aristent (23-12-11)
οι απώλειες είναι εξωπραγματικές
το κάθε δυναμόμετρο βγάζει ότι του έρθει
δηλαδή το F10 χρειάζεται έναν δίλιτρο κινητήρα απλώς για να αντισταθμίσει τις απώλειες; το 520 με το ζόρι ξεκινάει;
οι απώλειες της μετάδοσης είναι σταθερό νούμερο κι όχι ποσοστό της ιπποδύναμης..
για πραγματικές μετρήσεις, μόνο δυναμόμετρο πάγκου...τα υπόλοιπα μόνο για συγκρίσεις πριν/μετά
Tsakirakos (23-12-11)
εχει συζητηθει πολλες φορες το θεμα αυτο στο φορουμ μας οπως και σε αλλα.
το πιο αξιοπιστο και αυστηρο δυναμομετρο που μετραει τροχο ειναι το μαχα.
τελος.
η δυναμη στον τροχο (που μας ενδιαφερει) ειναι 444.
οχι κι ασχημα μιας και το προηγουμενο μοντελο ηταν κοντα στα 400.
το ενα βεβαια στις 6000 σ.α.λ. και το αλλο στις 8000.
μαλλον μεγαλη η διαφορα (προς το χειροτερο).
ειναι και το τι θες να κανεις με το αυτοκινητο.
σε all round χρηση βολευει να εχεις χαμηλοστροφο μοτερ που αρπαζει απο χαμηλα.
για σπορ αναζητησεις και φουντωματα, ενας παλιος Μ κινητηρας αρχιζει εκει που τελειωνουν οι καινουργιοι.
ολα αυτα σαν αισθηση ανεξαρτητα απο δευτερολεπτα και νουμερα.
σειρα εχουν τα ντηζελ Μ που μπορει να βγαζουν και 500 και 600 στις 4200...
θα ειναι σπορ μοτερ αυτα, ή μεταμορφωμενοι ελκυστήρες?
Ιδωμεν...
pilot (23-12-11)
παιδια οτι και να λεμε απώλειες και τετοια το αμαξι ειναι διαολος και μην ξεχνατε ειναι ενα σπορ οικογενειακό μια σπορ λιμουζίνα δεν ειναι αμαξι κουβας μονο για επιδόσεις και τετοια κουραφεξαλα.
σε παει απο το ενα σημείο στο αλλο σε χρονο 0 με ασφαλεια και πολυτελεια και βεβαια δεν υπαρχουν και πολλα αμαξια μαμα να το περνανε ειτε σε χρονους ειτε στο σύνολο γιατι προσφερει πολλα παρα πολλα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stathis : 23-12-11 στις 14:16 Αιτία: ...
το αμάξι είναι παραπάνω από μια χαρά
αυτό που λέω είναι ότι για να γυρίσει ένας τροχός χρειάζεται συγκεκριμένο έργο, είτε τον κινώ με το χέρι είτε τον κινεί κινητήρας
με δεδομένο σύστημα μετάδοσης, οι απώλειες είναι σταθερές με οποιονδήποτε κινητήρα
ένα δυναμόμετρο όμως τί κάνει;
πχ το 520 με ιπποδύναμη 170ps - απώλειες 15% = 25,5ps
το 530 231ps - απώλειες 15% = 34,65ps
έχουν το ίδιο ακριβώς σύστημα μετάδοσης, άρα οι μετρήσεις είναι εμφανώς λανθασμένες
το rs6 εχει 200+ αλογα απωλειες.
η (ταπεινη) γνωμη μου ειναι οτι τα δυναμομετρα ειναι για να εχουμε να κουτσομπολευουμε.
οποιος θελει να δει τι κανει το αμαξι του να το βαλει στον δρομο και να μετρησει χρονο 400αρι , 1000αρι και οτι αλλο θελει.
πατα και εσυ ενα m3.. δεν πανε μια..
παντως αν πηγαινει οπως φαινεται στο βιντεο, το Ε60 δεν βλεπω να το φτανει...
https://www.youtube.com/watch?v=18znKcIL6vg