Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 31

Θέμα: [E46] ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ M54 3000 CC

  1. #21
    Εγγραφή
    31-01-10
    Περιοχή
    Larisa
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    681
    Thanked
    281
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λιγο φιλοδοξη δεν ειναι η δυναμομετρηση?Μιλαω για μαμα παντα αν ειναι.
    Αν δεν ειναι τι εχεις αλλαξει?Παντως 2 λιτρα σε 10,000χλμ μια χαρα ειναι εμενα στα 7000 καιει 0,5-1λιτρο ιδιο μοτερ ιδια λαδια οποτε

  2. #22
    Εγγραφή
    16-12-10
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    121
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εγω παιδια στο δικο μου το ταπεινο 1,6 βαζω 5-40 της ELF k TOTAL μεχρι στιγμης οτι βαζω βγαζω! αρκετα καλο!
    θα σου προτυνα να δοκιμασεις κ ενα αλλο λαδι που μπορει να μη σου γεμιζει το ματι αλλα σε πολλα αυτοκινητα που το εχω βαλει δεν εχει καψει σταγονα κ ειναι ελληνικο κ οικονομικο, cyclon 10-40 fx100 ημισυνθετικα 25ευρω η 5-40 racing συνθετικα 40ευρω. ειχα στοκαρει αλλα λαδια παλια γι αυτο δεν εχω προλαβει να τα δοκιμασω στο δικο μου

  3. #23
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    60
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merbeind Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λιγο φιλοδοξη δεν ειναι η δυναμομετρηση?Μιλαω για μαμα παντα αν ειναι.
    Αν δεν ειναι τι εχεις αλλαξει?Παντως 2 λιτρα σε 10,000χλμ μια χαρα ειναι εμενα στα 7000 καιει 0,5-1λιτρο ιδιο μοτερ ιδια λαδια οποτε
    Φιλοδοξη η οχι αυτη ειναι, τα περισσοτερα γερμανικα εχουν ποιο πολλα αλογα απο αυτα που λεει το εργοστασιο.Το δε αμαξι ειναι καρα-μαμα....ουτε το αυτοκολητο απο τα τελη δεν ειναι απανω..Δες και το φιλοδοξο κοντερ.009.jpg
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Bitz : 16-02-12 στις 09:02

  4. #24
    Εγγραφή
    31-01-10
    Περιοχή
    Larisa
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    681
    Thanked
    281
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κανονικα δεν επρεπε να σταματαει στα 250 λογω speed limiter?
    Tεσπα αφου ησουν απο τους τυχερους που επεσε στη φουρνια με τα παραπανω αλογα τοτε σωστο το δυναμομετρο

  5. The Following User Says Thank You to merbeind For This Useful Post:

    Bitz (17-02-12)

  6. #25
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο michalis 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το 15-50 δεν κανει για τον Μ5430 βαση κατασκευαστη θελει 5-30 5-40.Οσο αφορα το μοτερ δουλευει αψογα και απο επιδοσεις οπως οταν ηταν και στις 20.000κμΣυνημμένο Αρχείο 11540
    αυτο εννοειται Σιγουρα

  7. The Following User Says Thank You to 850CSI For This Useful Post:

    Bitz (17-02-12)

  8. #26
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο michalis 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και τι σχεση εχουν τα 12κυλινδρα της f1 με τα μοτερ παραγωγης για την ιστορια σου λεω οτι ο v 12 της bmw επαιρνε 1 λιτρο λαδι.
    οχι σχεση δεν εχουν τι να πουμε απο ενα 3λιτρο βε 12 (βαση κανονισμου F1) οταν το ξεζουμιζουν σε 800 αλογα και.
    με ενα παραγωγης αλλα,,,,,στο συστημα βαλβιδων τους δεν εχουν το μεταβλητο συστημα βαλβιδων Vanos γιατι δεν το χρειαζονται και τα ( χουνερια τους ) μοιαζουν αρκετα στον τροπο λειτουργειας του ///Μ S70B56 που επισης εχει αγωνιστικο χρονισμο στους εκκεντροφορους Μανισια.

