θεμα
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Bitz : 27-02-12 στις 19:55
Μαλλον το τετραγωνο "ελευθερο" που μπαινει στο κουτι σε αντικατασταση του προβλεπομενου.
doctore (28-02-12)
ααα....και εγώ έχω τέτοιο(BMC όμως)..δεν νομίζω ότι έχουμε χάσιμο από αυτό.
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
και γω ξηρού τύπου sprint filter ¨εχω και δεν έχω δει χάσιμο, περισσότερο ξεμπούκωμα είδα...
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Το δικό μου με Κ&Ν έχανε λίγο. Δύο φορές το έβαλα και το έβγαλα, γιατί δεν το πίστευα.
Λαδωμένο ή αλάδωτο έχανε σε σχέση με το εργοστασιακό. Πάντα μιλάω για το δικό μου αυτοκίνητο και την κατάσταση που ήταν τότε. Δηλαδή χωρίς να αλλάξω κάτι άλλο. Ακόμα και το καύσιμο ίδιο.
Επίσης λένε ότι μακροπρόθεσμα λερώνει τον MAF.
Nino (28-02-12)
Καθε 8.000 χιλμ. με καινουργιο φιλτρο. Σε 850CSI ///M8 λαδι BP Visco7000 Sport Fully Synthetic 15 - 50