  9. The Following User Says Thank You to 850CSI For This Useful Post:

    Bitz (17-02-12)

  10. #27
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.533
    Thanked
    2732
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παει αναλογα με το λαδι αλλα και με την οδηγηση.
    Το castrol το 5-40 παντως που μου εβαζαν και στην αντιπροσωπεια δυσκολευομουν οχι μονο να το κρατησω στο καρτερ μου αλλα και να το δω στο δεικτη μου(μετα απο λιγα χλμ γινοταν τοσο λεπτο που δεν καταλαβαινες αν ο δεικτης επιανε λαδι η οχι. Οταν γινοταν τοσο λεπτο λοιπον ο Μ54 το επινε σαν μεκρομουτρο το κοκκινο κρασι).

    Επιτοπου δοκιμαζω το motul 8100 excess.
    H καταναλωση πεφτει ακομα και πλακωμενο στα 100 ml ανα 1000 χλμ περιπου, ενω οταν δεν παταγα δεν το ακουμπαγε.

    Παρολα αυτα μετα τα 5000 χλμ γινοταν και αυτο λεπτουτσικο και ο κινητηρας μου αποκτουσε πιο τραχυα λειτουργια. Με αποτελεσμα το πολυ καθε 7000 να με σπρωχνει σε αλλαγη μιας και ηθελα να ακουω το γλυκο γουργουρητο του...

    Παρομοια συμπεριφορα και με fuchs 10-40 titan. Aν και τα κρυα πρωινα εκανε αισθητη την παρουσια του με "αγρια" λειτουργια. Oχι κατι εξωφρενικο αλλα το 5 ειναι λιγο πιο γλυκο κρυο, ειδικα το χειμωνα. Το καλοκαιρι μια χαρα ειναι και το 10-40. Γενικα παντως ο Μ54 οταν δουλευει με 10- κατι θελει πιο προσεκτικο ζεσταμα στο λαδι...

    Φυσικα επεσα και σε λουμπες, σε λαδια που δεν χρειαζεται καν να αναφερω και να δυσφημισω, μιας και μπορει να ειναι η ιδεα μου. Με αυτα παντως εχω καψει και ενα λιτρο ανα 2000 χλμ. Η και περισσοτερο. Δεν θυμαμαι καν... Ειναι εξωφρενικο. Ελαιοφθορειο ο Μ54.
    Χωρια που δουλευε σα μπουκωμενος, δεν τραβαγε και τα συναφη. Ε βεβαια... Κοντευε να δουλευει μισο βενζινη μισο λαδι... Σα διχρονο πηγαινε. Αλλα μαλλον δεν εφταιγε αυτος.
    Τες πα αυτα τα λαδια καναν αισθητη την παρουσια τους στα πρωτα 2000 χλμ το πολυ οποτε και επαιρναν ποδι.
    Α, τα πρωτα 500χλμ συνηθως ηταν υποδειγματικα. Μετα το πρωτο σκισιμο ξεκιναγαν τα οργανα.
    Η πλακα ειναι οτι ειχαν προδιαγραφες longlife τρομαρα τους...

    Στη συνεχεια δοκιμασα aral 5-50. Καλο γενικα αλλα δεν συμπεριφερεται σα πενταρι χαμηλα. Μαλλον σα δεκαρι θα ελεγα. Φυσικα οτι σκισιμο και να εριχνα παρεμενε ιδιο και απαραλλακτο ενω το μοτερ δεν τσιμπαγε σταγονα.
    Παρολα αυτα η λειτουργια μου το πρωι, και μεχρι να ζεσταθουν τα λαδια ηταν αγρια... 10-50 επρεπε να το δηλωνουν αυτο.
    Μπορει για αλλα μοτερ να ειναι αριστο αλλα για τους Μ54 απλα δεν κανει. Για κανενα λογο.

    Τελευταια δοκιμη εγινε με mobil 1 5-50. Mε τιμη 96 ευρω τα 8 λιτρα δεν ακουγοταν ασχημο.
    Το εχω 3000 χλμ και δεν εχει τσιμπησει σταγονα, ενω δουλευει γλυκα σα να εχει 5-40 μεσα...
    Απο την αλλη σκιζεις σκιζεις και οταν τραβας το δεικτη το λαδι συνεχιζει να εχει ιξωδες.
    Ειναι εκει, δεν το ψαχνεις. Διακριτικα ομως. Δεν στεκεται πανω σα να εχεις βουτηξει το δεικτη σε μελι οπως με το aral 5-50.

    Βεβαιως ειναι νωρις ακομα για να βγει συμπερασμα αλλα μεχρι τωρα ολα οκ.
    Αν στραβωσει η δουλεια θα ξαναγυρισω στα motul 8100(5w-40).

    YΓ. χλμ 248.000
    Πιθανον ενα πιο φρεσκο μοτερ να ειχε τελειως διαφορετικη συμπεριφορα στα πιο πανω πειραματα.
    μεχρι στιγμης εχω βαλει bmw 5-30,τα αλλαξα στις 5000χιλ και ολες τις υπολοιπες αλλαγες καστρολ 0-40 και εμεινα πολυ ευχαριστημενος.σκεφτομαι,μ αζι με 2 ακομα φιλους, να δοκιμασω τα αραλ σουπερτρονικ LL-04(πληρως συνθετικα) 0-40 το 20λιτρο απο γερμανια.αν δεν αξιζουν να μη τα δοκιμασω

  11. The Following User Says Thank You to dark knight For This Useful Post:

    Bitz (11-06-12)

  12. #28
    Εγγραφή
    12-09-11
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    626
    Thanked
    303
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ανα 10.000 χλμ που κανω εγω τις αλλαγες δεν εχω καταναλωση πανω απο 1 λιτρο.
    ταπεινο βεβαια 1.6 valvetronic αλλα ηδη εχει 180.000.
    το πιο πιθανον είνια πως είναι στρωμενο το αμαξι και βεβαια ο παραγοντας τυχη.

  13. #29
    Εγγραφή
    31-01-10
    Περιοχή
    Larisa
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    681
    Thanked
    281
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σε μοτερ m52 2,5αρι με λαδι castrol edge 5w-30 και μετα απο ταλιμπανεζικη χρηση (πατερας μου...) εκαψε 800ml σε περιπου 1000χλμ.
    Ειμαι σιγουρος για την καταναλωση επειδη το πηρε το αμαξι για διακοπες και το τσεκαρα-συμπληρωσα πριν και τωρα που γυρισε.
    Τι λετε?
    Να το αφησω οπως ειναι μεχρι να βγαλει ποσα χλμ αντεξει η να ανοιξω μοτερ να αλλαξω φουσκες φλατζες και οτι χρειαστει?Αξιζει γενικα?
    Γενικα τετοια καταναλωση τη δικαιολογει?
    Να πω οτι με αλλον οδηγο η καταναλωση εφτανε περιπου 1,5-2 λιτρα σε καθε 8000χλμ παλι 5-30.Οπως διαβασα οι θεμοκρασιες παιζουν τον ρολο τους αλλα τοσο πολυ?

  14. #30
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μιχαλη,οτι χρηση και να εγινε και σε οποιαδηποτε θερμοκρασια ειναι πολυ μεγαλη η καταναλωση!!!....εχουμε και πολλους ειδικους που λειπουν σε διακοπες , οποτε περιμενε λιγο περισσοτερο να δεις πιο τεκμηριωμενη απαντηση.

    ΥΣ.εαν καποιος αφηνε το οχημα του χωρις να κοιταξει λαδια μεχρι την επομενη αλλαγη?.....το'καψε!!!...ευτυχω που εχει ηλεκτρονικη προειδοποιηση χαμηλης σταθμης,....αλλιως......

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP